Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2016 08:41 - всенародна Либофф со малко Кютек....
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 2592 Коментари: 11 Гласове:
14

Последна промяна: 30.08.2016 08:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                                 или  Цървул цървуля  око не вади......

                  разбира се ,сега очаквам СлаФ4о от Уйново да покани  Маамата ,
                  и след като се прегърнат  и  цалунат за УжасТ на дежурните тролове,
                  да му  дръпнат един  всенароден  кючек със Софчето ...
                  и вече  пред  финала/ или Старта/ на горещия  политически  сезон,  да 
                 паднем на  колене, и дадем  най сетне Думата на Първата Дама на Републиката,
                  която успя с  патриотична  самооотверженост, да зареже за малко  своя Любим
                 в името на Майка България ,и  обеща  да не се забременява поне в следв.6мес.

                 Цървул до цървуля ,мИла  моя майнольо......
                    


                 image



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - Гетьо, не съ екзалтирай чак толкоз,а Удари един плюс на Ева под Юрганя.....
30.08.2016 08:46
и аз съм сериозна,батка...
до Смърт !
както обичайно...
цитирай
2. milady - вчера в този форум/и не само/ ....
30.08.2016 09:07
бях стресната от вербалната/и латентна /
агресия предимно на блогерки с нежни имена ...
някои от тях, дори претендираха, че са... майки !!
с малки изключения, мъжката/по добра половина от нас :)
беше умерено толерантна, и не пцуваше наред...
Впечатлена съм, колеги...
до Смърт !!

цитирай
3. saankii - за жълтото около Устата на некои набедени журналистки..
30.08.2016 09:21
тъй като аз не съм журналистка...
а най устойчив Трол...
ще ви покажа и кой е Първият „жълт вестник “
в така л'бимата ви страна на неограничените възможности..
довечера ....
цитирай
4. getmans1 - Без думи
30.08.2016 09:45
2. getmans1 - Мисля, че ще ми е трудно да обясня на човек от който се разнася воня на сероводород ....
29.08 09:34
podvodni написа:
Баси, отнови си се накъркал ! Че може и да си се нашмъркал !
Алоууу шести, какви са тези преплитания на Стоичков и Путин ? Че даже, ни в клин- ни в ръкав - Който гласува за пожарникаря е тъпак, а .......
Изперкал си друже, и това го знаем отдавна !


... каква е ролята на шльоковицата и бирата в моите постинги.
Вчера за малко ми да ми станеш симпатичен и затова на теб и на останалите не разбрали ме ще поясня;

Виж Подведен, кои „съвестници“ /разбирай медии/ как интерпретират случката и ще разбереш, че клина си е точно на мястото и то влязъл на дълбоко. Всички дружно решиха да бият самара.
Даже не е необходимо да се взираш дълбоко за да различиш сред тях „путиновите ташаци“, че и някои демократични такива.

Като редовен мой фен знаеш, че съм баща на човек от журналистическата гилдия и като такъв няма как да оправдая простотията Стоичкова, но самара се бие когато е на гърба на магарето иначе е и смешно, и тъжно.



цитирай
Редактирай | Изтрий
цитирай
5. predatorblack - от тази Есен ще бъде въведена ...
30.08.2016 09:48
нова дисциплина в СУ...
журналистика с хорариум 250часа
кунг фу, карате До, и фулл контакт...
на дипломираните колеги ,ще се издават
жълти Дипломи за работа в т.н.Жълта преса “
с категория мастър „Street Fighter ;)
или по балкански ...Уличен боец ...
цитирай
6. katara - Гетманс, добре си ми дошъл, брато!
30.08.2016 10:00
оня дето си самокопираше бисерите в чаршафи,
си направи сепуко . Сега ти ли ?
от цялата боза, се разбра само едно...
много е късно за бой по самара, правилно !
защото ,това е полезно до около 5.6год възраст...

Хр. Стоичков е обществена фигура, и следва да се
държи подобаващо на ..обществено място/ паркинг /
това не е негов дом, вилает, или ...хасиенда на брега на Океана..
мисля ,че ме разбра,аверче...
ако не посъветвай се с Майката и Лелята на блога ...
айде със здраве....
цитирай
7. milady - не питам АнджитУ ,а моите верни читатели. ..
30.08.2016 10:10
17. milady - г-жа Пискова, още се чудя ,какъв умен отговор ...
29.08 20:03
да дам на вашата героична епика и майчинска хистерия,
която с гръм и трясък ви събуди от блоговата летаргия..
тъй като въпросът ви към мен е ...безмислен../ дали съм майка/
аз бих ви отговорила с въпрос..по лесно е някак..
А, ако „златният ляв“ беше организирал „банкетЯ“
в Америка ,или дори в Испания, дали
щеще да реагира и там по подобен начин ?
Благодаря ви, не очаквам адекватен отговор!
Спокойна вечер!
Юлия
цитирай
8. getmans1 - Га че е бадева комент 4, катарай си и на мен не ми пука щото не съм СБК /свещена блогова крава/
30.08.2016 10:45
katara написа:
оня дето си самокопираше бисерите в чаршафи,
си направи сепуко . Сега ти ли ?
от цялата боза, се разбра само едно...
много е късно за бой по самара, правилно !
защото ,това е полезно до около 5.6год възраст...

Хр. Стоичков е обществена фигура, и следва да се
държи подобаващо на ..обществено място/ паркинг /
това не е негов дом, вилает, или ...хасиенда на брега на Океана..
мисля ,че ме разбра,аверче...
ако не посъветвай се с Майката и Лелята на блога ...
айде със здраве....

цитирай
9. blackpredator - Стоичков по величие,
30.08.2016 15:43
е като Омуртаговата колона за сите българи и българщината
нещо повече, като Розетският камък по важност и значение за дешифриране на пустата му българщина
благодарение на Шамполион от Делиормана и постингите му /и др./, гегата на Стоичков е разпозната като джадийски меч...
цитирай
10. tikvo4 - гоолеем Кефф, че тоз Селянин е емблема на България..
30.08.2016 22:30
и после не се чудете, като ни приемат като дивашко племе...
цитирай
11. getmans1 - е като Омуртаговата колона за сите ...
30.08.2016 22:56
blackpredator написа:
е като Омуртаговата колона за сите българи и българщината
нещо повече, като Розетският камък по важност и значение за дешифриране на пустата му българщина
благодарение на Шамполион от Делиормана и постингите му /и др./, гегата на Стоичков е разпозната като джадийски меч...


... Че ти откъде да знаеш каква чест е, да вдишаш като първа глътка въздух точно Делиорманският, този който са дишали и Гетите !

То, или е в тебе или го няма, гаранция че при мен го има ... наче ти нямаше така яростно да го отричаш, и тук се оригнах / съжалявам, че съм неграмотен да опиша този факт/.
Ебаси с ква простотия парадираш!?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1082655
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930