Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2017 18:27 - Дело № 1
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 2944 Коментари: 23 Гласове:
5

Последна промяна: 07.08.2017 09:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
http://tikoev.blog.bg/zabavlenie/2017/08/05/news-chanel.1560296



8. zax - Това да пишеш анонимно и да плюваш ...
08:48 Това да пишеш анонимно и да плюваш само ти го можеш.
:)



12. starforlife - Хайде да кажа 2-3 думички и аз...
11:46 О, не, Тикоев - теб няма да те отразя, защото с фейкове да разговарям...
Ще кажа две думи на Закс:

Закс,
една съществена разлика м/у нас, която показва заетите от нас позиции и част от методите за отстояването им е, че ти се опитваш да налагаш императиви (в случая: "Ей, блогъриии, САМО Стар пише анонимни коментари, които еди какво си, бе еей..."), обикновено нямащи нищо общо с действителността и плод на било то твои заблуди, било то на опити за елементарна манипулация (отречи, че самият ти се хвалиш колко голЕм манипулатор си), докато в такива случаи аз задавам въпроси. Логически издържани въпроси.
Въпроси, на които ти никога не отговори!
Тоест: Аз бих те попитал директно и по мъжки: "Закс, този анонимен коментар твой ли е? Ти ли го написа?", което предполага, че имам основание да се съмнявам (забележи - "съмнявам", а не "зная") и бих могъл да изложа доводите си защо мисля, че е твой (Така е приказката - не твърдя за конкретния в случая, че е твой. Това е твой приоритет - безпочвеното и бездоказателствено твърдене на едно или друго нещо.), докато ти директно заявяваш нещото.
Схващаш ли?
Ти няма как да си дори авторитет (да не говорим нещо повече) в това да заявяваш едно нещо чие е. Това, че ти имаш съмненията - не превръща едно нещо в Истина.
Задай въпрос...
Потърси Истината чрез комуникация...
Чрез вербална беседа с този, когото обвиняваш в едно или друго докажи, че си прав...
Дори и само заради това, че така постъпваш спортсменски спрямо него, давайки му шанс да изложи и защити позицията си... Да защити себе си в безпочвените ти твърдения... Би те превърнало в опонент с достойнство!
При теб няма такова нещо!
Ти размяташ някакви собствени твърдения, които както вече казах в 99% от случаите не отговарят на Истината и имаш удивляващата наглост да си с модерация, за да не може човек да те направи за смях на собствен ти терен.
Ти не търпиш чуждо мнение, освен на тези, които те подкрепят в неверностите, които нижеш!
Смешно и жалко е.
Показва само и единствено безсилие.
Показва само и единствено липса на капацитет да водиш диалог и отстояваш позиция.
Показва само и единствено, че за теб не е важна Истината (по какъвто и да е въпрос), а това да си ти, ЕГО-то ти да не губи от целостта си.

Ами хайде да постъпя така и аз:
Не, не е мой този коментар, а твой!
Е, кое мнение сега би трябвало да е меродавно? М?
Твоето? - Защо? Кое го прави по-меродавно от моето?
Моето? - Защо? Кое го прави по-меродавно от твоето?
Схващаш ли?
Схващаш ли, че когато говориш без да си готов да дискутираш и отстояваш твърдение - ти си просто един циркаджия, който може да размята голословни твърдения, без готовност, ако не да ги докаже, то поне да изложи доводите си и логиката, която ги провокира?
Това при мен никога не е било факт - аз винаги съм бил отворен за дискусия и готов да покажа, че не словоблудствам!
Докато ти на 90% си голословен "многознайко", който търси евтина слава сред някои типично стадни "издания" тук.
"Многознайко" с дефицит при езиковите ресурси и тотална липса на красноречие и обективност.
Тотална!

