Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2015 16:42 - АЗ не съм germanwoman...
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 3529 Коментари: 12 Гласове:
10



 
                             

знаете кой има  33 никимена...

и анонимен достъп до блога..
не бил ..у дома / ха ха/

цял ден вървя и се смея ..сама ;))

https://youtu.be/t99KH0TR-J4

 

show  must go on..Queen


„сега мисля да отиваме да кара картинг“
16:24 Да бе ние сме прости и все едно не ни каза „аз сега няма да съм зад компютъра така, че каквото и да се случва не съм аз“ ;)
Мили жени в блог бегето внимавайте с лицето Георги Стоименов Гевечанов. От същия са проплакали не една и две от вас /чуда се само защо не го признаете публично? Лицето е изпечен лъжец от висша класа и пилотаж. Първоначално ще ви омае с сладки приказки /месец, след което ще ви използва физически и финансово. Ако не вярвате питайте тези които вече са били излъгани и използвани от него. Една от тях е Анка от Варна, която Георги Гевечанов излъга с 35 хиляди лева, разруши и семейството и после я захвърли като ненужна вещ.
Кълне се във вечна любов /каква наивност, но това са само думи без никакво покритие. Ако не му варжете да месец два, губи интерес към вас и се насочва към следващата си жертва. Избира /незнайно как го научава единствено самотни жени, които имат нужда от мъжко рамо и търси слабите им места, за да им влезе под кожата. След това ги използва сексуално и финансово /казах го вече и изчезва като дим. Само едно не мога да разбера. Защо използва открито личното си име, но предполагам това е или защото е откраднал самоличността на друг човек /някой познава ли реално Георги Стоименов Гевечанов, за да потвърди, че е той. Или наистина е психично болен и не си дава сметка как върши нещата. Според мен първото е по-вероятно.
Така че мили самотни жени в блог бегето правете си умно сметката, за да не ревете след това.
Предупредени сте. цитирай  



Гласувай:
11



1. katara - знаеш ли, кой се обяснява в блог платформа...
19.11.2015 16:45
Най най големият Идиотин на Планетата Земя..
даже и Гинка ти ГО каза...
зомбиран плазмодий...
Хай технологик бил / хъхъхъ
Аре Баастаа ,Селски Бек...
цитирай
2. milady - Тоз НИК/ анонимен/ най вероятно е ...Гого Идиота..98%...
19.11.2015 16:53
Сам се хвали ,сам се плюе ..
и сам си гони...Опашката ...
признавам на мен ми е ..Супер интересно...сори за вас.
Истинско Шоу е ,да ГО разбия мастър Хай Най Техника....
публично,защото Той умира като Нерон ,за ..Публика ..

“ахх ,какъв Артист умира с мен“...
цитирай
3. milady - Саанке ,идвай на Помощ ,не мога да насмогна на Л.кореспонденция...
19.11.2015 16:58

Юле,
не се оставяй да те работят и ти се присмиват.
Въпросният rayofdreams, както и germanwoman са профили на... нека не го казвам тук директно, защото достатъчно красноречиво съм го казвал "отвън".
Ти не си глупава жена.
А те подвеждат глупаво и те въвличат в неща, които ти носят само негативи.
Наближава времето, когато ще разбереш за колко неща си в тотална грешка.
Просто дай адреса, защото иначе /може би - не зная как ще процедират от Прокуратурата/ ще е по-зле за теб.

Нищо лично - давах ти десетки шансове да се кротнеш.


Адреса, наперена Юлке.
Нали щеше да се защитаваш дори без адвокат?!
Просто дай адреса и нека шоуто да започва на друго място.
Ще е поучително за целия китайски народ - обещавам!

Георги Стоименов
Изпратено: 11:35 От: starforlife
цитирай
4. mara886 - Стига ,ма юло....
19.11.2015 17:12
малейй, тез дъртофели, не са укротихаа....
цитирай
5. germanwoman - Тоз сЪвсем са Уплети
19.11.2015 17:16
16:24

Забравих да кажа нещо важно, че още се съгласявайте на срещи с него. На които Георги Ст. Гевечанов ви прави снимки /особено като достигне до интимни отношения с Вас и след това ви изнудва. Поради това и никоя не пише тук истинските си впечатления от реалните срещи с него. Само хлорис има куража да пише как я е притискал в реалния свят и какви реални проблеми и е причинявал.
Продължавайте да си траете и не вземайте отношение по проблема с този маняк.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Можех да ти изтрия целия коментар но само го модерирах!
Кажи коя си, че да говорим открито. Аз съм оставил адрес и телефон. А ти си жалък/жалка!
Готова ли си да се изправиш открито срещу мен с доводи и аргументи.
Не смееш.
Тогава не клевети.
Ще изискам в писмен вид от инвестора всички посещения в моят блог!
Спирам, защото наистина нямам време.
като се върна ще продължа
цитирай
цитирай
6. milady - послушай ме за твое добро..;))
19.11.2015 17:24
виж ко, сега , джермънимъффин, остъй ГО на мен...
аз му знам хисторито и на кътните и кучешки зъби...
не ми се дават излишно пари на Адвокат за тоз блогов боклук..
щял да ме “призове“ служебнооо....
Село ..селооо внимавай,да не се наложи да пътуваш до Джърмани...
че, и за преводач ще искам Ойро/ 25€ без данъци на час/
цитирай
7. germanwoman - Ни Мога Да разбиръ
19.11.2015 17:29
Защо са деАктивирани Старфорлайф и рейЪфДрийМс
СегА на Мода са: musicgirl81, inf0rmant, sirius11, sluggard И т.Н.....
ТуЙ сичКото Мои ПроФили ли Са?
Да ни Са ОкажИ, че И аз сЪм кЛонинг На ГоГата.......
:))))))))))
ДраГи ЗриТели, Таз Боза НяМа краЙ
Луд Умора нЕма.......

