Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2017 09:14 - брат ми Ботьофф..
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1931 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 03.10.2017 09:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

   image



16. kuschel - Блог. бг стана жертва на шепата л...
07:58
Блог.бг стана жертва на шепата луди, пуснати на свобода. 
Всяко присъствие тук вече губи смисъл. Който иска да попадне в огромна и изключително приятна среда от хора, да ми пише на лични. Ще му дам ника си във фейса. Там се пишат и коментират смислени неща. Там съм приятел с над 30 човека от блога, някои от най-добрите стари блогъри.

17. saankia - ти си зомбиран маняк..кукушеле..
08:41
погледни се, колко си ограничен и страхлив...
кой те коментира..анонимни и тролове, и луди, като..кУртан ,даа
а, изтриваш ..мен..
айде, пийй една студена, вода,дришльо..
виждаме ти лафа и у Фейсъ..
затва ли ревеш..за..Първа на Пърдятора Касапин..
долни комплексари...
дърти и изкукали, тва е твоята шайка тук..
знаете се..
пак ще го копирам, даже и в ФБ, ще те пусна днес..
аз Юлия цитирай



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - трупата на Първите тролове, ако питаш Кукушеле..
03.10.2017 09:20
12. theeconomist - Я по полека с определенията....
06:44

пърдяторът с...иригатора..
Юло,
се драпаш топките на коча
нема да паднат...

ико,тъй като ,това не е Постинг,а бълвоч..
позволявам си да ти го кажа в очите..
какъв отчаян боклук трябва да си,БП..
да суфлираш на един сбъркан Трол, като Редтъписс..
коЙ/ято..не може да го осмисли все още,
къде я боли.. или сърби...
и се изтъпанваш на п-ва, Глупака, да ти се смеят и..умрелите..
нямам повече..думи...


като е бълвоч, не влизай, не чети и не коментирай!
Това е моят блог и няма ти да ми даваш тук наклон на кура!
цитирай
2. milady - ето ..пример..
03.10.2017 10:09
защо ги копираш тез ..ужасни новини,бай захари
..да не се възбуждаш като тозз луд,по долу?

16. kuschel - Блог. бг стана жертва на шепата л...
07:58
Блог.бг стана жертва на шепата луди, пуснати на свобода.
Всяко присъствие тук вече губи смисъл. Който иска да попадне в огромна и изключително приятна среда от хора, да ми пише на лични. Ще му дам ника си във фейса. Там се пишат и коментират смислени неща. Там съм приятел с над 30 човека от блога, някои от най-добрите стари блогъри.

17. saankia - ти си зомбиран маняк..кукушеле..
08:41
погледни се, колко си ограничен и страхлив...
кой те коментира..анонимни и тролове, и луди, като..кУртан ,даа
а, изтриваш ..мен..
айде, пийй една студена, вода,дришльо..
виждаме ти лафа и у Фейсъ..
затва ли ревеш..за..Първа на Пърдятора Касапин..
долни комплексари...
дърти и изкукали, тва е твоята шайка тук..
знаете се..
пак ще го копирам, даже и в ФБ, ще те пусна днес..
аз Юлия
цитирай
3. saankia - ккаво да напиша още..
03.10.2017 10:30
в 21 век, по 18ч да кибикаш в Интернет, и да
си така сбъркано зомби, като кукуту, и още
4-5,знаете ги..
е, тежка ментална наследствена обремененост,
мисля..с летален изход..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1083014
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930