Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2017 10:59 - за корти и кУртаците..
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 4613 Коментари: 16 Гласове:
7

Последна промяна: 12.10.2017 14:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
        image

5. cortana - Настоящето се опитва да ни обезличи.
11.10 20:00



Браво, Жоро! Ето това си ти: този, който когато е да е сериозен - е сериозен, принципен, точен. Човек, способен да увлича със себе си.
Благодаря за постинга и очаквам клипа за Княгинята. цитирай
  6. starforlife - Здравейте коментиралите!
11.10 20:29 Сори, но имах важна работа навън и преди малко се прибрах.
Клипът вече е сглобен и в момента се конвертира.
До 10-тина минутки ще е (надявам се) в Тубата и ще го постна.

ж



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - Георге, на кого даваш обяснения,мой човек?!
12.10.2017 12:27
на Хлорка се смееш, но ти си определено мн.по-зле..
тоз номер е стар...многооо...
да се самохвалиш с женски профили..
нали те предупредих, че те прави безумно смешен и глупав..
помниш, нали,още преди 4г 5 мес на скайпа..
или, да призова свидетели..
тук са, слядят всяка моя думичка..от тогаз..
кака ти,както винаги...
цитирай
2. starforlife - Юлия, няма да ти се хареса краткото нещо, което ще ти напиша, но не го ли приемеш като истина - няма да се оправиш.
12.10.2017 13:32
Ти си една тъпа, самотна овца!
Тъпа, защото например винаги показваш колко си интелектуално ограничена. Разбери: в твоите очи може да изглеждаш интелигентна, но определено си глупава и необразована.
Самотна, защото например аз нито веднъж не те потърсих на ГСМ например, а ти често досаждаш като конска муха. Разбери: безинтересна си за разговор, защото освен за блога и комплексите си да говориш - за нищо друго не става приказка.
Овца, защото... Просто защото си овца! Още преди години С ти го каза и едва ли мнението й се е променило, дори според мен напротив. А, ако се опиташ да ме обориш с твърдението, че общуваш с нея (което не е много сигурно), то ще ти кажа, че и аз понякога ходя в зоологическата градина. При все, че смърди.

Аз казах!
Просто престани да ми досаждаш по какъвто и да е начин. БЕЗИНТЕРЕСНА и НЕЖЕЛАНА си ми!
Георги Стоименов
цитирай
3. katara - ето го моят отговор, жоре..
12.10.2017 13:36
13:34 - крис,ни гък ни мък..след тази гръмка Любовна Декларация..
1.Духовната борба е ..занимание самотно..
2.при така зададените условия в сайта,борбата става ..хаотична..
3.75 % сте анонимни, и имате педерация..
4.на кого си сърдита тогава ?
5..имаш грам грешки, ще ги посоча тук, нали искаш да сме открити, честни, достойни
6.това означава за мен Истината.

правилно е..винИли ,а не винЕли..
с най-добри пожелания за радост,мир и щастие
Юлия

Коментарът чака одобрение
Постинг: Разочароващо...
Автор на постинга: to4icata111
цитирай
4. katara - Дообрее, когато престанеш, да мамиш и лъжеш..на килограм.. ща питам С, ко да прая после..
12.10.2017 13:38
Ти си една тъпа, самотна овца!
Тъпа, защото например винаги показваш колко си интелектуално ограничена. Разбери: в твоите очи може да изглеждаш интелигентна, но определено си глупава и необразована.
Самотна, защото например аз нито веднъж не те потърсих на ГСМ например, а ти често досаждаш като конска муха. Разбери: безинтересна си за разговор, защото освен за блога и комплексите си да говориш - за нищо друго не става приказка.
Овца, защото... Просто защото си овца! Още преди години С ти го каза и едва ли мнението й се е променило, дори според мен напротив. А, ако се опиташ да ме обориш с твърдението, че общуваш с нея (което не е много сигурно), то ще ти кажа, че и аз понякога ходя в зоологическата градина. При все, че смърди.

