Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2017 14:14 - мокра фланелка....
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 2024 Коментари: 13 Гласове:
9

Последна промяна: 19.09.2017 17:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
              image

16. vesever - Ан, значи ме бива да развихрям фа...
13:31
Ан, значи ме бива да развихрям фантазии, супер се радвам да го чуя ;))
Ми то, накъде сме без фантазиите и творческите пориви! 
:)
Между другото, отдавна искам да се облека в носия и да сляза с менци на селската чешма.
Ше събера погледите на съселяните...))

ппп.....
      анке, верно си сеирджийка дърта..

нали, закс я искаше с ..мокра фланелка!!!
вие объркахте горката старлетка..
а насам да се врътне, а натам..Тути Фрути..
аз се уплаших снощи/без майтап..тя залиташе..
ще падне някъде, и ще си счупи нещо...
ама, ти и ръкоплескай, ко да се прави..
Съдбата....
тя ви сбра..
Юлка, без усмивка..
 



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - сегааа..тук.продължавам темата..
19.09.2017 14:17
за...ексхибицио..и..воайорството..
вие сте на ход...
забавно стана ,нали..
цитирай
2. katara - и за измамата ..и Кума Лисите в блога...
19.09.2017 14:53
РАЗГОВОР С BUMERANG


делке дантелке..
прозираш..от всеки ъгъл..

като гладна старлетка..
7 000 000 молитви.кажи...
и, нов профил..пак си направи..
милата и драгата Юлия съм..
а,ти...
Изпратено: 14:41 От: katara

цитирай
3. milady - е..що са покри, бе ЧерноЧервена русенска мъгла..
19.09.2017 15:34
за онеззз 7 000 000 самоДелкини..
акъла И ще взема..
старата КУма Лиса..
и, да моли за прошка..
че..колкото съм бяла, нежна..и добра..
още повече съм..умна ,дива и безумна..
не те е срам, продажница гладна..
намери си работа като мен, а не словоблудствай тук..
скрита със 25 ..ника..по 25 часа на деня..
цитирай
4. zax - Хм, а ти ще го направиш ли?. . . &am...
19.09.2017 17:24
Хм, а ти ще го направиш ли?... 😎
цитирай
5. katara - Сашей, ти си сбъркал..канала, а вескъ..мястото..
19.09.2017 17:31
zax написа:
Хм, а ти ще го направиш ли?... 😎


и не се пръй на щастливо задомен..чичо..
че,акъло ти точно на ТВ техник от маалата..
аз на непознати не играя, особено без пари...забрави..
що за идиотски въпрос..бе, мъШки?
цитирай
6. nalia - Белким помогне студената вода на Вескиния ПМС:)
19.09.2017 19:03
Или беше СМП?
Какъвто и да е синдромът, за по-сигурно: два спазмалгона на гладно с една двойна сливова:))
цитирай
7. cortana - :)
19.09.2017 19:19
katara написа:
Сашей, ти си сбъркал..канала, а вескъ..мястото..
и не се пръй на щастливо задомен..чичо..
че,акъло ти точно на ТВ техник от маалата..
Г-жо Юлия, защо обиждаш ТВ техниците? :))))
Или ти за 'Столипиново' говориш? Махалата на Тишето. :)))
цитирай
8. cortana - Джвакси, кое да направи?
19.09.2017 19:26
zax написа:
Хм, а ти ще го направиш ли?... 😎
Една нормална жена и най-вече майка, няма да си загуби три часа от времето, за да прави глупаво, безполезно и най-вече симптоматично шоу на някакви непознати безделници в Интернет, вместо да свърши неща, които децата 'и очакват от нея.
Или най-малкото ще отделя това време на тях, а не на разни самотници. :)


Но... както вече казах: всеки със симптоматиката си. :)


ПП: Жалкото ти скимтене като женчо пред модераторите по мой адрес те спасява от показване на интелектуалното ти ниво.
Иначе бих допълнила в онзи си постинг поредните ти глупости по отношение на ефекта 'червени очи'.
Все си мисля, че съм прозряла пълното ниво на посредствеността ти и липсата ти на фундаменталност в знания и интелект, но ти все опровергаваш мнението ми. :)
цитирай
9. cortana - Хей, Джвакси, върнах се да те попитам:
19.09.2017 19:50
Ти да не си измислил машина на времето? :))))
О, не, нееее, това не противоречи на мнението ми, че си глупавичък и необразован. Напротив! :))))
С това исках да те подиграя за друга твоя посредственост, а именно незнанието ти, че съвременните дигитални устройства именуват файловете с час, минута, секунда в края на името. :)))
Глупак си ми ти, Джвакси, глупак. Не се учудвам, че другарката ти е избягала, а ти вменявай колкото си искаш тук. Никоя не би търпяла блогов надувко. Жените искат мъж до себе си, а не блогов лаладжия. :))))
цитирай
10. ladylady - Umnicata mi:))))) let in my hands that pig..
19.09.2017 19:51
Все си мисля, че съм прозряла пълното ниво на посредствеността ти и липсата ти на фундаменталност в знания и интелект, но ти все опровергаваш мнението ми. :)
цитирай
11. ladylady - О,то станало весело,докато си прая Селфи в кухнята )))) Cheer s..
19.09.2017 19:54
nalia написа:
Или беше СМП?
Какъвто и да е синдромът, за по-сигурно: два спазмалгона на гладно с една двойна сливова:))

цитирай
12. katara - колежке Нал, ПМС, и ние го знаем на село..
19.09.2017 20:34
ноо..СМП ме поизмъчи 3 минутки..
да не би да е...
„Синдрома на малките патета“
дайте знак,да не ставаме за смяхххх
цитирай
13. milady - корти, ти си по-лоша и от мен...аз по двама ги отстрелвам, ти по 3ма.... хах ха
19.09.2017 22:39
katara написа:
Сашей, ти си сбъркал..канала, а вескъ..мястото..
и не се пръй на щастливо задомен..чичо..
че,акъло ти точно на ТВ техник от маалата..

Г-жо Юлия, защо обиждаш ТВ техниците? :))))
Или ти за 'Столипиново' говориш? Махалата на Тишето. :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076337
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031