Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2017 22:43 - О,Свещена..мъшка простота
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1799 Коментари: 12 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



Автор: zax Категория: Забавление   image 
Прочетен: 34 Коментари: 3 Гласове:  2  
 
 Цикличноста на кретениите в блога.бг няма да спрат докато периодичното активиране и анонсиране на стари, да не кажем...пословични или легендарни профили зад които стоят едни и същи прости К,  не престане. 



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - кой идиот/ка ще ти върже, бе заксе
01.09.2017 22:49
....колега, ти с една К, не можа се опрайш...
тръгнал си.старите К у блога да подреждаш...
ама си бил..хухавелник блогофф,ква е тъз тъпота..
/ извини ме за публичната забележка..
една лейди
цитирай
2. starforlife - А какво се крие зад абревиатурата, съкратена до КкКконспиративното "К"?
02.09.2017 01:58
'Щото аз с нищо не го свързвам.
Но това е явно защото не съм следил творчеството на КкКкойто го е писал.

Хайде сега да го сравним с ей т'ва:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/09/02/poetichno-blogova-shegichka.1565003
и видим кое е по-интересно, "креативно" и причиняващо усмихвации.
цитирай
3. nalia - И аз не съм хаберлия за конспирациите на Анка-партизанка
02.09.2017 07:15
и сие, Ю?
цитирай
4. ednaeva - К не идва от конспирации,а бе моите хора..
02.09.2017 10:27
nalia написа:
и сие, Ю?


а ,от ..кокошки...
весели и щастливи блогови квачки...
стана ли ясну
;/
цитирай
5. starforlife - 2 в 1
02.09.2017 11:36
ednaeva написа:
nalia написа:
и сие, Ю?

К не идва от конспирации,а бе моите хора..
а ,от ..кокошки...
весели и щастливи блогови квачки...
стана ли ясну
;/

Бе знаех си аз, но все пак реших да попитам.

А ето ти малко по темата "Закси НЕ е мъШ!":

под постинга на Джвак, СтарФорЛайф направи опит да коментира и написа:

zax написа:
Ти ли ми говориш за морал???
Днес удари Джакпота, но всеки ден не е бабин ден. Не си изнасилвай късмета.
:)))

Естествено, че мога да ти говоря за морал!
Най-малкото защото ти не ме познаваш (в Реала) и няма как да знаеш моите морални качества, които не мисли, че се оглеждат в блог.бг.
Освен това: Аз никога не плюх по някого, отнемайки му възможността да се изказва под думите ми, а това е типично твое поведение.
Разбирам, че страдаш от комплекси, но по-"страшното" според мен е, че си вярваш и се имаш за такъв, за какъвто се мислиш (не ти в технологично отношение - не ти по отношение на морала).
Или логиката ми куца?
Е, да - неграмотник като теб, който се е опивал явно от блогова слава, срутила се и то не заради мен - е естествено да заеме друга позиция, но самите изяви го показват бре, Закси.
Например: Защо си деактивирал куп постинги от преди уж "първия" ти в момента и под този ти НИК? Защото се вижда, че си творил паралелно и с f873, и с key5 (да не споменавам други, женски дори) ли?
Хората не са глупави (като теб, Закс) и събират 2 и 2.
Само лицемерките (които се въртят около теб), се правят, че не виждат очевадни Истини.
Но то е именно защото са лицемерки! А това примесено и с обстоятелството да не ме харесват, защото съм ги отхвърлил в един или друг аспект...
Ма какво ли си губя времето с комплексар, който например на този мой постинг (изобщо ненасочен към теб, тъпчоо, но щом си го приел така...):
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2016/07/07/lesna-proverka-za-pylniia-i-kratyk-chlen-v-bylgarskiia-ezik.1462992
отговаря с два r jf от кретенски по-кретенски - ето, виж се:
http://zax.blog.bg/zabavlenie/2016/07/07/ot-bibliotekar-nalym-ne-stava-i-ot-kojata-mu-kolan.1463099
http://zax.blog.bg/zabavlenie/2016/07/08/pylen-chlen-i-kak-se-lekuva.1463133
И понеже аз "съм" неморален - в такива случаи питам: Има ли резон в мисълта ми, че тези кретении са провокирани от моя (исках да кажа - от комплекса ти, че някои се занимава с твоята неграмотност), който не може да се отрече, че е полезен?
И понеже ти "си" морален - и няма да отговориш, и няма да допуснеш този коментар.