Аз казах!
Просто престани да ми досаждаш по какъвто и да е начин. БЕЗИНТЕРЕСНА и НЕЖЕЛАНА си ми!
Георги Стоименов

пп.
не си ми дал Отговора за
анка -троиа ,все още..
нали си.Умника на блога..
моля?
че, да видим,кой кого ще осъди..
цитирай
5. katara - и ти си изучавал Психология, както всеки блогер..личи и от 4 000км..
12.10.2017 14:01
6. starforlife - Здравейте коментиралите!
11.10 20:29 Сори, но имах важна работа навън и преди малко се прибрах.
цитирай
6. katara - а даaa, ти имаш..синове/ хехх..моите не ги знам..ко праят,но съм..сигурна, че се кефят..
12.10.2017 14:42
Самотна, защото например аз нито веднъж не те потърсих на ГСМ например, а ти често досаждаш като конска муха. Разбери: безинтересна си за разговор,

да кажа ли тук пред Блог Съдилището..
за какво ти звъних..
1.номера ти е общодостъпен, като на най големия Глупак..в Мрежата
2.аз съм сменила поне 5 номера за 10 г..
3.трето, ти се намесваш ГРУБО в мои разговори/с анка, въскъ,хлорис
4.опитваш се да ми ..манипулираш Акаунта, и това може да ти смачка фасона трайно
5. освен това Клипа от НАСА е още в мен, и така ще бъде, докато продължаваш
да лъжеш и мамиш хората тук, че имаш 1 ник , а аз 10, които НЕ крия никога.
защото, знам КОЯ съм, и ЗАЩО съм Юлия
6.aз си сменям Любовите на 3г, а ти на 9!!
е,кой е по-самотен тогава..
7. не намесвай Силвия,
достатъчно я орезили /болна е в момента..
ще спра дотук..
цитирай
7. milady - да ти забия ли камата в ..л.няното сърце..
12.10.2017 15:22
аз Юлия, винаги говоря в 1л.ед.ч.
затова говоря директно по телефона,който ми струва по малко от 1е дневно
защото така си личат..истинските хора, а не по тракането безспир в
в мъглата на блога..
Глупако,откак те знам..ревеш за ..некоя поредна женка..заебала те..
да повторя сапунката..
ти ми струваш 2 лева, и 12 ч.от моята Свобода..
туй то, но за чат и майтап..ставаш.още..
има хляб в теб, корти кУртано..
кой ,каквото търси, си намира...
цитирай
8. blondinkas4uk09 - OK! Изпих си антибиотика, издухах си сополите и сега мисля да метна един коментар тук.
12.10.2017 17:16
Starforlife, не смяташ ли, че да определяш някого като тъп е доста плоско, защото както е известно ясни критерии за тъпота няма. Аз, например, смятам, че ти си тъп (а също и прост, злобен и т.н.), но избягвам да го казвам, защото ми е трудно да го докажа математически. :)))) Също така, мисля, че си и доста жалък, след като си позволяваш да обиждаш жена. Допълнително, някакси ме обзема гордост от факта, че Никой от мъжете, които трайно присъстват в живота ми, Никога, по Никакъв повод, не би нарекъл която и да е жена „тъпа овца“. Моля се и за в бъдеще да не западна толкова, че да ми се налага да общувам с представители на шлаката в мъжкото съсловие.

И нека да е ясно: Аз, лично, не смятам Юлия за тъпа овца + също съм на мнение, че Корти-то си ти.
цитирай
9. starforlife - Бло, кратката ми реплика ли искаш или дългата?
12.10.2017 18:36
ОК, ще ти ги дам и двете:
Кратката:
Що се месиш в моите звездни :)) "отношения" с Ю, м?
Зная-зная, тя те прикани. Щото е повтарям тъпа овца!

