Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2016 08:08 - по молба на katan !
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 2176 Коментари: 9 Гласове:
13

Последна промяна: 16.04.2016 08:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                                         image 
  

                         

мила колежке,катя/катан/ неотдавна ти имаше

      молба към мен, да напиша нещо истинско,вълну

      ващо, изстрадано от моя богат „имигрантски“

      живот. Ами, ето сега е сюблимният момент да

      рискувам ,и да извадя кестените с голи ръце, за

     да репликирам твоята“провокативна„ творба,

     и да защитя „твоята“ многострадална Мария.

    апропо, ти ли си и кръстница, или...БОГ ?


Въпреки че целта ми е да разбера какво е любовта и въпреки че страдах заради мъжете, на които отдадох сърцето си, установих, че тези, които докоснаха душата ми, не успяха да пробудят тялото ми, а онези, които докоснаха тялото ми, не успяха да достигнат до душата ми…”
 (“Единайсет минути”) П.Коелю

 https://youtu.be/NeodPxLmfg0

   amore divine -Mishel Pepe



image

знам ,че всички “познавате“ П.Коелю, a
най много го обичат...проститутките,но..
“да хвърли камък, този който не е съгрешавал..“



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - защото...... „Химн на Изида“
16.04.2016 08:09
защото съм първата и последната,
аз съм уважаваната и презираната,
аз съм проститутката и светицата,
аз съм съпругата и девицата,
аз съм майката и дъщерята,
аз съм майчините ръце,
аз съм безплодната, а децата ми са много,
аз съм щастливо задомената и неомъжената,
аз съм тази, която дава живот
и която никога не е раждала,
аз съм облекчението на родилните болки,
аз съм съпругата и съпругът,
любовникът ми ме създаде,
аз съм майка на баща си,
аз съм сестра на мъжа си,
а той е отхвърленият ми син,
уважавайте ме вечно, защото аз съм скандалната и великолепната.
цитирай
2. katara - уви,нещата не са така ..прости...
16.04.2016 08:17
като блоговия живот на ..Първа...
цитирай
3. milady - Суета на суетите ,всичко е суета/ Песен на песните/ Еклесиаст
16.04.2016 08:30
а, суетата на блоговата тъпня,
е най лепкавата тиня..
Грехота и срамота !
прости ни, ние не знаем какво вършим ,Господи!
цитирай
4. sestra - Удивителна книга!
16.04.2016 09:23
Откровение, което хваща за гърлото, а после те пуска на собствените ти криле. То и няма друг вид откровения.
цитирай
5. loverka - сори ,нямам против пенсионерското лоби у блогУ...
16.04.2016 09:23
ама,защо сте така лицемерни, бее
или просто изтървахте и последния бърз влак,а?
и 55 Постинга/ за Мария/не са равни на
една силна ,топла нежна мъжка...любов;))
цитирай
6. katara - обичам сложни неща ,изказани просто, сестра ! Благодаря!
16.04.2016 09:28
sestra написа:
Откровение, което хваща за гърлото, а после те пуска на собствените ти криле. То и няма друг вид откровения.

цитирай
7. milady - https://youtu.be/fFcG93wFbME
16.04.2016 10:11
Love is in THe Air ;))
цитирай
8. loverka - https://youtu.be/K0Im7oHuwFo въздишки по Етераа...
17.04.2016 08:57
Историята няма край.. и, няма начало...
дръжте се здраво да не изпаднете от
„ Колелото на Живота и
Активната страна на безкрайността “
/ К Кастанеда...
цитирай
9. katan - Благодаря за посвещението, Юле!
03.05.2016 12:57
Не съм го видяла до сега, но не е късно да се присъединя и да кажа "ДА":) на

"Въпреки че целта ми е да разбера какво е любовта и въпреки че страдах заради мъжете, на които отдадох сърцето си, установих, че тези, които докоснаха душата ми, не успяха да пробудят тялото ми, а онези, които докоснаха тялото ми, не успяха да достигнат до душата ми…”
(“Единайсет минути”) П.Коелю".
Поздрави, скъпа!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076552
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031