Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2015 19:49 - Флъорката на хлорката .
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1917 Коментари: 8 Гласове:
5

Последна промяна: 11.10.2015 19:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                         Хайде,лека,Петльо ме зове,
че без мен не ще да спи
иска своята кокошчица
до себе си чак докато
навън се яко зазори...

               

флъорке хлорке , къде ГО

тоз Петлъо, ма ,или пак тъ изтърва !
нямам други по умни въпроси ?

https://youtu.be/cHoYJb9IR0o


     

 

Lacrimosa- Ronny K..Emotion Remix

enjoy :))





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - ко...ко...ко праиш...
11.10.2015 20:09
Петловци много...мъжове малко,
ако ме разбираш...
Действаме Го по схема....тайна е
Гледаме да е по...по...породист.

Юлич,сериоз,никога не са ми били приоритет мъжете,
просто това м/у другото...
аз съм от съвременните,свободни кокошки.
цитирай
2. milady - Антоането Йорданова, аз не комуникирам с непознати/ тва го знае целият Блог Бг...
11.10.2015 20:16
затова имам смелостта ,да ти пиша след нашият тел р-р 40 мин..
Стига фалш, фалшива си..и смешна, жалка кокошка, която се чуди
как да си изпроси малко Енергия тук / дори не подбираш,клетнице!
погледни си коментите, това са 99 9% фейк профили и тролове...
АЗ поне съм Реална,нали много държиш на Реала/ и съм с мн.добър опит /
Бих могла ,да ти помогна/ аз не съм в твоето положение, недей се лъга, мила ...
Имаш тежка хистерична невроза ,и при условие ,че имаш болно дете...
задължително е да се лекуваш....
От какъв зор си вдигаш тук полите,ма Хлорке?
каза ти го и „принцесата“ ..
Бягай навън ,все повече потъваш...тук...
цитирай
3. milady - Първи закон на добрия Лекар. Истината !!!! Тя лекува ,хлоо...
11.10.2015 20:21
3. hloris - Виж какво,Юлия,

saankii написа:
Имаш нужда от Реална помощ...
как го гледаш това дете ?
от ден на ден все пове4е пишеш !
моите деца са....мъже...
не ме мисли, и имам мн.повече опит..
Не търси цигарки и биричка, ами диазепам.
и Психолог. Нали си“посетителка №1 на
доктор добчо ,посъветвай се лично...
...мила, от 1 г.ти го казвам ,имаш нужда
Първо Ти от помощ, за да помогнеш на сина си..
държиш се инфантилно, неуравновесено,не го казвам със злоба.

Пия бира по една на ден по лекарска препоръка...
детето ми не е малко,и не е на легло,и имам единствено
нужда от спокойствие най-вече тук...в реала хората са ми го подсигурили...

----------


ИМАЛА НУЖДА ОТ СПОКОЙСТВИЕ ВЪВ ВИРТУАЛЕН СВЯТ, КАКЪВТО Е БЛОГ.БГ?

ами намери СПОКОЙСТВИЕ ВЪВ виртуалната си глава! Ако търсиш спокойно неангажиращо е?ане имай доблестта да си го признаеш! Имала нужда от спокойствие ТУК, което имала в реалния свят?! АМИ стой си в реалния свят тогава бе! Като не ти оттърва във виртуалния, стой си в реалния! Ай сиктир от незадоволени ЖЕНУРЛЯ, които търсят НЕДОНАЧУКВАНИЯТА СИ ОТ РЕАЛНОСТТА, тук, във виртуалния свят! ПАтки умрели! Баси фалшивите хора
цитирай
4. hloris - Виж какво,Юлия,назад си с матреяла.
11.10.2015 20:25
Да карам в някаква последователност,става ли?!
1.Вече не пуша...нито една цигара не съм палила вече два месеца
2.Бира също не пия,щото застудя...
3.Не си вдигам полите по твойте сценарии,а просто комуникирам с хора тук,не ги деля дали са мъжове,или жени,т.е. не ме интересува кой зад какъв ник стои.
4.Каква хистерия те гони не зная,защото съм пълен непукист кой какво си мисли за мен реално,та ще седна да се впрягам за някакъв си виртуал.
Супер съм благодарение на такива като теб.
Чудесен психотерапевт си! :)
Благодарение на теб станах....дебелокожа,те. пълен непукист.