https://www.youtube.com/watch?v=X-MXO5tVimY
цитирай
6. ednaeva - superStar, look now , my bro, имам Биг Проблем Хай Тех/ хах
02.09.2017 12:00
where is my Mouse..
без майтап, не ми се движи мишката и курсора..
помощ искам, брат ми..винаги си ми помагал, и от 3 000км..
ние с теб се познаваме, и може да си говорим,
както ни е кеф, това е Свободата в една връзка,ако тя
е равностойна
/ Това аз наричам Морал ,Чест и Достойнство, закс..
а не,разни чатър патър глупости на квадрат, с кокошки,които
никой не познава ,и не иска да знае..За Тишо Смелата стъпка,
не виждам дори категория тук, освен в сектор „фейк “ блог бг..

по Делата се познават Хората, а не по..чата..
мисля, че сме единодушни тук, уважаеми колеги..
аз съм Юлия, знаете ..
цитирай
7. cortana - Привет, г-жо Юлия! :)
02.09.2017 12:37
В момента Жоро прави изолация на дневната ми. :)
Като приключи, ще кача снимки, за да видиш за какъв майсторлък някои не искат да си плащат. :)))))

Предавам заръката му почти дословно:
'Щом говори за мишка, значи се касае за компютър, а не за таблет или смартфон. Естествено може и нещо да се е омазало, но най-вероятно е заключила без да иска. Типично става с едновременно натискане на клавиш Function (често е съкратен до Fn), който се намира м/у левите контрол и алт, и функционален клавиш F7. Да ги натисне едновременно и 90/100 съм сигурен, че ще се оправи. '
:)

ПП: Може би според Закси да търсиш отплата за труда си е неморално, а да не си плащаш за такова нещо е и затова той не харесва Жоро, но харесва... Да им имам ценностната система!
цитирай
8. cortana - 'Тишо Смелата стъпка' :))))))))))))
02.09.2017 12:39
:))))
Това ми хареса много! Ще го крадна, да знаеш. :)
цитирай
9. starforlife - Корти готви страахотно и след като човек е хапнал - трябва да почине, за да му слегне храната преди да се качи на стълбата...
02.09.2017 13:25
И докато го правя (почивам) - ще ти разкажа една историйка, за която се присещам с това за проблема ти, Муцунка.

На 15-ти януари миналата година, Фрии беше публикувал ето този постинг:
http://freeoldmen.blog.bg/lifestyle/2016/01/15/chetiri-kratki-evropeiski-cennosti.1422759
Чета го аз значи на 23-ти януари и го подминавам без "въртене на гуми "(противно на едно... морално изказване на Закси, което ще прочетеш след малко)...
Хубаво, но после попадам на този постинг:
http://stefbelchev.blog.bg/lifestyle/2016/01/23/razgovor-s-kuschel-tozi-nash-bloger-otnovo-me-svetna.1424514
И там чета изказванията на друг блогов професор (не визирам автора на постинга, а Кушел)...
Естествено е дървенофилософщината да ме "провокира" да направя конкретна "демонстрация", ей я, на:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2016/01/23/quot-nemojal-quot-i-quot-neshtial-quot-sa-brat-i-sestra-kazv.1424520
В момента, поради поредната излагация на блог.бг, не може да видиш клипа от Фейсбук, но дори и само от коментарите се вижда, че вграждането беше направено от мен, а не локумодумието, което Закската лее тук:
http://zax.blog.bg/zabavlenie/2016/01/26/malko-zakysnial-otgovor-na-freeoldmen-a.1425277

Какво се случва значи:
От 23-ти до 26-ти, моралният стожер и блогов фокусник Закси, се е опитвал явно да схване как става вграждането на клип от Фейсбук тук (АнИн, какво стана със залога ти, че Закси ще е победител в отправеното му от мен наскоро предизвикателство? Еее - не е ли двулично да примижаваш за очевадната истина?)
Та: Опитал се наш Закси да схване как става, но... ядец - не всичко, което прочете от изходния код би могъл да го копира - доказах го поне 5 пъти когато Закси се изцепи по повод приканването ми да се препитаме по въпроса наскоро и невъзможността му отново да схване как става вграждането да пускам музиката...
(Пуснах. Поне 5 пъти я пусках. Но и той като Тишето явно е бил на нивата - ха ха ха)