Да те попитам ли пак и тук ще изброиш ли всички свои НИК-ове през годините и/или ще активираш ли например f873 или key5, че да ти покажа с "висш пилотаж" (твоя смехотворна фраза и то по отношение на някакви тъпи шитни с картинки - това ли за теб е Професионализъм, да "надробиш" на 2-3 части картинка с асоциирано съдържание? Бааси нивото "дето имаш тогава! Но виж претенции...)...
Та: Ще активираш ли тези два твои НИК-а, за да покажа на всички що за чучело си и колко години по толкова нечистоплътен начин водиш някои хора тук за носа?
Аз нямам НИК, от чието "творчеството" да се срамувам или страхувам!
Който кажеш - няма проблем да ти го подаря дори!
А ти дори има наглостта да излееш пълната простотия, че съм бил искал дори да ти плащам за такъв!
За чий х~й ми е някакъв си твой НИК бре, льольо?
Още мислиш, че има какво да ми покажеш как се прави ли?
Смешник! - Един клип от Фейсбук не се научи за година и половина вече как да вграждаш, а си седнал да се пъчиш с някакви голословни твърдения за Знания.
А има къде-къде по-интересни "предизвикателсва" дори и тук...


"Айде плувай си сред "златните" си рибки, прави се на Нептун и не се занимавай с мен, МОЛЯ.

Писнало ми е от такива като теб, които напъват за вниманието ми в един или друг аспект...

Както го казах в заглавието: Имате трибуната.
Този мой профил е с БАН.. Можете тук, далеч от хорските очи да излагате доводите и себе си и се подложите на диспут.
Мастър?
Закс?
Вие сте!

За да бъде двубоя равностоен, Ташаков Тикоев също е поканен.

15. starforlife - Виж се, смешни човече - един мой коментар, и вече си изван строя и му отговаряш с 5 и то празнословни!
13:59 [quote=tikoev]По-спокойно де! И без това Бърза помощ е заета в тези жеги! Дай го малко по-релакс! Юлия ти го препоръча! Сигурен ли си че искаш да се видим? :))) Да няма после: "Ама, аз без да искам!" :))))))))))))))))))))))[/quote]
Аз съм спокоен, Тикоев!
Спокоен ще ти нахвърлям и шамарите, ако се решиш да се видим (но понеже ти си страхлив фейк - това естествено няма да се случи) и решиш да се правиш на мъж.
ДА, ИСКАМ, ТИКОЕВ!
Написах ти го и ти го повтарям: КАЖИ ПРОСТО КОГА И КЪДЕ!
Или след като гепи снимката на Костас Мартакис (ето показателен факт в подкрепа на твърдението ми, че си фейк) - забрави и българския?
Ами понеже и днес съм в Гърция - да ти го кажа и на гръцки бре, женчо:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/Pedal%20Tikoev.gif

ЧАКАМ ДАТА, ЧАС, МЯСТО, ЖЕНЧО ПРАЗНОДУМЕН!
Ето за това непразнословие говоря.
А не като вас...
Мижитурки.
Женчовци, обути в мъжки гащи!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - аз ще бъда Водещ.Съдия по Делото „Всички срещу Георги“.;))
06.08.2017 19:05
дала съм изричното си съгласие на Ищеца Г Стоименов
моля, свидетелите да се явяват
по абучен ред..

1 Антоанета/ hloris
2. Анета / anin
2.Блондинка /blondinkas4uk
3 Веселина - vesever
4.дядо борн- born
5.закс - zax
6. tihomir-tikoev
........
моля, да бъде призована свидетелката № 2 Анета ...
цитирай
2. starforlife - Здравей, Муцунка!
06.08.2017 19:06
Понеже за Закси показах куп факти, които оправдават думите ми, че е един нездрав елемент тук (Дано Фея допусне коментара ми под 1000-ния й постинг. - Хем ще научите нещо - хем за пореден път ще затворя с фактология устата на въпросния.)...
Та, понеже за Закс съм показвал много Истини, да покажа нещо за Ташачето Тикоев.

Не отдавна заявих, че той (според мен) е един обикновен фейк.
Хейтър. Трол. - Както и да го наречеш - все ще е вярно.
Ето второто "доказателство" само от днес, самоцитирам се:

5. starforlife - Ташаче, батьовото,
19:01
виждаш ли защо "адвокатствам" на Дамите?
Защото ти просто си един лайнар!

Можех да яхна пренесеният ни в клин, ни в ръкав тук, първи коментар и да се надуя като балон в тръни откъде Вал е харесала тази визия на постингите си...
Но понеже не съм лайнар като теб - не го направих!

