Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2017 19:26 - снимки..
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 2292 Коментари: 8 Гласове:
11

Последна промяна: 08.05.2017 14:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                  

https://youtu.be/K0Im7oHuwFo

Ethereal Rhapsody- Sergey Nevone & Simon O"Shine

;))))))

    вече няма да се усмихвам многооо, веска
не ми харесва зъбите и киселата усмивка
грозна съм..и кисела старица..туй то..
започвам, да ги изтривам...умряхх от срам..
извинете, тази чалгария, мои л.читатели..
неделя е, все пак..

       image
       ..2014

    
image
  
image
назад, моме вескей,назад какино, и склони очи от малко свян.Грехота е,това което правиш..
тук сме,за да се учим на акъл..
а, не на шпагати..
you`re an very bad actress, i think..
12. vesever - А, сега ги видях. Мммм, не се обиж...
09:57 А, сега ги видях.
Мммм, не се обиждай, но....не изглеждаш никак добре на тези снимки. Дай нещо по-хубаво!
Сега схвана ли идеята ми?
Видя ли, че не е трудно!
Кой начин на общуване ти харесва повече - твоят злобен или моят творчески ;))
Чакам снимките от плажа!
:р :р :р
 
image

веси, аз не се съревновавам с теб, искам да ти
покажа тънката разлика м–у Реала и Виртуала,
където ти се подхлъзваш ...
„колкото повече, толкова повече, е шега,закачка
на Мечо Пух, а не кредо на една kak да кажа сериозна Личност..
просто скромен.. блогърски лаф..
но,явно ти имаш други възгледи за Света ..
родена си в опасно илюзорно време.Съдба!
кака ти Юлия..

10:28 - добро утро, веси ..направи ли си нови снимки днес защо ми пишеш при Доктора !!  нали имам 5 профила..
погледни се, имаш дефект в мозъка, или ..дупка в Съзнанието
снимките стоят 16 ч,.при мен, а ти не си ги видяла ощее...
заета и обсебена , от собствената си..скромна персона..
злобна си ,мила и страхлива, то е ясно ..защо не коментираш при мен..
а, твоята сапунка от Личния ти живот , не е никакво
творчество, не се опитвай да лицемерничиш..
просто търсиш за какво да се захванеш ,след нещастната си Съдба,
и самотен живот, и крадеш Енергия в Ефира, след като заливаш
хората със своя образ ,и личен живот. 
Ужасно невъзпитано и агресивно, подобно на Биг Брадър .
жалка е картината отстрани, но поне имаш малка утеха, знам .
Въпросът между нас беше за лично достойнство характер ,култура и възпитание..
а, не кой ще си вдига краката по нависоко..
опазил ме Бог..
нямам аналог с теб...
къде го изтърва пак Любимия ?
 

