Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2017 19:30 - нашта мома
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 2257 Коментари: 14 Гласове:
6

Последна промяна: 30.07.2017 08:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
           image


    Да плаваме или да полетим?!                        



                     
 
 
image                                                                                image                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - свободен разказ по картинки..
28.07.2017 19:36
фотоси и..клипчета...
от весеверка, вечната мома...
на ваше разположение са 333 клипа в Тубата,
и около 1 001 фотки..пак там..
и в родното място на веселата въртиопашка..блог бе ге..
микрофона е ваш..
вие сте...
цитирай
2. milady - ;))))
28.07.2017 20:06
и преди имаше..многоо прост народ...
но не се виждаше така...
щот немаше Интернет..
такава простакела..да бях умрела...
не се надах да срещна..кът тъзз кифла без мармалаТ..
отишла на море капелата...с тумбата децата..
хукнала по баирите 3 дни, да се самофотосесира ..
после още 3 дни да форматира, компилира и...конвертира...
и...накрая, да се просне възнак тукЪ.
всяка божа вечер, триста дяволи..
за да се...коментирва и презентирва...
ами ,то цяла Драма по Шекспир май стана...
цитирай
3. milady - забравих само..да тапосам..
28.07.2017 20:20
мухата на баба дон4ева въ..
но, ще я имплементирам ей сл малко..
жоре.ща ти иззема занаята и Славата, мастър...
а ,закситу..отдавна не го и бройкам вече..
калпазанин, ти за..конкуренция ли го броиш!!!!
поне веската и анка..се научиха, да правят
виртуални свирки..
кифладжийски , но ..за него биват...
цитирай
4. saankii - веската и анка са 00, без красскоу прасскоу покрай тях
28.07.2017 20:50
колегата красскоу, като те слушам..
03.03 18:24
ми става все по ясно, щто се моташ тук,
като една абсолютно бутафорна креатура...
не знам , дали имаш съжителка, силно съмнително..
но,за жените не позна, не се разгонват около 30..
по това време повечето са още моми, или млади булки..
а, истинските мъже /неблогери/са постоянно разгонени, и така е правилно..
Природата на Хомо Сапиенс го изисква..
повечето зрели Дами, точно м-у 40 и 50 „хукват“
като за последно...Тогава достигат хормонален пик..
само с анкети не става,брат...
иска се..и секс ;)))
3 пъти на ден, по 3 пъти..
Мадам Джули
цитирай
5. katara - ако ти си полиглот,то аз съм Мая Плисецкая/ не е от блог бе ге то.....
28.07.2017 21:00
1. vesever - Откъде ги изравяш тия, при теб ни...
20:44
Откъде ги изравяш тия, при теб никога не е скучно )))
Наложи се да търся какво точно значи иригатор,
като технически термин, хем съм полиглот
!!!!!!!
цитирай
6. katara - веске, аз имам мн.време за губене..
28.07.2017 21:03
ще взема, да събера един Речник на
твоите ..простодушни симпатични простотии..
язък ти..за тухлите, дето уж си..чела..
каква срамота,Лолита ...
...какваа тъпня...
цитирай
7. milady - в интерес на истината ...
28.07.2017 22:46
не изглеждаш..чак така тъпа...на пръв поглед..
ноо..като си отвориш и устата..
все пак,тук се водят ..€нтелектуални „битки“
нали тъй, Хлорке...
ако не си избягала още... в Реала...
хиххи

цитирай
8. saankii - айде да бъда по сериозна..за малко....
28.07.2017 23:18
наистина ли мислиш, че блога ти е интересен
Aз..Аз аз ..аз..
погледни си само..публиката, мила.
тъй като софистиката /и не само
не са ти най силната страна, да ти обясня сега..
отново накратко.
аз имам около 10 Профила, имам 5 активни..
защо?
защото имам поне 10 Теми ,по които мога да пиша, дебатирам и т.н..
ти имаш Само един профил/ Аз Аз .Аз ..Аз ...
защото толкова ти е акъла, какина пипирутке..
целият блог го разбраха, само ти не и нее...
губиш по точки, аз се връщам оттам, накъдето ти Сега..мислиш, да тръгваш..
кое не ти стана ясно?
още веднъж накратко....
социална Платформа/ блог, сайт/ е място, където..
потребителите споделят идеи, мисли, лично творчество/и дебатират
Това не е Арена за Личен живот /което ти умишлено пренебрегваш..
за да можеш ,да задоволиш Болното си Его, и емоционални травми..
на кой му пука за този битовизъм/ това е абсолютен срам за една дама/около 40..
но, ти упорито се опитваш да налагаш образа на Лолита около 15 !!
търсиш Спонсор над 60, затова ли си тук?
В Света на езотериката/Тайното учение/ а не твоя фалшив ню ейдж профил,
Душата няма възраст, веске..нито пол, нито раса...
разбира се, всички ние вървим по разл.пътища към Бог и Истината
затова сме тук, малката ми, за да се учим...
колкото повече учители..
толкова по добре,нали ?
оставам с дълготърпение и надежда..
кака ти Юлия
цитирай
9. nalia - Ама, Юле, не си мн.права:)
29.07.2017 06:34
Къде щях да видя домати или здравец напр., също и котки, как щях да знам, че иригатор е уред за уригване:)))
цитирай
10. milady - a be..dano ne sam:)))
29.07.2017 09:13
един колега преди време беше казал...
блог бе ге стана..клоака за изкукали
самотни писарушки, които си...ближат
съвместно емоционалните..дупки..“
за „Картела на блоговите патици “ съм писала
още през далечната 2014...
веска събра всички, които не могат, да ме дишат...
и си мисли,колко била щастлива в ..блог бе ге то..
много упорита диагноза, която ескалира, според мен..
жалко за Хубавата платформа...
осраха я...кокошките...
погледни колко хора ...тихооо си изчезнаха...
ама, нее и веселата въртиопашка...докато не опраска 99 хил.фотки.
така е...глупаците са повече,плюс са по - агресивни, неуморими...
и, като нищо ,да съборят този Свят/който е ментален, пак да повторя
а най новата кокошка в агитката е..онази Чалгарка Христина 0, 001
която се домъкна тук с катуня си/ 3 женски и два мъжки профила..
и вчера си топнала снимка от преди 10 г...чуваш ли?
още ще пиша, Истината ми е по скъпа от всичко, Натали..
благодаря за вниманието, мила...
цитирай
11. nalia - Въййй, ма тя станала на морска сирена:))
29.07.2017 16:36
Морякът-удавник да не е под хавлията:)))
цитирай
12. katara - 11. nalia - Въййй, ма тя станала на морска сирена:))
29.07.2017 18:28
Лоша работа, Няма спасение от сирените
Освен ако не им.спрат тока
цитирай
13. saankia - https://youtu.be/Jn05E0KEdpY
29.07.2017 20:40
чакам 6 мес.нашта пипирутка за субтитри/аз не разбирам
но, то от шпагати, остава ли време
за нещо полезно..
ее, как се нарича такова „Нищо“
преяло със Себе си, до ..оригване
оригатор.....

:)
цитирай
14. nalia - Бе това самофотосесиране си е направо до *сиране:))
30.07.2017 06:40
и оригатор май е осератор:)))
цитирай
15. katara - добре, че имало .. Оригатори и за..Уста..,хаха
30.07.2017 08:50
nalia написа:
и оригатор май е осератор:)))



мн. иригатори, (два) иригатора, м.
Уред за промиване на вътрешни органи, за клизми и др.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076028
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031