Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2017 17:56 - новата ми стихосбирка
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1881 Коментари: 10 Гласове:
8

Последна промяна: 24.08.2017 22:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

„ патАлогично Езеро“..изд 2017/ август
           image


делка написа
А"Налката е навсякъде гдето дупките минават за лаврови долини и е паталогичен случай на хвърлен бумеранг. 

  6. nalia - ПатАлогичен ли:)))))))
17:24 Сигурно идва от патка и паток, взели се за лебеди...



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - без комент...
24.08.2017 17:58
който има Ай Кю,колкото моето, поне
ще ме разбере...
чин чин...
цитирай
2. ednaeva - mutresata DelaRai..
24.08.2017 18:25
която, някои долни мутри лансират тук,
иска да ме учи на безупречно Слово..
как да и отговоря културно и достойно..

Десетте Божи заповеди или Десетословие, Декалог – „Десетте думи“ или – „от десет думи състоящият се закон“, накратко „декалог“ от гр. – десет и – дума

първа заповед /
Да нямаш други кумири освен мен.
не лъжи..
не се хвали ..сам..
не лъжесвидетелствувай..
не словоблудствай..
не прелюбодействай с...чужди мъжове..
макар и в блога....
има и още...
цитирай
3. katara - Чудно местенце е тва блогче..
24.08.2017 19:08
29. ednaeva - е ,какво да добавя..

освен перманентната и фалшива бременност....
само това остана , една придворна путеса,да ми дава
наръчник за стил,поведение и блогова лексика/особено
не ми се губи време, да ти отразявам само досадните
грам.грешки, Уондърице, с 15 ника..
ия,а това с „шута“ много ти мяза, като..на свинче звънче...
лельо Чудо Делке Вейке, вечната блогова мома..
голяма срамота за Помпата,нали знаеш, че Касапина от Русе
помпи наред, само че има Клетници,които му..благодарят..
и то, публично...
с реверанс
една Лейди
цитирай
4. katara - що се гневиш, вондерке, аз съм просто..Огледало..
24.08.2017 19:11
Re: Re: Re: Dela,пишеш завъртулки..
анонимна пaтAлогична
Лебедке, ти си авторитет..
единствено за инфантилната ти дружинка..
няма такъв,който да стресне Лейди Джулия,
поне, не е тук, сред твоите писарушки,
и сакати обожатели с име на ...Касапин...
къде го изгуби тоз Велик лирически герой..
само туй се чудя...
нещо си в хормонален дисбаланс,личи ти
по изумителните...технически грешки
:))))
Изпратено: 18:04 От: katara
цитирай
5. milady - Дела, нищо лично, защото
24.08.2017 19:42
за мен ти не си Личност..
просто си правиш тук Рекламата..
нормално е да има и такива ,на които не допадаш
аз съм от тях, защото си досадна, нагла, с изкривено Его,и подла меркантилност..
за мен ,това не може да бъде талант и пОезия,
а , просто е ...блудство..

ЧУДОто на блога..с мутренската Слава..
11:37
Re: Re: Dela,пишеш завъртулки и недомислия,
и затова те улавям в тъпи грам.грешки..
пише се ЕРЗАЦ а не екзарц !!
Ти цялата си една блогова Техн. грешка..
благодаря за отговора..
чудоделкейй...
Изпратено: 11:09 От: katara
цитирай
6. katara - Чудодейна,наздраве, не се коси..утре пак..у Фейсъ..
24.08.2017 20:32
19:14 - пак сбърка, аз не давам минуси, аз режа глави, от кръста, мила моя чудУлино

Re: Re: Re: Dela,пишеш завъртулки и безмислия..

анонимна пaтAлогична Лебедке,
ти си авторитет, разбира се...
единствено за инфантилната ти дружинка..
няма такъв,който да стресне Лейди Джулия,
поне, не е тук, сред твоите писарушки,
и сакати обожатели с име на ...Касапин...
къде го изгуби тоз Велик лирически герой..
само туй се чудя...
нещо си в хормонален дисбаланс,личи ти
по изумителните...технически грешки
:))))
Изпратено: 18:04 От: katara
Коментарът чака одобрение
Постинг: Декаданс
Автор на постинга: wonder
цитирай
7. milady - ето пак селски пози,и ужасни грам.грешки/ пише се ..словесНост, идва от слово,а не от ..весТник,,
24.08.2017 22:44
22. wonder - saankia, ако се засилиш да пишеш ...
04.08 17:38
saankia, ако се засилиш да пишеш бъди безгрешна в словото си и ползвай изящна словестност и школувана естетика. ;)))

А аз отивам да пия кафе. До когато...
цитирай
8. katara - Оундъркее, моята заплата върви..но,ти му мисли, Ия/ кефиш с простотията си,не мога те забравя
24.08.2017 23:08
Стига пърдя в стратосферта, а се ... (ново)
Стига пърдя в стратосферта, а се вземи в ръце и направи нещо добро в края на деня. :)))

Изпратено: 23:01 От: wonder
цитирай
9. ednaeva - защо се криеш, бе ДаниелаРайчовска..
24.08.2017 23:29
защото си Мадам в Гръцко
колко момичета продаде,я кажи..
долна твар, нагла и меркантилна..
за Истина и Любов пишела...
къде е Мъжа ти, кукувицо?, а децата ?
няма такава низост,путесо блогова..
и,краката ми, дори не можеш да измиеш...
на колене, и се моли...
и Бог да ти прости, Блуднице алчна нещастна..
цитирай
10. katara - дори Времето е с мен,водя с 3 часа, блогова циркаджийке
24.08.2017 23:37
а, ти,къде изгуби „истинският“ Лирически..
хаах ха,такава си..некадърна старлетка..
жалко ,че си вече и трета цедка ...
„таковал Стоянчо Делка“
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1084455
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930