Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2016 14:13 - посветено/ на наденка/
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 823 Коментари: 0 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

  “Спомни си как една вечер се бе изкачил на върха на планината и бе разговарял с един ангел. Но откакто Акбар беше разрушен, той никога вече не бе чул гласовете, идващи от небето. 
   — Господи, днес е Денят на Опрощението, а списъкът на греховете ми пред Теб е дълъг — каза той, като се обърна в посока към Иерусалим. - Бях слаб, защото забравих за собствената си сила. Не направих избора, защото се страхувах да не би да взема погрешни решения. Отказах се без време и вместо да благодаря, богохулствах. 
   Дълъг е и списъкът на Твоите грехове към мен, Господи. Накара ме да страдам прекомерно, като прибра от тоя свят жената, която много обичах. Разруши града, който ми даде подслон, обърка мислите ми, а строгостта Ти почти ме накара да забравя, че Те обичам. През цялото това време се борих с Теб и продължавам да го правя, ала Ти смяташ тази битка за недостойна. 
   Ако сравним моите грехове с Твоите, ще видиш, че си ми длъжник. Но тъй като днес е Денят на Опрощението, Ти ще ми простиш и аз ще Ти простя, за да продължим да вървим заедно. 
   В този миг задуха вятър и той чу своя ангел да му казва: 
   — Добре стори, Илия. Бог прие да се бори с теб. 
   Сълзи бликнаха от очите му. Той коленичи и целуна сухата земя на долината.“

   / Пророк Илия  и Ангела /Петата планина  П.Коелю
 

https://chitanka.info/text/2787-petata-planina


image

7. malchaniaotnadejda7 - 6. milady - наде, благодаря за отговора ,мила..
07.12 18:21 milady написа: като нестинарка пристъпваш с тези рими /удивително!
иначе ,аз съм в Германия засега ,по Божията воля..
но,за Нова Година ще мина и през Италия
слабост ми е...
наздраве и Весели усмивки да има ..
Юлия
 
Наздраве, Юле! :) Боря се с тази "Самсара" от 6-ти декември като Яков с Ангела - вървя срещу безстрастния Разум на любовта, която движи съдбата на световете на Самсара. А тази битка е обречена. И не мога да променя собственото си стихотворение - като див кон е :) 


   
 



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076174
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031