Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2017 22:00 - Редтъписс..изигра си кредита,сорри..
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1940 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
          image

8. redabyss - Това, че не си ник, не означава, че не ...
16:03 Това, че не си ник, не означава, че не си ненормално добиче, по - ненормално от всички, които сме анонимни. Не мисли за моята спалня, а за твоята празна спалня. От три години тролиш хора, които си пишат и не пречат на никого - добронамерени и незлобливи хора: Анин, Веси, Троя... Ти коя мислиш, че си, за да си позволяваш подобни неща. Или да "унищожиш това място". Ами като не ти понася от край време средата - не влизай. Бумеранг била Уондър - пълни глупости. Аз бях фейк на Жоро! Разнасяш врели - некипели интимни филми, клюки и интриги за жените в блога, като че са се коткали с твой мъж. Просто селска интригантка. Съжалявам за добронамереността на нормалните блогъри, които са те допуснали до личния си живот. 
  цитирай
  9. blackpredator - така е Редбъс
16:37 санитарката от немачко отдавна се опитва да стерилизира блога откъм полезна ферментация
що се отнася до Уондър, тя е архетип на Пепеляшка, обула римата преди полунощ
но нито санитарката, нито двамата ШеПспира, чекиджийстващи секи ден на билборда, ни поетичната брантия, спечелила поетичния конкурс на ТЕЛК и цвилеща напомпено на корицата, мое да схванат миазмите на същноста си...
БЛАЖЕНИ НИЩИТЕ ДУХОМ!



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - да го копирам, че ме мързи..
02.10.2017 22:18
22:15 - РедБъззке, опитвам се да те ..възприема, имам достатъчно широк мироглед..
1. ти си ..Никой/Я
2. за какво постоянно обикаляш помпадурите?
3. защо реши, да станеш моя приятелка, сл.като
цяла година ходеше сл мен, да ме апострофираш !
4..когато имаш...попадения, аз коментирам, и гласувам добронамеренп
5.имам, си Компас в Сърцето, и така решавам...кой, куде, как, защо..
6.след като,ти си около 33-36г, и често пишеш посреднощите,
как имаш наглостта, да ме питаш..защо съм..сама/ т.е. без мъж..
7. ти си потайна , съмнителна тролеса, а упрекваш мен ?
аз нищо не крия, доколкото ми позволява разума и възпитанието..
да споделям Л. ми живот тук, подобно твоите дружки..веска, анка,
и троиа, която е 100 %, анка...
Ок,ако има фантазия, да пише и от 6 акаунта/но защо манипулира...
аз едва успявам с 3, макар, че работя без шеф от 1 година..

аз чета и пиша от 8 годишна,..ако още някой не е чул,
и за мен е детска игра, да пиша тук...да дебатирам, да
си играя, и да се забавлявам..
честно, смея се многоооо...и на глас, и пея, че и танцувах преди.
още да се обяснявам ли ?!
мързи ме...айде музика...

Taylor Swift-- out of The Woods

https://youtu/JLf9q36UsBk
цитирай
2. milady - опсс...
02.10.2017 22:42
вещицe добра..Няма да мога да спя спокойно
още веднъж да те запитам….
Как така никой не познава кортана.....
А ти я познаваш
изпращаш и поздрави по мастър Георги
бреххх чудноо многооо

цитирай
3. milady - по тъпа от теб е..анка,признава м..
02.10.2017 23:13
23:10 - анке, блг все пак за отворения блог..но, това са важни неща,които пита..краси..
Май няма какво да обяснявам, защото г-жа Юла ти обясни всичко.:))
Поздрави!

нз, дали съм..Юла, редБъзка, Въскъ или..баба Катя..
ние обменяме мнения в този сайт..
нали не бъркам..
радвам се,че се усмихваш.сл 48ч..притеснения..
Юлия
Коментарът чака одобрение
Постинг: Женен мъж
Автор на постинга: troia
цитирай
4. milady - Майсторее на блоговите чаршафи...
03.10.2017 01:12
хем си Жоро, хем си Маркус, хем си Корти..прав е Фрии..имаш множествени проблеми с главата
02.10 00:14

12. freeoldmen - 8. cortana

29.09 21:05 Ти си кретен.
цитирай
5. katara - етооо..лудите ме чакат за...малко зоб,рано рано...
03.10.2017 08:32
Последни 20 регистрирани посетителя

07:40 - krysy
07:40 - krysy
05:53 - apostapostoloff
цитирай
6. milady - джоркааа. нали.ще се махаш оттук.М? май не спиш, да ми прочетеш всички профили?
03.10.2017 09:47
все повече си мисля, че Редтъписс си...ТИ, аз рядко бъркам...
споделих го..преди година...

От три години тролиш хора, които си пишат и не пречат на никого - добронамерени и незлобливи хора: Анин, Веси, Троя... Ти коя мислиш, че си, за да си позволяваш подобни неща. Или да "унищожиш това място". Ами като не ти понася от край време средата - не влизай. Бумеранг била Уондър - пълни глупости. Аз бях фейк на Жоро! Разнасяш врели - некипели интимни филми, клюки и интриги за жените в блога, като че са се коткали с твой мъж. Просто селска интригантка. Съжалявам за добронамереността на нормалните блогъри, които са те допуснали до личния си живот.

а да ,и всяка неделя си говорим със Силвия за..твоята
Лудост и..Симплисита..
ей така,за майтапа...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1083131
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930