Но да дам второто доказателство, че си фейк, отговаряйки ти на коментар под онзи постинг, в който се правиш на кораво лайно, а си си една дрисня:
Ти работиш в "Егида"?!?!
Сега разбирам защо са тези твои комплекси!
Нямам нищо против застаряващите охранители в "Егида" и естествено това беше шега...
Но човек, който твърди, че е от Пловдив, а не знае какво е "Копчетата" - си е един абсолютен фейк, който е измислил самоличност за пред останалите тук.

Така, че...
цитирай
3. starforlife - А дали на 18-ти ще отида в Пловдив ли?
06.08.2017 19:11
Естествено, че ДА!
Първо, защото аз никога не говоря празни приказки и Думата ми на две се не дели!
и
Второ, защото ще се срещна (надявам се) с наш съблогър, ще поговорим за една негова бизнес-идея и ако той реши (понеже е по снимките) - ще документира срещата ни и така хем ще видите, че аз за разлика от Тиско-дриско не празнословя - хем ще научите (които не знаете) какво е това "Копчетата" в Пловдив.

Мога ли да си седна, г-жо СъдЯ?
ха ха ха
цитирай
4. milady - моля, Ищеца, да подаде писмени доказателства
06.08.2017 19:12
в защита на своята тъжба
Седнете, моля..
през това време, изчакваме Гл.Обвинител по Делото
г-н Николай Закса
цитирай
5. milady - Г-н Стар, моля да запазите приличен тон..
06.08.2017 19:22
пред Уважаемите съдии по време за Сесията..
Благодаря за разбирането.
изчакваме копия от вашите заверени нотариални бележки.
моля, за по-сериозно отношение.
цитирай
6. katara - моля,да бъде призована следв. свидетелка Анета Блогова..
06.08.2017 19:27
поради изв.отсъствие на първата свидетелка Хльорка Флорова
цитирай
7. starforlife - Г-жо СъдЯ,
06.08.2017 19:33
имам един въпрос и една молба за съдействие.
Въпросът: За кое точно да подам писмени доказателства?
За това например, че Закс публикува ето това:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:9tomMuAIm4sJ:zax.blog.bg/zabavlenie/2017/08/03/dnes-nash-chovek-natvori-tova-leko-redaktirano-ot-men-no-pre.1560014+&cd=1&hl=bg&ct=clnk&gl=bg
и то с пълно отсъствие на разбиране, нарушавайки не само Законите за Авторски права, а и някои други, използвайки моя фотография без изрично мое разрешение и изказвайки клевети по мой адрес?
За това моля да бъде образувано ново дело с/е неизвестен извършител, тъй като въпросният не се представя пред нас с реална самоличност, като от фирмата, стопанисваща блога - ще бъде съдействано на органите на Прокуратурата да се установи самоличността му, дори и само за да предпазят себе си от това, че те допускат подобни неща да се случват тук.
Въпросният мой постинг тогава (чрез който натривах носа на Закс, изявявайки се като гошо-цифри-цифри, че реша ли - не ще може да пише коментари под постингите ми) се публикуваше автоматично на всеки час и 3-4 негови публикации бяха изтрити от модерацията, а в същото време това плагиатско копие на копи-райтъра Закс не го сполетя същата участ до на следващия ден към 11 часа.
Или вие, г-жо СъдЯ, сте на мнение, че ние, блогърите, трябва да следим за такива неща, а не тези, но които им се плаща УЖ това да не се случва?
Трябва ли аз (и всеки от нас) да дебна кой, кога, къде, какво пише (използва снимков материал, което попада под ударите на Закона) в блог.бг или това е работа на хората, наречени модератори?
И защо за едни те си вършат работата (вие също сте с БАН, г-жо СъдЯ - ха ха ха), а за други не чак толкова?
Дали това не е израз на вид комплекси спрямо "умните блогъри" (цитирах някого - незная кой го каза)?
...
цитирай
8. katara - моля Охраната, да придружи г-жа Анета Блогова/очакват се инцесии..Благоадря
06.08.2017 19:34
19:30 - стига клюки г-жа, аз съм Служебно лице...
гл.Съдия по делото Юлия П.Тодорова- Майер

anin написа:
Ония мъже що се скараха, заради теб ли,
опасна жена си, признавам ! :)
цитирай
9. katara - жалбата по този казус,ще бъде разгледана отделно.Благодаря за съдействието, г–н Супер Стар
06.08.2017 19:39
http://webcachecontent/search?q=cache:9tomMuAIm4sJ:zax/zabavlenie/2017/08/03/dnes-nash-chovek-natvori-tova-leko-redaktirano-ot-men-no-pre.1560014+&cd=1&hl=bg&ct=clnk&gl=bg
и то с пълно отсъствие на разбиране, нарушавайки не само Законите за Авторски права, а и някои други, използвайки моя фотография без изрично мое разрешение и изказвайки клевети по мой адрес?

