Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2017 17:25 - Приз за хай– gloomy Пост-инг
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1926 Коментари: 12 Гласове:
10

Последна промяна: 09.09.2017 21:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
          Не пиши коментари! Не ми цапай блога, моля!!!

не си Собственик на сайта,

пиши на мъжа си, ако тук не

ти допадат контактите,

мислите и идеите на..

Отворените космополитни хора..

освен анонимна ,ти си скромна и убийствено ску4на..п..ка..

исках да кажа...пуйка,да ме извини гадинката мила..

/моето мнение е..социално, а не ли4но, фейке..

айде със здраве..

Изпратено: 15:14 От: milady

 
          

   Почерпка за миналото време - с носталгия! 

image









Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - инвестора е прав...абсолютно !
09.09.2017 17:39
нужно беше по-някакъв начин ,да се спре..
агресивната пУтетика и вопиюща
профанщина и низка обща култура на масата потребители..
СПАМ-а в блога е над критичните 50%..
поддръжката на този сайт става безмислено и недоходоносно прахосване
на време,обучени кадри и рискуването на повече финансови средства..
/това е мое Лично мнение..
не сте длъжни да ме подкрепите..
ще пишем , докато дръпнат шалтера..
дерзайте, колеги!
цитирай
2. katara - а, това по-горе е моят любезен отговор ..
09.09.2017 17:45
на една от тълпата ,анонимници“ тук,които спамят..
така не става ,моите хора..
Който иска да има Л.мнение.и уважение,
трябва да бъде Личност/ от 5 г го повтарям..
ако ,все още държите да сте анонимни/ и с Авторитет!!
Моля ви,обърнете се за съвет, имаме много добър Лекар в блога..
бъдете здрави, поздрави, Док Д.Димитров
Юлия съм..

цитирай
3. milady - ето,ще добавя и късната Пролет/ лицемерите тук са 99%..преценете сами..
09.09.2017 17:53
лс е от рустам...

Прав си, от моя страна е ултиматум.Имам къде да пиша и го правя. Много съм разочарована от политиката в блога и е нормално да реагирам така. На кой какво е настръхнало не ми е първа грижа.

//////////
пишеш ултиматуми до модераторите, а твърдиш, че не те е грижа за тяхната реакция. Човек пише ултиматуми, именно когато го е грижа. Разбира се, в случая ти преувеличаваш значението на своето "писане", защото отсъствието му просто няма значение нито за сайта, нито за администраторите.

С две думи - възмущението ви е празно дърдорене, от което на администрацията на сайта й настръхнаха космите по ръцете.
цитирай
4. rustam - Подкрепям!
09.09.2017 17:57
katara написа:
нужно беше по-някакъв начин ,да се спре..
агресивната пУтетика и вопиюща
профанщина и низка обща култура на масата потребители..
СПАМ-а в блога е над критичните 50%..
поддръжката на този сайт става безмислено и недоходоносно прахосване
на време,обучени кадри и рискуването на повече финансови средства..
/това е мое Лично мнение..
не сте длъжни да ме подкрепите..
ще пишем , докато дръпнат шалтера..
дерзайте, колеги!

цитирай
5. milady - Рустам, за мен е Чест ..
09.09.2017 17:58
благодаря,френд!
цитирай
6. nalia - И аз предпочитам колеги с лица, Ю,
09.09.2017 19:34
Моите уважения към всяка Личност!
цитирай
7. milady - това е важно,Налия, може би най важното..
09.09.2017 20:05
nalia написа:
Моите уважения към всяка Личност!



може би най важното..в Живота, нашите Очи в Очи...
благодаря ти,моя мила за доверието..
обичам те!
цитирай
8. rustam - Юлия,
09.09.2017 20:46
чакай да те питам: Ти успя ли да си изпереш килимчетата? Бързай, че зимата чука на вратата!
цитирай
9. katara - колега,не разбирам...френски...
09.09.2017 21:00
rustam написа:
чакай да те питам: Ти успя ли да си изпереш килимчетата? Бързай, че зимата чука на вратата!


bitte, nur Hoch Deutsch :))
защото, аз съм..професионален лингвист...
/ и дежурна блогова ..кифла, с розАви гащи..
историята търпи...хард екшън, русти..
Утре ,не пропускайте, приятели...
как си правя...„триъгълника“ ...
в банята, разбира се...
поканени сте..всички..
цитирай
10. katara - абрихт е нещо категорично, харесах Налиа.. 08:21
10.09.2017 08:24
nalia написа:
Включвай абрихта и остри перото си, няма само помпичката за надуване на балони да фъсти!


лошо започнахме неделята,
но, аз умирам за..Чистотата..
защото БОГ чете направо в Сърцата..
а ,никой не обича грозната Истина,
многоо бъркате ,моите деца..
вие ковете вашата Съдба..
с Любов и търпение..
и смели, благородни дела..
или скверни ненужни, омразни слова..
похотливи фотки и случайни сводки..
затова не долюбвам лицемерната ви суета,..
и ,с омерзение ще се обърна..
и ще ви..повърна..

/да се самокопирам, да не ме изгорят като Жана Д Арк.
цитирай
11. cortana - Не харесвам поезията! Освен тази на Мастър Ж естествено! :))))) Шегувам се, хей...
10.09.2017 10:37
Аз също подкрепям, при все, че в собствения си блог всеки може да пише каквото си иска. Вината е в поддържащите блога и най-вече глупавата им начална страница.
Не може някаква изкукала поетеса, която имам съмнения, че е мъж, да помпи поезия на килограм и особено самата себе си.
Хайде познай от три пъти за кой НИК говоря? :)
И при все, че батко-мастър :))) е резервиран спрямо това мое дедуктивно мнение, за себе си съм убедена, че именно този НИК помпи и неговата стихо-серия в момента. :)
цитирай
12. milady - пУтесата със 7 000 000 читанки..
10.09.2017 11:14
не виждам, коя друга..е Тая..
според мен,Таланта иТрудолюбието
на този поли-мега-мултибезкраен Ник с минусите,
имат оздравително действие..
поне за мен, Хумора му е много по за
предпочитане,отколкото тези розови
брътвежи по 25 ч в денонощието..
това не е никаква поезия, а типична невроза ,
наречена логорея, па има и кататония..
мисля, че нищо ново не казвам..

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1082653
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930