Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2016 17:09 - за Орлите и..Пуйките / нищо лично..pavelcho.narod.ru/katoorlite.html
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1228 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


        
     С КРИЛА КАТО ОРЛИТЕ  
 
image


 
д-р Кармен 

"Не знаеш ли? не си ли чул, че вечният Бог Иеова, създателят на земните краища, не ослабва и не се уморява? Неговият разум е неизследим. Той дава сила на ослабналите, и умножава мощта на немощните. Даже младите ще ослабнат и ще се уморят. И отбраните момци съвсем ще паднат; Но ония, които чакат Господа, ще подновят силата си, ще се издигат с крила като орли, ще тичат и няма да се уморят, ще ходят и няма да ослабнат." (Исая 40:28-31) 

Бог да ви благослови тази вечер! Въодушевени ли сте? България развълнувана ли е? Колко от вас имат Библии? Вдигнете ги. Размахайте ги, раздразнете дявола, направете го гневен. Намерете сега Исая 40:28-31. Ще ви прочета един много известен стих от Библията, защото таэи вечер ще говорим за орли. 
Пътувал сам из целия свят и съм открил следното: във всяка култура, във всяка страна хората разбират орлите. Бог е вложил нещо в тези великолепни създания, няма други като тях. 

Когато бях в Боцвана, видях огромния гигантски Африкански орел. Те ги наричат "аритни орли" – "огромни орли". Библията говори за златния орел. Това е най-големият и интелигентен орел. Когато Библията когато говори за орли, тя говори за тези Златни орли. Ще ви обрисувам три неща: 

 проследете.....



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - що е то „клишета“ , и имат ли те почва „ у блогу“ ?
23.05.2016 17:28
10. vesever - Ваня, не знам, на мен ми звучи реа...
20.05 17:24
Ваня, не знам, на мен ми звучи реалистично - дотолкова, доколкото е факт, че не можем да излезем извън земните измерения и реално сме ограничени тук.
И развитието е ограничено, даваш ли си сметка, то е "капка в морето"... и Земята е капка във Вселената...
А това не е точно теория, аз така се изразявам. Просто размишления и усещания са на една тийнейджърка.
Усещам, че и нея я влече "летенето", има на кого да се метне. )))
Между другото, аз от малка искам да живея в други измерения, извън Земята, и все още го искам, много - нали знаеш, че мечтая за Космоса, за Безкрая... ))
цитирай
2. katara - не съм религиозна, а свободна, знаете...а, вие?
23.05.2016 19:17
преди около 10г. тази проповед/ нямам по силна дума/
ми даде Сила ,Смелост ,Вяра ,Надежда....
и....Любов до гроб...
„който има нещо против, да го
каже сега ,или да замълчи навеки..;)
цитирай
3. zax - Има, с два клика от три палчетата ...
23.05.2016 23:24
Има, с два клика от три палчетата вече са пет.
;)
цитирай
4. saanki - тенкю заки ,обичам всичко положително ;)
24.05.2016 07:22
и презирам всичко тъпо, селско комплексирано..
a, какво ще кажеш за това ?

14. inf0rmant - Браточка, оная пача пак е писала по твой адрес.
07:10
Това завистливите и комплексирани хорица нямат спирка ей..................
Що не земе да и пуснеш един вирус?
Честит празник, Жорка! Жив и здрав и много нови успехи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076034
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031