Алал да ТИй е...

ОстаВям ГО на Теб..... ;))))))) Ако Ма дразНи обачи тоЗ псиХопат, не Гарантирам Нищо.......
пак Си ИзтрИ коментара гоГата
еЙЙЙй тВа писане И брисаНе... Цар е!
цитирай
8. saanki - маро куха лейке ,с фалшивите снимки...
19.11.2015 17:34
mara886 написа:
малейй, тез дъртофели, не са укротихаа....



mar866 написа:
Русти, ако се докопаш до тоя член (на дедо Пиер), много моля да ми го кажеш, та да съдя и аз дъртата Юла, за това, че е направила профил mara668.
(макар че, на нея друг член й трЕбва, но...сори, аз не мога да й го осигуря)


пп
булка маро, нормално е, на 30 Една готина Жена да се Ебе ,а на 60...вече НЕ...

да не ставам банална. колко мъже имах
от 16г до 56год. Гошката беше последен..Сега Само...творя;))
търсила mara Член/ ха ха ха/
нали си имаш детегледа4 Еба4, ма марче?!
ко са овърташ туКъ на дъртите чекиджии ?
цитирай
9. milady - milady.blog.bg/tq-i.../oh-talanta-ma-syrbi.1399993 .ЕТо я мара Тъпото от Пескара ..
19.11.2015 17:37
кажи ТенкЮ на баба ,мичоно ..
цитирай
10. katara - ПроЗ си за трима...
19.11.2015 22:01
- ПроЗ си, Гоше /за трима...

първо/ не си мъж,с който една дама,да се похвали /сори/...
второ/ти ми се похвали на ЛС ,че имаш най страхотната жена !!/или лъжеш пак?
трето/ не мразя всички пенсии/моят човек е на 78 ,и е като младеж,нали го показах.
четвърто/ познавам много инженери като теб.но малко са Юлките,като мен/ Съдба/
пето/ моите синове работят в туризма/ малкият от 5г. а големият от 10г !!
шесто/ заедно имаме семеен доход ,около 6х. €,което е задоволително за ЕС..
седмо/ имам 4 ма /един мъж и 3 жени най най верни приятели/макар и разделени/
през Лятото и 4 ма дариха Кръв за моята критична анемия ...
освен това имам изобилна любов към децата от край време..
скоро очаквам и внучка/ Джулия ,естествено...

Благодаря ти още веднъж, че ме разсмиваш/такъв беше и моят любим Съпруг..
Ти ми помогна,да преодолея моята депресия,тук в обществото на блог .бг..
какво повече да искам,живея по течението. Живота е само миг! :)))
цитирай
11. zaw12929 - - ПроЗ си, Гоше /за трима. . . първо/ ...
20.11.2015 13:40
katara написа:
- ПроЗ си, Гоше /за трима...

първо/ не си мъж,с който една дама,да се похвали /сори/...
второ/ти ми се похвали на ЛС ,че имаш най страхотната жена !!/или лъжеш пак?
трето/ не мразя всички пенсии/моят човек е на 78 ,и е като младеж,нали го показах.
четвърто/ познавам много инженери като теб.но малко са Юлките,като мен/ Съдба/
пето/ моите синове работят в туризма/ малкият от 5г. а големият от 10г !!
шесто/ заедно имаме семеен доход ,около 6х. €,което е задоволително за ЕС..
седмо/ имам 4 ма /един мъж и 3 жени най най верни приятели/макар и разделени/
през Лятото и 4 ма дариха Кръв за моята критична анемия ...
освен това имам изобилна любов към децата от край време..
скоро очаквам и внучка/ Джулия ,естествено...

Благодаря ти още веднъж, че ме разсмиваш/такъв беше и моят любим Съпруг..
Ти ми помогна,да преодолея моята депресия,тук в обществото на блог .бг..
какво повече да искам,живея по течението. Живота е само миг! :)))


ЩО ЗА СТРАНЕН СМЯХ! ВСЕ ПАК ТОВА Е БЛОГ, А НЕ МАХЛЕНСКА УЛИЦА. НЕ Е ПРИЯТНО ЗА ЧЕТЕНЕ!
цитирай
12. marmalady - що за наглост, все пак това е Моя територия/ и обичам да се смея....Свободен Избор!
20.11.2015 15:27
ЩО ЗА СТРАНЕН СМЯХ! ВСЕ ПАК ТОВА Е БЛОГ, А НЕ МАХЛЕНСКА УЛИЦА. НЕ Е ПРИЯТНО ЗА ЧЕТЕНЕ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1082686
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930