Но нека премина към дългата:
Бих могъл по-цветущо да я обрисувам както използвам цитати:
"...откачалка, долна, продажна измекярка,(при това недоклатена пачавра:), с трътлест гъз и разплути цици, забравила кога е видяла кур за последен път, нещастницата проста…"
...
"Думата „продажна“ никак не ме обижда, освен това също смятам, че точно ти, долна измекярке, си продажна и също държа на мнението си, нали сме в демокр. общество. :) 1000 евро, недоклатена пачавро, са доста под нивото на месечните ми доходи, хахахаха!
Около себе си нЕмам мъж, който да бие жени, затова, ти обещавам лично, ако те мерна тези дни на Аполония, да измета с трътлестия ти гъз и разплутите ти цици поне три преки. Ти мен да ме образоваш????? ама ти кога видя за последен път кур, бе нещастнице проста??? От 2 г. не пишеш тука, за да образоваш, тъпачко..."

И така можеше да ми е по-лесно, не мислиш ли? Цитирайки (те).
цитирай
10. blondinkas4uk09 - Starforlife, отдъхни малко,
12.10.2017 19:50
че интуицията започва да ти изневерява... никой не ме е приканвал никъде.... Сега се върни на предходния ми коментар... 2-ри ред от тялото му... там има 3 прилагателни, виждаш ли ги?!?... С думите си по-горе, единствено ме убеждаваш, че тези прилагателни се отнасят точно за теб!
цитирай
11. katara - Бло,явно две блондинки са..премного..
12.10.2017 19:57
за един комп. гений..
как да му отрежа ..главата..
бавно..и мъчително...
или..отраз, милостиво..
ти си Дама,ти решаваш..
цитирай
12. starforlife - 10. blondinkas4uk09 - Starforlife, отдъхни малко,
12.10.2017 20:43
Не мога, Бло! Не мога да отдъхна - достигнал съм върховите напрежения.
Като Брус Ли - :))

Прилагателните са качествени и това не ме радва. :)) :))
Имах предвид, че не са относителни. :))
(Тук тъпата офца няма да разбере без Гугъл за какво говоря май...)

"В момента не си авторитет за това, което говориш" - цитирах по памет изказването ти по повод...
цитирай
13. starforlife - 11. katara - Бло,явно две блондинки са..премного..
12.10.2017 20:46
Особено когато едната е... БРЮнетка - ха ха ха

Юлия, ти се вземаш много на сериозно, но...
нали знаеш, че аз съм този, който може да ти затвори всичките профили, а не ти да режеш глави?
Ти НЕ си Дама и НЕ ТИ решаваш! - Не си играй с търпението ми, моля...

ПС: Когато човек не ти уйдише на акъла да твори с теб гадости по адрес на кого ли не тук - и ти обръщаш листото.
Не пратих нотариалните заверки на АнИн, но знаеш ли защо?
Защото мисля след няколко дни да й ги занеса на крака и да си поговорим...
цитирай
14. blondinkas4uk09 - Mуцунка, ще го мислим. :)
12.10.2017 21:02
Само не скривай постинга, за да си попълни човекът архивите... Нека не го затрудняваме, хора сме все пак. :)
цитирай
15. katara - ж, скъса се да обикаляш..по света и у нас/ и за къфф туй, бе таранкоолу!!?
12.10.2017 21:10
blondinkas4uk09 написа:
Само не скривай постинга, за да си попълни човекът архивите... Нека не го затрудняваме, хора сме все пак. :)


:)
както кажеш, Сис,ти си Дамата..
аз съм Воин...karamba :)) за карма си мислих..
айде да ударим по едно малко..грогче..
по-добре си,нали..
цитирай
16. katara - изпадаш в интриги както винаги..само 3 Помпи си ми ударил,и то заради твоята несбъдната Саанки..
12.10.2017 21:21
ПС: Когато човек не ти уйдише на акъла да твори с теб гадости по адрес на кого ли не тук - и ти обръщаш листото.

аз имам МОЕ мнение, момко,от 4г спрямо теб..
и никога никой и нищо , няма да го промени..
можеш да лъжеш анчето, но и тя хитра сврака..отрака се тук...
имаш рядката дарба, да се бесиш..сам..
мн.тежка кармична задача..
отворих ме тази Тема с Кременова..
айде сега ,моля те в твоя блог...
Сбогом, надявам се..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1083378
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930