Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2016 11:33 - ...падна ми...шапката...
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1928 Коментари: 7 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                        image

                               

https://youtu.be/AjPau5QYtYs

хубав Уикенд, приятели!!

Вие сте ..най страхотната Публика..

Благодаря!!

една Юлия..


            



Гласувай:
9



1. katara - знаете,че след Кастанеда ...
22.10.2016 11:37
най много обичам Шекспир..
ще се радвам на вашите....сонети..
в красива рима...
Вие сте...
айде, Налиа ,мила...
цитирай
2. krassko - Жената поумнява ако осъществява успешни извънбрачни връзки.
22.10.2016 12:11
цитирай
3. katara - STOP дъ ЧАлга, плиййсс....
22.10.2016 12:12
8. vesever - Ани, това са от най-любимите ми с...
19.10 21:58
Ани, това са от най-любимите ми снимки, магически. Получават се най-разнообразни неочаквани ефекти.
Мисля, че ще ти е интересно да видиш една снимка от една коледа, синът ми ме снима и каза, че вижда мъгла пред обектива, а сетне на снимката се вижда един оранжево-червен "обръч" от светлина около главата и раменете ми. Ако я намеря, ще ти я покажа.
цитирай
4. milady - Ти пак ли си тук,бе навлек ? айде, веселушкай...
22.10.2016 12:31


2. krassko - Жената поумнява ако осъществява успешни извънбрачни връзки [/quote]


аз едно се чудя. Кандидат смелият Жених, като
те вземе най сетне за булка,дали пак така ,ще
подскачаш денонощно, като хистерична...вещерка /ти го каза/
Когато вчера говорих за „духовната проституция“,
лицемерна мимикрия,и природно зададена „простота..“
имах предвид ,ама точно твоята... ангелска душа..
с перушина, пух и пера ,и.. невидими Рога..
Как позна:)

айде, веселушкай ...
цитирай
5. nalia - :))
22.10.2016 13:51
Падна ми шапката
и ми скри патката.
Бележи нейде юбилей
и под сурдинка ми се смей,
че в профила си аз зациклих
и най безсрамно се измислих.
Сега не спирам да се диря,
дано най сетне се открия!
цитирай
6. milady - сонет №3...
22.10.2016 14:10
СОНЕТ № 3

О, ВИЖ В МОНИТОРА, МЛАДОСТТА СИ ВИЖ!
НА ДРУГ НЕ ОТДАДЕШ ЛИ ТАЗИ МЛАДОСТ,
ДЪЛБОКО ТОЯ СВЯТ ЩЕ ОГОРЧИШ, и
ЩЕ ЛИШИШ ЕДИН КРАСССКУ ОТ ОФЧА РАДОСТ.

КОПНЕЕ ТОЙ ОТ ЛАНИ СЪС ПЛАМ ВЪВ
СВОИТЕ ПРЕГРЪДКИ ДА ТЕ ВЗЕМЕ,
ИЛИ СИ ВЛЮБЕНА В СЕБЕ СИ ДОТАМ,
ЧЕ ДАЖЕ ЛЮБОВТА ЗА ТЕБ Е БРЕМЕ?

И СИНИТЕ ОЧИ, СА КАТО от СТЪКЛО
И ТАМ СЕ ОТРАЗЯВА ТВОЙАТА ЖАДНА ..СЛИВА..
И ТИ В ТЕЗИ ВИРТУАЛНИ ОГЛЕДАЛА,
ЩЕ СЪЗЕРЦАВАШ СКОРО..ЕДНА СУХА НИВА.

ЗАЩОТО В ЖИВОТА ТИ МИНАВАШ КАТО СЛЕП
И ТВОЯТ ОБРАЗ МРЕ И ЧЕЗНЕ С ТЕБ.

Джулия У.Шекспир
цитирай
7. milady - веската не знае къде е р.Марица , а пък анката не знае ,къде е Декамерон..;)))))
22.10.2016 23:35
23:24 - anke..клюкарка си ти..
anin написа:
Кортанка ли е Куртан ли е?! :)
А Юлка блоговата клюкарка пак обърна фурнаджийската си лопатка...

anke,аз съм писателка и блогерка, а тъпа клюкарка си ти.
защото постоянно изпадаш в лични подробности..от Първия ми ден тук..
да ти призная, ако съм така смешна и тъпа като теб..
не бих се показала тук..
просто само чалгарки останахТе ..набива се в очи....
ти се чудиш на кого да се мазниш ,а веска лицемерната хитруша..това чака
защо се набутваш между големите, бе слиффке без бродерия..
Гола вода сте, такъв смяххх...
имам поне тема за „Декамерона “

Коментарът чака одобрение
Постинг: :)
Автор на постинга: zax
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1081719
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930