Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2017 19:54 - Лю Лю
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1508 Коментари: 7 Гласове:
8

Последна промяна: 07.09.2017 13:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image

   Лулу (компания) от Уикипедия, свободната енциклопедия    
Лулу
Тип на
компанията
частна
Индустрия самостятелно публикуванео
Жанр всички
Развитие слята с „OpenMind Publishing” (2002)
Основана 2002 г.
Основател Боб Йънг
Седалище Роли, Северна Каролина,, image САЩ
Положение и регион САЩ, Европа
Генерален директор Боб Йънг
Продукти книги, електронни книги, фото книги, календари
Услуги онлайн поръчки за книги, ISBN,
Уебсайт Официален уебсайт

Лулу (на английски: Lulu), съставена от „Lulu Enterprises, Inc.” и „Lulu Press, Inc.”, е издателска компания за самостоятелно публикуване и „печат при поискване” на книги, електронни книги, фото книги, календари, и др. издания.

При първоначално въвеждане на произведенията или при направена корекция, авторите са задължени да закупят първата бройка и да дадат своето одобрение. Потенциалните клиенти са задължени да се регистрират с потребителско име и парола на сайта на компанията, и да създадат своя сметка, от която да плащат за поръчката си. При поръчка тя се подава за печат и се доставя в рамките на 3-7 работни дни на посочения адрес (за САЩ).

Цената на дребно се определя от разходите за печат на отделната бройка, избрания марж за печалба на автора, и стойността на доставката на адреса на получателя. Маржът за автора се разделя на 80% за „Лулу” и 20% за автора.

  image



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - драги зрители, знаете,че имам особен пиетет към..щастливите гадинки...гъди..гъди...
06.09.2017 19:58
и от мен Честито,Вал..

хубава идея, но..кой ще плаща ot LULU..
бабо росо босо, с кибикане у нЕтя
не става, иска се и акъл..
не знаеш 3 думи чужди,и не можеш да навигираш/затуй дремеш тук
ти за едно копи..2 г се моташ, и 10 човека разпитва....
казах ти аз ,да ти намеря едно старче с прилична
около 2 000 € пенсийка, и да куртолясаш...
амаа, не и не ..
ти искаш да са..ЛЮ ЛЮ ляш.:)))
лимките в главата обаче са пред
Вселенски взрив, затова ти пратих името
на лекарството...XANAX TM - 50 mg..
малко хард,като за 60g моми..
:))))
Постинг: И така - нека ми е честито
Автор на постинга: yotovava
цитирай
2. ednaeva - Ро–козичке, мила, оня ден ме гепи без мишка и клавиатура,нооо днес няма аванта, ЛюЛю
06.09.2017 20:05
виж сега, Ро-козичке моя любима..
не знам, какво си учила,кой баща,
кой майка, и кое е твоето село, но
главата ти е ...абсолютно празна...
има само логорейни невротични остатъчни
спазми след яка климактерична турбуленция..
и падане от круша..в поза ембрион..
Росо, аз съм имала Бизнес долу горе 22г,
имаме 3 фирми, няма да ги цитирам пред теб
Лю Лю са фирма ,която печели от изкукали
безработни некадърници,то го пише
в сайта на фирмата ,ма фитке..
срамота, баща ти бил....адвокат...
резилиооо, иди малко на Наречен, мила
и пак пиши, по 25 ч на ден...

Изпратено: 18:31 От: ednaeva
цитирай
3. milady - Роскее, чудя се на Вал, как те изтрайва..
06.09.2017 22:57
ти си умряла кучка,едвам пръхтиш..
що за бясна конкуренция е това ваше
поетично ...хъм Вдъхновение..
сайта комулира от теб ..добър %, и това му е
работата, да те потупа по рамото, и да ти каже,колко
си плодовита и..велика..
голям срам, оня дем те запитах на ЛС, какво четеш..
и ти ми пльоскаш някакво клише от Гугъл...
Кармична астрология и прераждане..
запитвам те най културно, от кой автор..и...до там..
ако реша ще те затрупам със заглавия, които ги
притежавам, а не ги търся онлайн...
аз съм старомодна, обичам живата книга..в ръцете си..
като онъз мъжката ..работа..да пърха, да мърда, да мирише..
охх да си въздъхна блажено и..дългооо....

