Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2016 22:09 - Inside my Mind -2016
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1845 Коментари: 7 Гласове:
11

Последна промяна: 10.11.2016 22:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                       

                     image

     

  Inside my Mind - 2016

 

         Here I am sitting sadly in theNight,

         my Heart’ sha’nt surely forget the Past..

        The  lovely Days , you’d promice  me…

        I’ wаs  your’ s  only Muse, you’ve loved ..

 

        Simpley days are going gloomy  thru in it.

       The Pain ,I hade  is still burning  sparkling,

       and  I can’t forget the Words  you told me..

       Than now  and then ,you were my only One.

 

       My Favorite Person ,my  Angel in the

       deepest  Darkness, and  somehow  my

      honestly Hero, the One I  ever loved.

      Phantom in the  Opera ,He will

      living  forever  in my Mind !


Lady Julia of Shalott
Avalon

https://youtu.be/lCtWCCNqhBE

Lady of Shallot

 

 




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - веси, ти си знаеш...
10.11.2016 22:10
нали си по млада,мъниче щураво..
цитирай
2. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=tHPF6b-OomU
12.11.2016 11:00
Едва сега го виждам.
Това си е сериозно предизвикателство. Обичам да се "връщам" в старите времена. Обичам благородството и силата на чувствата, на които са били способни и съжалявам, че днешният свят е изгубил в много голяма степен тези ценности.
Имам една много любима песен на Маккенит, The Mystic's Dream. Имам и клип с нея, правих го преди време за приятели от блога. Визуализира едно от "свещените" ми места на брега на Янтра, по времето на един магически залез...може да ти хареса.
Довечера ще се "включа" с Дамата от Шалот, а след малко с твоя стих.
цитирай
3. vesever - В Моята Душа
12.11.2016 12:22
Седя сама, тъгуваща в нощта,
Потъвам тихо в спомени красиви...
Онези чудни дни, които ти ми обеща,
Аз твоя Муза бях, единствена Любима ..

Минават мрачни ден след ден,
А болката все още ме изгаря,
Но миговете ми любовни с Теб
Аз никога не ще забравя!

Любими мой, ти Ангел си за мене в мрака -
Героят ми, на Теб дарих аз Любовта!
Като Фантом на операта, който ще ме чака -
Завинаги живееш в моята Душа!
цитирай
4. milady - Веси, много мило !! ти си ми най добрият Преводач..
12.11.2016 13:05
и аз не бих могла по добре, честно..
така нежноо и поетично..
аз съм по аналитична и критична..
но ,пък ставаме за ..Дует..
когато Душата е свободна ,Тя намира сама Пътя
към Щастието.А ,ти си...
поздрави на всички..
имаш много ангелчета край себе си..
това е благослов..
а твоите две са..твои копия../нали не греша ?
цитирай
5. vesever - Благодаря, Джули :) От седми клас ...
12.11.2016 13:25
Благодаря, Джули :)
От седми клас се захласнах по преводите, а в гимназията в час по математика превеждах на съученичките си любими песни, с които ме затрупваха )).
Мда, аз искам целият свят да е романтика и нежност и красота...
Ангелчетата са разкошни, наистина, интересното е, че и в тях има много мъдрост, ако и да са малки. Дори мога да кажа, че понякога излизат по-мъдри и проницателни от мен, особено дъщеря ми.
Повечето хора, които ни познават, казват, че децата ми са мое копие, аз не мога да преценя, но мисля, че и баща им има силен ген.
Синът ми наскоро гледа снимки на баща си като малък и ме попита дали е той или баща му. )))
цитирай
6. saankii - веси , аз също имам тази дарба от малка...
12.11.2016 21:15
помня , намерих някакъв речник на латински у дома
бях на около 10 г, и така започнах..да чета ..пиша и
си играя с думите, Без никакви ми ти частни уроци,
бях най добрата в моя Випуск..
скоро почина моята класна / Учителка по немски
да ме похвали... хехехе..
това мисля са дарби от минали животи...
и ето ме на 50 в Германия.
Карма..
Съдба...
цитирай
7. vesever - Възможно е да е така, да носим &qu...
14.11.2016 12:42
Възможно е да е така, да носим "наследство" от предишни животи, но защо не помним, би трябвало да си спомняме. Аз съм имала сънища, в които съм виждала себе си от предишни времена. В единия сън бях индианка, танцувах с едно дайре в много тъмна стая, а дрехите ми бяха бели - дълга рокля с ресни, и се откроявах в тъмното заради тази бяла рокля.
В другия сън бях рицарка, отново с много дълга броня-рокля, на едни огромни поляни стоях и чаках някого. Това са сънища, но е възможно да са минали животи.
Имам и трети сън, който ме изплаши, сънувах себе си като белобрад старец, и се приближавах към себе си, която съм от сегашния си живот, и този старец искаше да ми каже нещо, но аз се изплаших и го спрях.
Има и други неща, които мога да ти разкажа, но може би лично някой път.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1081759
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930