Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2018 09:35 - С-куха лейка
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 1237 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image

КАК СЕ РАЗВАЛЯ МАГИЯ, НАПРАВЕНА С КУХО ЯЙЦЕ?
ПИТАМ НАЙ-ОТКРОВЕНО И АБСОЛЮТНО ВТРЕЩЕНА. ДОСЕГА ДОРИ НЕ БЯХ ЧУВАЛА ЗА ТАКОВА "МЕРОПРИЯТИЕ".
АМА ДНЕС СЛЕДОБЕД ОТКРИХ ОБЕКТА НА МОИТЕ ПРИТЕСНЕНИЯ:
 КУХО ЯЙЦЕ НА МЯСТО В ДОМА, ДО КОЕТО НЯМАТ ДОСТЪП ВЪНШНИ ХОРА. 
ДОСТЪП ИМА САМО СЕСТРА МИ... АБСУРД ДА ГО НАПРАВИ.
ПАК КАЗВАМ 200% НЕ Е ОТ НЕЯ. 
КАК ТОГАВА???



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - това не е сайт,а най най тъпа селска седянка..
23.02.2018 09:36
спам до спама,
и трол, до троля..
майко мила
та,и аз..така...
цитирай
2. troina - ..музата ми фригидна стана.. от толкова кухи лейки!!!
23.02.2018 12:38
била съм крал в предишния живот,
дошъл след Рождество Христово скоро,
но в този го не искам за хомот
ни кралство , ни войни, ни щит отново,

не искам да съм крал или кралица,
в прераждането полът се мени,
достатъчно ми е да съм Росица
и стихове да пълнят мойте дни.
цитирай
3. milady - а бе,пълна..лудница е тукЪ...но Боса държи Короната..
23.02.2018 12:52

..и стихове да пълнят мойте дни./

ей сега ще кацне, да ми обяснява ,че Е Крал, на 33 г/ хаххахаха
и най-старата Душа.. у блога..
леля разбирала и от Карма...
О, Пресвята Дево от Гуаделупе..
пусто..някой Ерген..да те...опне..
как бързоо..ша слезеш от Черешата..
пУтетика от Бел ВерсайЛска логочикорея....
цитирай
4. marmalady - е тва ме закова/ хаха, на кого му пука за АйКуКу-то на..милейде46, примерноо, или тва на Дядя Порни
23.02.2018 13:55
Най-оригиналната хипотеза е на германски изследователи от университета в Ерланген. Те вярват, че причината е защото хората по-често са започнали да си почиват. Което е и причината за спада на интелигентността. След само две седмици, лениво прекарани на морето в режим лукс, IQ може да намалee с 20 точки наведнъж , поради частична атрофия на фронталните лобове на мозъчните клетки. Влошават положението и многото празници, които работниците превръщат в допълнителна отпуска.
цитирай
5. troina - ноо бай Леонофф удря у Земи всички..Йерархия искал..клетника...и що му е..
23.02.2018 17:22
Да, до началото на 14- ти век сме били водещи, после нещата се обръщат в наша вреда!
Има и нещо друго В Буржоазното общество има йерархия, всеки си знае мястото, има си ниша и трудно се прескача на друго място без необходим ценз!
Докато при нас в това отношение е пълна анархия Шивач може да стане министър, глупав може да дава съвет на умен, образно казано, но не далече от истината!
Тази липса на йерархия е един от най - големите ни врагове Тя обезсмисля всяко начинание Какъв е смисълът да правиш нещо, на което някой невеж, освен , че няма да го оцени, ще се присмее дори!?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100558
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031