Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2016 15:01 - за „Идеала “/реплика
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 3129 Коментари: 12 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                       vania23.blog.bg/?month=10-16

                      to vania23, with Love ( p)

                image


Общоприетото мислене убива

 

Казвам се Карлос Кастанеда. Бих искал днес да направите едно нещо - бих искал да престанете да съдите. Моля, не идвайте тук, въоръжени с общоприетото мислене. Хората научават, че ще говоря - както и да са чули, - и идват да дискредитират Кастанеда. Да ме засегнат. „Четох вашите книги и те са инфантилни." „Всичките ви последни книги са скучни." Не идвайте тук по този начин. Безполезно е. Днес искам да ви помоля само за един час да се отворите за възгледа, който аз ще ви представя. Недейте да слушате като възпитани студенти. Говорил съм пред възпитани студенти по-рано - те са мъртви и високомерни. Общоприетото мислене и идеалите именно са това, което ни убива. Ние се вкопчваме в тях със зъби и нокти - същински човекоподобни маймуни.  

 

Точно така ни наричаше дон Хуан Матус: смахнати маймуни. Не бях се явявал сред „обществото" от тридесет години. Не ходя при хората да им говоря. За момента съм тук. За месец, може би два... после ще изчезна. Ние не сме се изолирали на някой остров, особено сега. Не можем да си го позволим. Ние имаме да плащаме един дълг към тези, които си даваха труда да ни покажат някои неща. Ние наследихме това знание; дон Хуан ни казваше да не се оправдаваме и обясняваме. Искаме да видите, че съществуват невъобразими, но прагматични възможности, които не са извън досега ни. На мен самия ми доставяше екзотично удоволствие да наблюдавам такъв полет - чиста езотерика. И това не беше само за моите очи. Аз не съм нуждаещ се, аз нямам нужда от нищо. Вие сте ми нужни колкото дупка в главата. Обаче аз съм пътешественик, изследовател. Аз плавам - там вън. Иска ми се и други да имат тази възможност.


image

 

Обидчивост

 

Аз не вода двойствен живот. Аз живея този живот: няма пропаст между това, което казвам, и това, което правя. Не съм тук, за да разкъсвам веригите ви или да ви забавлявам. Нещата, които ще ви говоря днес, не са мои мнения - те са на дон Хуан Матус, мексиканския индианец, който ми показа този друг свят. Така че не се обиждайте! Хуан Матус ме запозна с една действаща система, зад която стоят двадесет и седем поколения магьосници. Без него аз щях да бъда някакво старче с книжки под мишница, което едва крета пред студентите. Вижте, ние винаги се осигуряваме с някакъв резервен вариант, затова не правим скока. „Ако всичко се провали, мога да остана преподавател по антропология." Така ние вече сме губещи, със сценарий на губещи. „Аз съм д-р Кастанеда... и това е моята книга - „Учението на дон Хуан". Знаете ли джобното издание?" И щях да бъда човекът с „единствената книга" - изгърмял гений. „Знаете ли, че тя има дванадесет издания? Току-що беше преведена и на руски." Или можех да ви паркирам автомобилите и да бъбря разни баналности: „Много е горещо, хубаво е времето, но доста горещо... Доста е студеничко днес, хубаво е времето, но е студеничко. По-добре човек да беше в тропиците..."
 

Човек живее само два пъти www.spiralata.net/kratce/index.php/interv-ta/528-kastaneda4



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - блог бе ге то...
23.10.2016 21:49
се превъбуди и гръмна чак от мерака на Веселка и Веселушко....
Ехх, малей, родна мила сладка...ЧалгариЯ...

алоо,професионалната ...кифла...
сънища и ноща/ се пишат без Т/
прав е Гого, верно ли си чак такава селска кУЗъ ?!!
цитирай
2. katara - аз па не мога да поздравя..влюбените,претовари се мрежата..
23.10.2016 21:53
ваня, тъй като имам някаква емпатия..
ще ти разкрия моите ,хм.. съмнения на лични..
Успешна нова седмица, мила..
Действай...
Ти си !
цитирай
3. milady - anke,аз съм писателка и блогерка, а самотна клюкарка си ти..
23.10.2016 23:11
от Първия ден ме преследваш за клюки...
и когато такава тъпа и страхлива сврака..
с три постинга на кръст,че и модерация...
ми прави забележки за поведение..
просто става още по по-жалка
сватята анка..
..........

