Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2017 19:19 - моля за съдействие!
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1972 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 09.10.2017 22:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
     БЛОГ БГ„
     тук  се извършват  редовно клевети и
     безнаказано вървят анонимни сплетни,
     забъркващи безкрайни конфликти и скандали.
     Искам вашето  съдействие,и това нa
     оторизираните по горе визираните казуси ,
    Органи, респ, КЗК, и СЕМ..
     Благодаря ви за вниманието..
      пп
        ще продължавам да очаквам съдействие
        и реакция от вашата администрация..
        с уважение Юлия П.Тодорова..


РАЗГОВОР С TROIA
А.Иванова,до кога ще създаваш интриги?

Видях горе в коментарите, че са ме заплашвали!
Преди години някой се пробва да пише анонимни
писма на съпруга ми и да ме обвинява в това-онова.
Все още сме си двамата! Ако някой иска да създаде
работа на Явор Колев да се пробва да се прави 
на "информационна агенция"! Ще предупредя Георги
да очаква "включване", а след това ще отреагираме
по подобаващия начин и той няма да бъде в интернет!
Поздрави и успешни дни, Кате!

Ели

анке, аз не съм човек, който се плаши..
тъй като защитавам Истината и себе си..
освен това, не съм анонимна, и никога не съм била
като теб, и др.лицемери и интриганти..
ще продължа,да искам обяснение
за твоето поведение тук.и ще го намеря..
разбирам,че ти е много трудно, да ми се извиниш
и да спреш, да пишеш глупости,клевети 
и жълти безумни бози, из Интернет.
затова,преди 10 мин говорих по телеф. с г-жа 
Ивелина Божинова, старша сестра, помолих
я ,да ми даде името на твоя пряк началник..
имам го вече, и ще му изпратя снимките
от твоя профил..
anin, troia и ютюб Aneta Ivanova 
заедно със сккрийншоти..
с г-н Златин Киряков ще си пишем,говорим,
и след това ще реша, дали да подам.
оплакване към Следств.служба в МвНр Плд.
срещу теб..
без уважение 
Юлия Петрова

Изпратено: 14:17 От: katara

 

РАЗГОВОР С CINDERELLATHESPY
трандафилке Пепеляшкова, аз не те заплашвам... 
Моля!
за какво?
и не съм анонимна..
никога..
защото, няма защо..
не ми се прави на селската Първеница,
и да ме стряскаш със смехотворни компилирани
имена и служебна информация..от Нета
/показва още повече,колко си жалка, потайна..
и ..уплашена ..
Нали няма от какво?
защо повдигаш Темата?
Юлия съм,знаеш..

Изпратено: 15:42 От: katara




Гласувай:
6



1. katara - къде са моите заплашителни ..обвинения?!и кой се оплаква и рикае с-у мен ?
09.10.2017 20:13
РАЗГОВОР С BLOGBG


добре,ще спра...
но,обърнете внимание,
аз пиша винаги от 1л ед ч. имам име и моя снимка,
а, тези,които се оплакват от мен са..анонимни..
заради такива клевети имам 5 бана!!
моля ви,това нормално ли е,
или аз съм на погрешно място?
имам л.мнение, имам право да не харесвам..всички..
бъдете здрави..
аз съм Юлия
Изпратено: 20:12 От: katara
цитирай
2. katara - въпросният ,„кръг “ на троиа/ анка АнИн..
09.10.2017 21:00
брожее, че не им харесвам Темите,
и..глупотевините като коментарии..
е, защо да не си изкажа..лошото впечатление и мнение?
не ви ли идва на ум..
че, нямам задни мисли и никога не се страхувам.
който се страхува..той се прикрива..
така ли е Тишо?
ето, виж откак си..Личен блогер, как те уважавам ..
не е трудно,и не боли, нали..


цитирай
3. milady - докъде я докарахме..
09.10.2017 21:11
с тъзз модерна ..демокрация..
анонимките имат..права..
ние..задължения.....
цитирай
4. ladylady - за мен Истината е Първа, когато я познаеш, идва Свободата, после Любовта идва ..сама..
09.10.2017 21:18
1. cinderellathespy - Оригинала
16.05 22:41
Привет предполунощно!:)
Интересен кавър..
Оригинала на тази песен винаги ме вълнува...
Надрасках дори едно стихо, докато го слушах до преди малко...
А после попаднах и на още една чудесна песничка - на Сара Конър!
Оставям ти ги като коментар и си изчезвам по "вятърни дела"!
Усмихнати сънища, tune!:)

tune.blog/
__________________________________________________________

Продължава в мен това обичане...
(на равновесната душа)

продължава в мен това обичане
пулсира като атом във съня
духовното ми вечно скитане
при теб открива само топлина...
цитирай
5. katara - ЛЮБОВ моя..необяснимаааа....
10.10.2017 09:50
Последни 20 регистрирани посетителя

09:46 - karamelita
09:07 - karamelita
04:14 - kremenova
02:53 - kremenova
02:31 - kremenova

мъж си, знам,но не те искам ..по-луд си от мен,предавам се...
цитирай
6. karamelita - Последни 20 регистрирани посет...
10.10.2017 11:09
[quote=katara]Последни 20 регистрирани посетителя

09:46 - karamelita
09:07 - karamelita
04:14 - kremenova
02:53 - kremenova
02:31 - kremenova

мъж си, знам,но не те искам ..по-луд си от мен,предавам се...[/qu
Е,упорито чудовище,не съм мъж,жена съм ама пипам по мъжки,когато някой не слуша!Хулиганка такава, да се оправяш,че...ДВОЙКИ!Ще ти изцеря и лудостта и всичкото!Айде, върви да медитираш и да ходиш на Оня свят,чакат те!КАКВА ЛИ ЩЕ СТАНЕШ КАТО ОЩЕ ОТКАЧИШ...ще се храниш себе си като хвърляш с лъжици супата по стената...да му мисли, който ще чисти след тебе...Само ти твърдиш,че съм мъж,май много ти се иска да съм като те посещавам, май само аз...ще ти се да е мъж...Посещавам те,защото те наблюдавам какви ги вършиш по мой адрес!Ти си ми враг!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076408
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031