Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2017 10:40 - без уважение...
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1423 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
       image
       

РАЗГОВОР С TROIA
ок,ти си ината..жалко.. и не искаш да се извиниш, че мамиш и лъжеш..
нищо ,че уж си ..анонимна..
аз имам копия на твоя посл пост,анке..
имам и откъси от др.постинги на „троиа“,
които ти скри...
аз ще докажа ,че ти лъжеш, помни ми Думата..
и, дори ще изпратя коментариите на оная Б Яга
от Разградско, направо на мъжа и във ФБ..
аз ненавиждам Лицемерни и прикрити хора..
всеки си има характер и идеали..
Ти решаваш..кое те устройва..
без уважение /Юлия

Изпратено: 09:47 От: milady




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladylady - буля трала-ла-анка..
04.10.2017 14:20
решила да играе шах и Черен Петър с ЛейдиДжулия..
ти, акъл поне за 5 ст имаш ли,Ането!
не ти ли показах, че аз не дрънкам празни приказки ..
моята Цел е чистото и Високо Съзнание..
нищо, че сме във Виртуала..
даже ,още по-добре, тук се борави с ум и опитности..
/да не се впускам нашироко в лекция..
че съм на РДЕН в 3..
да се направя най-красивата...
Боса ще бъде там..
цитирай
2. katara - ти откъде познаваш анка? а троЙка ? а закс ? а кортана ? ..а мен ??
04.10.2017 14:37
Тази вечер ще ви поздравя с Анджи на Джагър, асоциативно с моята Анджи...
И ще завърша с едно послание за Ан, ако чете това.
Мила Ан, не искам да оставяме демоните на злобните и завистливи "хора" да надделяват...и да прогонват чистосърдечни хора като теб.
Не искам да оставяме простаците да се ширят и да изливат простотията и помиите си. Бог да прости на такива, аз не мога да ги оправдая.
А тук има хора, които те обичат и държат на теб. Не само аз.
Липсваш!

пп.

на теб ти липсват „реални„ хора , веселино..
или, клакьори,да ти слагат плюсчета и да ти аплодират
абсолютно инфантилното, девиантно поведение в Мрежата..
айде да се консултираме с док. Димитров..
както ми писа иГеорги, пр година,
ти Веселке, си толкова лицемерна, че дори Истината
пред себе си, не можеш да признаеш,защото
това те крепи. Виртуални и измислени контакти с подобни teb писарушки
не искам да посочвам още лоши факти и примери от твоя Л.живот..
то се вижда ,и разпознава и от непрофесионалисти..
ще замълча ..защото ми е жал за теб, самотна самовлюбена..лебедке..
/ кака ти Юлия,която си умираш да наречеш...баба..
погледни ..майка си,аз нямам нищо общо с тази нещастна самотна жена
Истината боли, но така трябва...
аз не си падам по лепкави, захарни слова..с непознати в чата...
/моите любими са при мен близо, говорим си, срещаме се винаги
когато е възможно...
а, ти погледни се..търсиш разни приятелки в блога..
а,защо нямаш дружки наоколо, съселянки например?
сложна е твоята объркана Личност, веске, затова те
наблюдавам.
Дори, мерси не ми каза..за вниманието,грижата и опита,който имам
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076361
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031