Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2016 21:55 - пука ми на джилетката ;)))
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1352 Коментари: 3 Гласове:
8

Последна промяна: 20.04.2016 08:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

            image

                               

 

                                       

https://youtu.be/TFRbWJ5DA1Q

        Away- Simon O’Shine-- Best track  

    



             Не че ми пука особено, но тук наистина има абонирани,
             които си  плащат за  П ва ...хах ха ха хаа....
             каква  българска патентована олигоФрения....
             наздоровйее,братия @!


                 

   айде, дружески поЗдрав за зомбитата

      на П.ва ,и дългите позиции на един €€€€

     €кономичен откъмакъл уличен дилър ..

     с бели нежни бедра ...като на мома…

    Сине ,ти си будала ,това е блог спот, а

    не 4ат ..до колене...

    ха ха ха.....

image

           


image
               



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radkapiratka - ама ,много тъпо стана тва блог бе ге?
18.04.2016 22:17
слушайте го само тоз чичка...
какъв отбор дъртофели е събрал...
клан клан ,недоклан и ..недоЕбан...

15:52 - Какъв лауреат е Петров , след като съм спал със сестра му?

Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика
цитирай
2. milady - присмял се хърбел на щърбел ,джойсо
18.04.2016 22:23
А ,бе куха шуменске лейке !
този фейк пише във всички популярни
блогове ..ама си Па .ка и Пуйка ....
НЕ съм аз ......
имам ,какво да пиша ,смотло!
аре бегай ....
умираш за коменти,и
илюзорна слава ,мушмуло сплескана..

Това, че си грозна ,като жаба , е много лош късмет ,sorry ,
не ме карай ,да преминавам санитарната граница.
ноо ,че си Тъп Пъпеш ,който са задява с идиоти тук...
тoва е трагичноо ,и зависи от личното АЙ Кю, селска пръчке !
пиши си със „свестните господа “ ,моля ,а от мен Чао!
ама ,пу .ка тъпа !!!
на търсена ще ми се прави ,
като оная кокошка ,дето бягала бавно“ /хихи
..бегай си гледай Дядката ,бе мила!
аз нема да избягам..
цитирай
3. katara - А, сега..изненадаааа.... хипер €нтелегентнаТъпня от батката.. на П.ва...
20.04.2016 08:47
18:52 - Имидж - нямидж......

автор: theeconomist категория: Политика
прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 0


А, сега де! О, хо, хо, на другарката.....

пп.
Ако някой ми загатне идеята на този пРост,
ще си махна силикона от неокортекса...публично.
вие сте, любими мои верни читатели...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1084294
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930