Благодаря за вниманието и гостоприемството ти!
цитирай
5. milady - хлорке, нема лошо, и това е Вариант, да си непукист...
11.10.2015 20:39
но,ти отново лъжеш ,и да ти кажа ти си копие на Гого/ 100 % покритие /........
първо “сама„ си 4атиш/ това е хистерия невроза ,ако не знаеш официална диазгноза е
А ,цигарките и бирата са най най малкия проблем при теб....
твоя работа, аз съм винаги открита ,такъв ми е живота и работата...
Успех и усмиффки ,знам ,че ти е многоо трудно.Минала съм през какво ли не...
цитирай
6. hloris - milady
12.10.2015 09:28
Ами Юлия не остават мангизи,нито време за психоанализи при Добромир,
един ден съм на мъжка работа,един на женска,нямам време да се обърна.
В Бг е така...малко хора могат да си позволят психолог,в Бг просто се оцелява
физически,затова масово хората полудяват...
Не гледаш ли Бг-телевизия,не четеш ли Бг-преса?!?
Българина е на ниво "хляб и зрелища"...постоянен Брадър...
имам предвид даже и себе си,всички ми гледат сеира,без да ми помагат...
да не ти говоря какви неща дрънкат по мой адрес разни нещастници....
реално ти говоря...народът тотално оскотя.

f-а си е избърсал коментара,но това не е така...всичко това е плод на бедната му глава.

пп.Що се отнася до нуждата ми от неангажиращ секс според теб,то мъже реални около мен бол за това...та ще седна да ги търся в някакъв си сайт...в голяма грешка си този път.
Не от това се нуждая на този етап.
Нуждите са ми от съвсем друго естество.
цитирай
7. saanki - Хлори ,тук ме заби ,мила.Брава на теб!
12.10.2015 10:15
какъв проникновен анализ/ какво работиш ,апропо, че си 20 ч.в блога?
поне моята професия е релевантна /на френда изкълчената думичка да открадна/
на тази сюрррелна/ луда/ среда в блога. Добивам още повече опит/ в движение/
Според мен ти ставаш за антрополог,или поне кандидат психолог;))
милаа, пълна каша е в бедната ти глава/ чета те при доктора/...
инак ,не си чак толкова...глуповата/ сори/,
но Оплела си конците много лошо.
Аз бих казала, че Битието определя Съзнанието на Слабата Личност.
Силната ,здрава Личност си създава адекватно Битие .
/ има многоо още да четеш,само с блогуване не става...
Всички правят тази грешка ,слагат каруцата пред коня...
да поработим малко,а ;)
цитирай
8. tikvo4 - бааси и фалшивите хора ,разгонени женурля...и сдухани мачовци...най упоритата Хло, ето я
12.10.2015 11:04
ИМАЛА НУЖДА ОТ СПОКОЙСТВИЕ ВЪВ ВИРТУАЛЕН СВЯТ, КАКЪВТО Е БЛОГ.БГ?

ами намери СПОКОЙСТВИЕ ВЪВ виртуалната си глава! Ако търсиш спокойно неангажиращо е?ане имай доблестта да си го признаеш! Имала нужда от спокойствие ТУК, което имала в реалния свят?! АМИ стой си в реалния свят тогава бе! Като не ти оттърва във виртуалния, стой си в реалния! Ай сиктир от незадоволени ЖЕНУРЛЯ, които търсят НЕДОНАЧУКВАНИЯТА СИ ОТ РЕАЛНОСТТА, тук, във виртуалния свят! ПАтки умрели! Баси фалшивите хора
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1084246
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930