та така, ето няколко автора , които аз съм ИЗ-чела...
Линда Гудман/топ амер. астролог ..2 книги..
Силвия Браун... 5 книжки..
Лазарев Диагностика на кармата -3 книжки
за Едгар Кейси-- поне 5
Мадам Блаватская/ 2 книги..
Изидата, и Тайната доктрина..
д-р Майкъл Нютън -Пътят на Душите ,и..другата..
Сал Ракиели - 2 книжки
Гал Саасун- 1
Джон Бейнс/ 4 книжки.. Херметизъм и Човекът на 21 век..
Вадим Зелнад - 6
Кастанеда -3
Кен Йигъл Федър .. 1
Вал Валериан / Матрицата /онлайн
от българските , като започнеш от Баба Ванга
Слава Севрюкова, Беинса Дуно,Мариана Везнева..
Христо Нанев /3
и още многоо други, които сега не се напъвам , да се сетя

айде, отново те питам, върху кое имаш желание за деба





цитирай
4. yotovava - :)))) Кастанеда го открих 1988 ...
07.09.2017 12:19
:))))

Кастанеда го открих 1988 година, май тогава издадоха Пътуване към Икстлан - четях и не можех да повярвам, на що приятели подарих та книга, Блаватска също я обичам, а Слава Севрюкова - кумът ми издаде съвместно с Иво Лозенски два тома за нея, имам си я също.

Ама Резилия къде ти, брате, когато работех като секретарка - в началото на кариерата си - Бялото братство се помещаваше близо до нашия офис, както и фондация Феномени. Стамен Стаменов лично познавам от ТУ. хихихихи, рекох и на Резилия, че бобът, дето го хвърля, е гъгричав, ама то вече - от пусто в празно :)))))))))))
цитирай
5. yotovava - една подробност, която Резилия не ...
07.09.2017 12:21
една подробност, която Резилия не знае - вуйчо ми е антиквар и съм имала достъп до такава литература, която тя даже не е и чувала :)))))))))))))
цитирай
6. katara - пратих ти комент, да и видиш поредния карък..Нечувана профанщина...
07.09.2017 12:46
yotovava написа:
една подробност, която Резилия не знае - вуйчо ми е антиквар и съм имала достъп до такава литература, която тя даже не е и чувала :)))))))))))))


корицата на една от посл.и стихосбирки..
Hallow,Light
аз съм библофил от малка,покрай татко и брат ми/той 5г по-голям..
а,професията ми е ИМТ Международен туризъм,затова съм бясна
на грам. грешки, особено от Човек,който се има за Учител, журналист, педагог..
потресаващо е...
но,късно е за нея..
майтапче да става, да върви стажа...
тук има Слънце, как е по София, Валка..
цитирай
7. yotovava - Е, аз и на Валери писах - късно е, човек, който сега е научил копи-пейст е безнадежден и докрай :))))))))
07.09.2017 13:18
katara написа:
yotovava написа:
една подробност, която Резилия не знае - вуйчо ми е антиквар и съм имала достъп до такава литература, която тя даже не е и чувала :)))))))))))))


корицата на една от посл.и стихосбирки..
Hallow,Light
аз съм библофил от малка,покрай татко и брат ми/той 5г по-голям..
а,професията ми е ИМТ Международен туризъм,затова съм бясна
на грам. грешки, особено от Човек,който се има за Учител, журналист, педагог..
потресаващо е...
но,късно е за нея..
майтапче да става, да върви стажа...
тук има Слънце, как е по София, Валка..

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076258
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031