Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2015 15:59 - Аз съм ..която Съм..
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1432 Коментари: 7 Гласове:
8

Последна промяна: 27.12.2015 11:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                               

https://youtu.be/REQMPIkwVHY

Some people -Cliff Richard

            
                     
   Когато възстановите връзката си с Висшия Аз, където вече имате панорамен поглед върху ситуацията, установявате в какъв затворен кръг сте вкарани. Започват процеси по прекъсването на връзки с хора, невибриращи на вашата честота!!!
   Други характеристики тук са доброволното самоограничение и безразличието към т. нар. "светски живот". Съвсем естествено не се нуждаем от нечия компания, понеже сме установили, че когато правим нещо, ни ръководи някаква привидно "непозната" сила. Но в нея няма нищо тайнствено. Всеки, който някога е правил нещо със сърце, познава тази сила. Трябва да й се довериш и да не задаваш въпроси.“                                 

аз  не съм менте, и никога  

няма  да бъда ... нали;)))

image







Гласувай:
8



1. katara - Eто Го ;))) ментето Го пак на Първа и акъл дава!
26.12.2015 16:01
алло, НЛП мастъра,накъде през калта пак, момко...
няма друг да те познава като мен, не се хвали сам.

цитирай
2. katara - Буридановото магаре са чуди по 24 ч. ква тъпня, да измисли...
26.12.2015 16:02
13. miladyblogbg - Честита Коледа и от мен, Стар! :)
11:25
Преди няколко седмици направих този блог, за да започна да те осмивам. Тогава ми изглеждаше добра идея, понеже не харесвах поведението ти. Днес обаче прочетох коментара на Ани Виденова и се замислих. Аз не те познавам, а тя да. А аз познавам нея, от тук, от блога. И с това, което съзрях днес тук, мнението ми за теб се промени коренно.
По Коледа явно наистина се случват чудеса и аз се радвам, че не започнах по-рано замисълът си.
Разбирам, че ти си един........ Робин Худ, който..... няма да се спре пред това, че понякога става за посмешище в очита на останалите, защото не се интересува от това, а следва своя път.
Благодаря ти, Ани, че отвори очите ми за това.
Искра
цитирай
3. milady - И,ти ли ,анке виденова !!?
26.12.2015 16:06
ани,извинявай ,сигурна ли си ,че познаваш Го...или, ти си в Играта?
срамота!!

13. miladyblogbg - Честита Коледа и от мен, Стар! :)
11:25
Преди няколко седмици направих този блог, за да започна да те осмивам. Тогава ми изглеждаше добра идея, понеже не харесвах поведението ти. Днес обаче прочетох коментара на Ани Виденова и се замислих. Аз не те познавам, а тя да. А аз познавам нея, от тук, от блога. И с това, което съзрях днес тук, мнението ми за теб се промени коренно.
По Коледа явно наистина се случват чудеса и аз се радвам, че не започнах по-рано замисълът си.
Разбирам, че ти си един........ Робин Худ, който..... няма да се спре пред това, че понякога става за посмешище в очита на останалите, защото не се интересува от това, а следва своя път.
Благодаря ти, Ани, че отвори очите ми за това.
Искра
Изпратено: 16:05 От: milady
цитирай
4. ednalady - Папагала Го/ 2014
26.12.2015 16:15

Кой не знае Гошку ,Блог Бе Ге Папагала,
Кой не е чувал за тъз Перната птица ?
Вече изумихме Публиката наша ,
с тоз смешен блогов търтей ,който са
надува ,и крила “пъстри“ тук демонстрира.
Гошку ,най Личен Юнак себичен,и отличен,
трака , пише ,и ден и нощ не са спира…
За тъз пуста награда на Първа,
и 5- 6 хамерикански долара ....
Папагала Гого гъза си съдира.
Мамин Гошкоу душа морна дава ,
за тъз блогова интрига, и са
мъчи тук катадневно ,как пусто
свойто умряло Еgo, да реанимира.
Но, ето я на отнийде ,
Паунката Джули са появи ,
и пъстрите крила на любимото
Чучело със замах ...сви…..

После всички блогопапагали
с усмивка тя подчини :P


Джули Аполонска / 01 09 14
Facebook
цитирай
5. marmalady - дайте, да го оженим тоз Папагал..
26.12.2015 16:43
поне за кратко,че и малката пантера СаанкитУ избягааа...
анке забавна ,айде ма како !
нали си сама ,и..ГО любиш...рискувай сЪ.
поне ще се смееш, къТ веселата веселушка перушанова
по 24 ч. на деня...
ъ ?
цитирай
6. katara - моля, орангутанката с дълги до коленете ръце, да изчезне...Мръсна ,дърта клюклю кур ваа
26.12.2015 17:20
Последни 20 регистрирани посетителя


17:12 - mileidi46
цитирай
7. katara - До Мастър 00..
26.12.2015 17:30
Гого, и да пожелае Човек не може да бъде възпитан с теб
/ минуса е на Хло права е ,Тъп Хай Технико!!!

21. of4arsnakovalnia10 - Здравейте на всички.
17:10
Първо искам да попитам ТяСиЗнаеКоя: достави ли ти душевен оргазъм да поставиш "-" на този постинг?! Сега разбираш ли защо те си не само една комплексирана интригантка, а просто едно нищожество?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076201
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031