Постинг: Pay It Forward
Автор на постинга: dobromirdimitrov





Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - имаме Съревнование с vesever-ка..
22.04.2017 19:29
утре ме чакайте по монокини/ на 46 ..
не ме оставят да остарея..спокойно..
тез младите...
цитирай
2. milady - веси, софистиката е дарба, да спориш умело/но, щом искаш снимки..ето мее.
22.04.2017 19:35
да спориш с доводи..
не те разбирам,защо пак снимки
ми изпращащ..
каква е тази тотална мания за Театър и показност
нито си красива, нито си грозна...ужасно доминантна си/лоша работа
признавам и аз имам много снимки, дори и в Мрежата..
но,гледам да се въздържам малко,
това е проява на лош вкус,и много дразни хората
дори..мъжете ,повярвай ми...
профилните ми снимки са от посл.5 г..то си личи..
с дълга коса съм, закръглена, с хубави гърди,имам
самочувствие на опитна ,зряла жена с характер..
имам снимки и на 40 и 45 и на 50..
на хартиен носител,разбира се..
нямаш идея как изглеждам, мила моя..
като на 30, че и по добре..;))
не ти се вярва, защото тук са само пенсионери около и над 60 70 г..
ти,затова стоиш и тук, храниш си Душата с няколко комплимента на ден..
аз нямам нужда, затова се държа и...нахално,предизвикателно..
така ,изпитвам кой ме харесва истински,и колко струва той самият
а ,ти не подбираш/погледни се само ,с кого си пишеш
наблюдавай и моите профили/но ти нямаш време/от себе си..
Не е никак важно колко си красива и млада, веси..
инак и аз съм заклет Естет..обожавам Театър, музика, мода.изкуств.
айде ще пусна 2-3 снимки..
от плажа, скоро ще я сканирам..имам плочки, дори..
межди 40 и 50 год. играех йога, по 1 ч.стриктно на ден..
12 Асани по 65 пъти повтарям на тренировка..замисли се!
имам безброй свидетели..
не искам да те засегна ...
идеята ми е съвсем друга..
но ти, просто си обсебена от себе си, и аз знам защо.
млада си, и хвърчиш още във въздуха, мила..
благодаря за отговора..
цитирай
3. katara - ето ме, веси, поне сеир да има за публиката/ за софистиката по сериозно, моля....
22.04.2017 19:52
9. vesever - Така, така, софистиката, като онзи ...
18:40
Така, така, софистиката, като онзи виц за ученика, който на изпитите все върти, суче, само за краставицата докарва да говори - само това си е научил човекът, та и ти ;)))
Значи, според теб да изглеждаш еди-как-си, е едно, а реалността е друга.
Примерно, аз мога да твърдя, че изглеждаш ужасно, чак страшно грозна.
Да кажем, зъбите ти са криви, доста при това, като се усмихваш не личи усмивка ли е, или си яла нещо кисело...
и т. н. мога още да изброявам.
Хайде, предложих ти забавно предизвикателство, в предния пост, да видим ще се осмелиш ли!
цитирай
4. katara - търсим арбитраж..на добри начала..
22.04.2017 20:02
според веска,аз съм „старица “,която няма личен живот и радости..
не разбирам точно за какви радости намеква, но май се досещам/хехе
според мен, изглеждам перфектно за годините си/макар, че Душата няма възраст
повече от щастлива съм, за 60г Бог ми даде толкова многоо,като за 360..
не мога да го опиша, прекалено е лично, което не означава ,че нямам Л. живот:)
Смъртта е илюзия, и не ме плаши, напротив..Душата е безсмъртна и вечна..
намирам този Свят за скучен, досаден ,пълен с болка и противоречие,и фалш
Тъй като моята Съдба е да бъда Воин–пътешественик/ не ме разбирай буквално,вес
нямам повече излишни желания,мечти и копнежи в материалния свят..
имам единствена Мечта, да скоча в Безкрая/ и да излъжа Орела ;)
след като нямам Страх от Смъртта, какво би ме уплашило..
самота, безпаричие, тъга или болка.Не те разбирам, малката..
проекциите са лично твои, които се опитваш да ми прехвърлиш..
и затова се дразниш и беснееш, защото не ти се получават...фасоните
аз мисля определено, че ти си страхлива и слаба,още по лошо лицемерна.
това се доказва с факти, а не със снимки, весела..
да се обоснова ли, имаш ли толкова сила , да го понесеш..
защото аз не си падам по розови захарни пръчки, кючеци по полянките
и безумна досада, като твоята блогова Сапунка ..с буркана и тигана..
Карма/която ти не разбираш, тъй като и Буда не си чувала Кой е...
това означава „действие“, само така се учат духовните уроци/то други няма .
Карма още означава, да правиш това.. което не ти се прави.Да!!
в този смисъл ,ти си на абсолютна ниско стъпало, веске..
няма да давам примери от твоя и моя живот, нямаме паралел,просто..
Края
защо те критикувам?
ти си абсол'тен пример за Его маниакален синдром на Нарцис/чува ли си ?
и тази Религия /ню ейдж се покрива едно в едно с Луциферската...„Прави, каквото искаш “
не бъркам, нали

цитирай
5. valeska - http://picbg.net/pic.php?u=74280rd2ff&i=799719
22.04.2017 20:10
Не може само вие двете да се фукате, че сте красиви... следващият път и аз по бански!:)))
цитирай
6. milady - няма да се даваме, val..
22.04.2017 20:18
аз имам и по бельо..опсс!
снимката не се отваря,обаче..
цитирай
7. milady - веси, нашият Спор е..вечен като Света..
22.04.2017 21:05
кое е по важно..Духа ,или Материята..
да ти призная аз на фотката от Великден /2017
по се харесвам..
но най съм горда,че победих многоо от моите
Демони и страхове..
трупай опит, дано стана на 80, да те видя, каква ще бъдеш ти на 60..
и най вече..къде и с кого..
моля, трибуната е твоя,
или предпочиташ на твой терен/ ххехеех
цитирай
8. milady - помооощщ, веска ме..заплашва ..с пръст, и нови снимки с .бането с Любимия..
23.04.2017 12:21
14. vesever - О, моля за извинение, че не ги видях ...
11:53
О, моля за извинение, че не ги видях цели 16 часа, не следя блоговете ти, а и бяхме заети с Любимия..с...е, няма да казвам с какво, сещай се сама!
Пшттттт, от теб не искам обяснения и оправдания, искам действия!
Кога ше видим плажните снимки, или се изплаши?

Гоше, я кажи сега, веска не те ли извъртя един зад врата?
лично,а з съм уплашена от нейната/латентна/ агресия
скрита зад..изкуствено сладникава усмивка..
и тук, никак не се шегувам..
слушай я..селянката, какъв истеричен тон ми..държи..
112 ,моля линейка за весеверка от с.Леденика.
Тръноффско..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076171
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031