И Закската, разбрал-неразбрал - започва типично дървенофилософски да словоблудства.
Ето, нека отново сравним семплата конкретика на това:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2016/01/23/quot-nemojal-quot-i-quot-neshtial-quot-sa-brat-i-sestra-kazv.1424520
с празнодумоперченето и очепрахохвърлянето на това:
http://zax.blog.bg/zabavlenie/2016/01/26/malko-zakysnial-otgovor-na-freeoldmen-a.1425277

И вместо да се засрами, че е едни кухи думи, Закската, който претендира за морал - пише морално издържания коментар 13 под цитираната му празнодумна олелия.
Цитирам:
На 28-ми януари 2016-та година, в 21:17часа, "моралният" празнодумец zax написа:
Потребителя starforlife сигурно вече върти гуми да отговори нагледно ;).
Гифчета могат да се свалят от всякъде, но в блог.бг за да не висят като замръзнали има малка тънкост.


Присетих се за този случай, Муцунка, защото се замислих, че сега подсказката за това какво евентуално се е случило при теб като проблем и моята реакция - "моралните" дървенофилософи тук, в комплексираността си, с жалък опит за ирония, се опитват да го представят като "въртене на гуми".

Въртене-въртене, но това "въртене" е помогнало на десетки тук с какво ли не.
А е и факт, че винаги съм давал решение за какъвто и да е проблем в блог.бг веднага, докато блоговите фокусници почиват на лаври, възможността за които им е предоставена от хора по... "въртенето" - ха ха ха.

И много точно го каза... Корти мисля наскоро, че ето сега - в настоящия момент на липса на възможности за фокусничество - се вижда кой е креативен, интересен и твори - и кой продължава да си пише глупотевини.

Аз казах!
хау
цитирай
10. milady - кортиии, Бюти..мерси за..съвета,но......
02.09.2017 19:38
не..успявам..с моята тъпа глава,
а,нета в смартфона си го издухах мн.рано
ве4е в понеделник......
опитах да позвъня на Батко,но не му даваш..въздух,да си вземе
аре наздраве,акоо..знаеш,как се мъча.....
цитирай
11. cortana - О, бъди спокойна, никакъв зор не давам на 'Батко'! :))))
02.09.2017 20:56
Бърза работа нямаме. Зимата е още далече, а и аз не мога да осигуря достатъчно простор, че работата да му спори: местим мебели и т.н. от едната сена към другата, той лепи зелен стиропор и облича с гипс-картон. После обратно. :)
С две думи, мъка е за... майстора :)))), но той ме обича и не роптае. А е и забавно - знаеш колко духовит е Жоро. :)


За проблема ти: Предадох ти думите на Жоро и дори ми го показа после на неговия лаптоп.
Повтарям ти го с мои думи.
Обикновено при лаптопите, функционалните клавиши над тези с цифрите, имат по две функции. Едната е стандартната за различните програми или интерфейси, а другата е отпечатана с 'картинки'.
Ти търсиш тази, която имитира екранче със сочещо пръстче или нещо подобно, които са задраскани. Обикновено Жоро каза, че е F7, но може и друг клавиш да е.
След това: В ляво от шпацията (клавишът за интервал) се намират Alt, до него наляво Windows-клавиша (с логото на Windows, прозорците). Още по-наляво е въпросният клавиш Function, обикновено съкратен до Fn. След него наляво е Ctrl.
Тоест: Ти натискаш и държиш клавиша Fn и за миг натискаш онзи, който си открила за заключване (предполагаемо F7).
И одеве Жоро каза и аз написах, че може и проблем да имаш, но ти си тази, която трябва да ориентира. Тоест, дай информация за устройството ти и ще се опитам аз самата да ти помогна.
На 'Батко' не можеш да се обадиш защото си е забравил смартфона... и той не знае къде точно. :))))
Но аз имам връзка с него и, ако не мога да помогна лично, ще потърся неговата помощ. :)
цитирай
12. katara - палавник ...хха ха..забравил си от мерак телеф. еее,нема спирка ...
02.09.2017 21:48
аз.съм на лаптопа у дома
.....и,тази гимнастика...не става...
..измислих го аз....
.нов
лапнитоп
....Solomon kaza....;/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076219
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031