Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2016 15:10 - ..дай гард, сине...
Автор: katara Категория: Новини   
Прочетен: 3275 Коментари: 10 Гласове:
11

Последна промяна: 07.11.2016 15:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


           https://youtu.be/VBaVlDIMKCU                            Fallen-  Volbeat
за моя незабравим съпруг/обичаме те,Валее



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - айде, веселушке..ставай ,кака..
07.11.2016 15:12
Fuehle die Traurigkeit in meinem Herzen brennen,
Du hast mich zu frueh verlassen, mein geliebter Vater.
So viele Dinge, die ich haette sagen sollen,
aber in deinem Geist wusstest du es genau.
Festhalten, an dem was ich hatte und liebte.
Aber die Dinge sehen immer noch so dunkel und kalt aus.
Das Feuer brennt meine Freude nieder,
aber ich werde aufsteigen

So stolz und stark du wirklich warst,
ich habe es mit mir genommen wie ein Werkzeug,
ein Geschenk vom Vater fuer den einzigen Sohn.
Du wachst ueber mir mit Adleraugen,
du gabst mir die Freiheit fuers Leben,
wenn Traueume geboren und wirklich wahr werden.

Sehe mich fallen - yeah - runter und einsam,
die Engel sind auf dem Weg, ich liege am Boden,
wuerst du mich schreien, siehst du mich bluten,
denn die Tage sind nicht mehr die gleichen ohne dich.

versprich mir mein Sohn, dass du immer
schaetzen wirst, was du im Innern glaubst.
Verliere nie deine Werte, steh auf fuer den Tag,
Oh lieber Vater ich danke dir fuerr die Jahre.
Ich schreibe das Lied auf deinem Schreibtisch,
zusammen koennnen wir es durch den Tag schaffen.
цитирай
2. katara - поздрава е за всички Победители..
07.11.2016 15:19
вие сте...
цитирай
3. vesever - Много е трогателно. На мен ми трябва ...
07.11.2016 17:45
Много е трогателно. На мен ми трябва време, поне ден. Ще го преведа, разбира се, благодаря :)
Някой път и аз ще ти напиша нещо...за ангелите, вече го виждам. Мисля, че ще ти хареса. Ангелите ни обичат.
Лека
цитирай
4. milady - знаех че ще ти хареса..
07.11.2016 18:47
спокойно ,работи си, имаме време
Зимата идва с нови творчески импулси..
а,от всички Ангели, най главно е да имаш
връзка с твоя Висш Аз, веси..
това не са цитати, аз живея отдавна по тези духовни правила
хубава вечер...

цитирай
5. indiram - Здравей, Катара!
07.11.2016 23:47
:-)))
Откакто забелязах новата ти премяна - колко си хубава със синята блузка и със сивата шапка, разбира се, ... и хубаво усмихната - хареса ми тази усмихната визия и като цяло - стайлинг...

Поздрави!
цитирай
6. katara - :P:P:P ти си ,сладуркаа ,лудкее..Тенкс
08.11.2016 10:23
indiram написа:
:-)))
Откакто забелязах новата ти премяна - колко си хубава със синята блузка и със сивата шапка, разбира се, ... и хубаво усмихната - хареса ми тази усмихната визия и като цяло - стайлинг...

Поздрави!

цитирай
7. vesever - Ето на прима виста как се получи преводът. Мисля, че иска още малко да го пипна, ала времето ме притиска днес. Дано ти допадне
08.11.2016 12:26
Сърцето ми изгаря днес в тъга,
Твърде рано ме остави ти, мой мили татко.
Аз исках да ти кажа толкова неща,
Но в своята душа познаваш ме прекрасно.

Държа се все за онова, което имах и обичах.
Ала защо е всичко в студ и в тъмнина!
Изгаря огънят и радостта във мен едничка,
Но ще успея аз напред да продължа!

Аз знам, че беше горд и силен,
За мен ти бе добрият пример във живота,
Подарък от баща за своя син -
Като ястреб бдиш над мен от Небесата!

Ти даде ми живот на свобода,
Научи ме и своите мечти да сбъдвам.
Когато падам и самотен съм в света,
Очаквам ангелите ми да ме прегърнат!

Ще ме извикаш ли, виж как сърцето ми кърви,
Защото дните ми без тебе други са сега.
Обещай ми, сине, че винаги ще пазиш ти
Онова, що съкровено е за твоята душа.

Никога недей изгубва ценното, бори се всеки ден
О, мили татко, за всичките години ти благодаря!
На твоето бюро седя и пиша този рефрен,
Заедно можем днес да победим в света.
цитирай
8. vesever - П. П. Ще ти разкажа може би някой ден ...
08.11.2016 12:29
П. П. Ще ти разкажа може би някой ден мои преживявания за това, което казваш в коментара по-горе, за висшия аз или по-скоро за ангелите-пазители.
цитирай
9. saankii - веси, даваш много топлота на текста/като се има предвид,че това не е поезия.Благодаря!!
08.11.2016 12:38
vesever написа:
П. П. Ще ти разкажа може би някой ден мои преживявания за това, което казваш в коментара по-горе, за висшия аз или по-скоро за ангелите-пазители.


пак ще си бъбрим ,мила..
Gerne ;))
това ми е най любимата думичка в този език..
ти си...
цитирай
10. vesever - Jawohl е една от моите любими дум...
08.11.2016 21:53
Jawohl е една от моите любими думички :)
Лека засега
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1084632
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930