намери си МЪЖ, пуйке, не гони мен и
празна Слава в блог бе ге то.
аз имам История за 5 жени и 3 Живота ...
досадна лепка, как няма да си стара мома на 45
цитирай
4. smexy - аз чакам селфи на...задна..хайде бе,наеректирал съм се..
24.10.2016 00:07
после щесе цалувате..
кафета мафета....
аре,дигнах Го...
цитирай
5. katara - абсолютно прав беше БП..
24.10.2016 11:33
ефекта на Дънинг Крюгер е...
завзел страховити позиции в блога..
невежеството и чалгарията винаги парадират
...на висок глас, и с неизчерпаем веселяшки ..мерак..
затова,пазете се ,хора..
Съзнанието е изменчиво и лениво, и бързо попада
във въртележката на “Панаира на суетата “...
уви..
цитирай
6. milady - a,eто и възела на нашата кратка дискусия/ вие как мислите ?
24.10.2016 12:06
5. milady - Хм,след 3 г. словесни пируети ,отново сме в начална точка...
20.10 17:44
в стаичката, на кушетката..Между другото,
това експозе сега ли го „натамани“,или си
го пазиш от 10 клас/ Втори срок ..
Звучи доста лично и риторично ,мила ваня..
надали питаш мен,весевер,или някой случаен „анонимко“...
какво ли би ти отговорил твоят Съпруг? интересно...
той някак си ми вдъхва повече доверие...ей така, без думи..
лично аз ,бих могла да ти отговора многоо сериозно..
бих могла и да се ...пошегувам, защото е...смехотворно..
Две близки приятелки от много години, да си разменят тук
идеи, идеали и ментални закачки/ пред кого?
пред полупразното блог бе ге,или пред мен..
ах,Мерси ,за вниманието.
в едно само съм съгласна ,важни са ДЕЙСТВИЯТА, ваня...
Какво правиш ти,ккаво правя аз ден след ден..
или ,защо не правим нищо....
веселка поне си прави клипота и снимки за поколенията..
Успех ти пожелавам ,и дай Боже по-малко такива
постинги / лични,искрени, от Сърце и Душа изстрадани
Юлия


6. vania23 - Юлия,
20.10 17:58
благодаря за коментара! Имам свои критерии за това какво и как да пиша и когато имам какво да напиша, го правя. Сред тях най-важният е искреност - ако не можеш да си искрен, хич не си губи времето да пишеш. Другият е това, което пиша искрено, да го считам и за вярно. Винаги е риторично, защото го правя от собствена потребност, а не за някой друг. Пази Боже да е за някой друг, защото ще е "натаманено".
Бих казала, дай Боже, повече такива постинги.
цитирай
7. vania23 - Хе :)
24.10.2016 12:47
Не съм заслужила подобно специално внимание, но благодаря все пак.
Както се изразяваш ти: "Ах, мерси, за вниманието".
Нямам нужда от популяризиране на скромния си постинг.
цитирай
8. katara - нямам нужда от популяризиране на скромния ми Постинг??!!
24.10.2016 22:31
ваня, аз май не те схващам ,или..
за какво изобщо си в тази ..мрежа...
май наистина се допълвате с ..веселушката..
тя се чуди, къде да се ..качи,
а ,пък ти се чудиш, как да се скриеш..
интересно....
цитирай
9. vania23 - И аз доста неща не ги схващам,
25.10.2016 12:08
но приемам, че хората са различни и имат мотиви, които не е задължително да разбирам.
Хубав ден!
цитирай
10. katara - vanka:))
25.10.2016 14:37
аз затова ти натрапвам Средния Път /на Буда..
или Равновесието по бръснача/по К.К. /колко съм деликатна ,виждаш ли
защото..го можеш...
и без излишни скромности..
нямат нищо общо с красотата..младостта ,Любовта ,и др хубави неща..
Ти си бисер в купата сено,мила...
Действай!
цитирай
11. vania23 - .
25.10.2016 16:10
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076368
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031