пп
моля, не навлизайте в лични интимни преговори с Гл Съдийка..
ей, сега ще ми падне ..перуката, и ще прескоча масата/ ха ха ха
моля, Охрана, дайте му едно малко Джони блек лейбъл 12 г
цитирай
10. starforlife - Г-жо СъдЯ,
06.08.2017 19:41
извинете ме за многословието и, че нЕкак си не си довършвам мисълта, но материалите по делото са толкова много, че нЕкак си... ше се пенсионирам докато ги прегледам и представя пред вас.
Но естествено осъзнавам своята значимост (ха ха ха) за бъдещето на Интернет въобще (тук изобщо не говорим за блог.бг) и обещавам, че дори на достолепната възраст 109,68 години - ще продължа с треперещи пръсти и невиждащи очи да прелиствам тези материали и се взирам да открия това, което вие по-конкретно кажете, че е необходимо да предоставя писмено.


Дойде време за молбата (разгеле):
Г-жо СъдЯ,
вие казвате, цитирам ви: "Седнете, моля..", но аз ви моля да разпоредите на разсилния да удържа Тишето, защото той иска да седне в скута ми!

Упс - това май влиза в противоречие с разпореждането ви да се държа прилично и признавам - заслужих глобата си за обида на съда.
Може ли да платя в блогова слава?
Защото такава съм трупал, Трупал, ТРУПАЛ... И според повечето елементи на това виртуално... чистилище (ха ха ха) - това е много важно и ценно нещо.
Съжалявам, че отсъства въпросната свидетелка - тя знае много за блоговият имидж и е твърдяла, че се опитвам да й го черня.
Всъщност, тя за кого ще свидетелства?
Аз май свидетели нямам, мамка му! - Всичките изброени ще са против мен!
Бааси говедото дето съм!
Като Крум Зарков Трутрункьов...
цитирай
11. starforlife - Г-жо СъдЯ,
06.08.2017 19:43
може ли джойнта, товаа... джонитата да са две?
А да не са малки?
(ще ги скрия под перуката ви, обештавам)
цитирай
12. starforlife - ПС: Комичността на това "дело" изисква да кажа, че отговорът ми за джонитата можеше да е и такъв:
06.08.2017 19:49
Сакън, г-жо СъдЯ! Блеки не го щъ!
Камо ли два пъти!
Да си помпи-момпи там когото му е при сърце - ше мина и без блеки-блеки (по повод на бъга със сдвояването на НИК-овете по едно време в блог.бг Закс ОТНОВО не беше в час, но нали - той ги разбира нещата, а аз не), особено пък малолетен - 12 годишен.
цитирай
13. katara - поради неявяване на Втория свидетел Анета Блогова,
06.08.2017 19:51
предлагам, да изпратим служебното БМВ за г-жа Блонди Лошата
и да си поръчаме една бутилка Johny Black Label 12,
Съдът прекъсва Делото , до призоваване на сл.свидетел..
и ще продължи, да работи при закрити врата, и
с крака на масата..
Съдът се оттегля за 2 часа съвещание
ако не се изпълнят условията,
определям следваща. дата 18 08 2017
в гр Пловдив..
пред Общината „Копчетата“
издавам Заповед № 101, да бъдат доведени принудително
свидетелите , Анета , Антоанета и Блондинка Лошата ..
до скоро..и Наздравее !!
цитирай
14. katara - АТЕНТАТ !!!!!!! нападнаха СЪдийката , Охрана , Полиция, алоо 112/ завеса /
06.08.2017 20:02
РАЗГОВОР С TIKOEV
Махай се ти казах! Не ми се моткай м/у ...

Махай се ти казах! Не ми се моткай м/у краката!

ей..фейк..
не ми разваляй кеффа..
ясну?

Изпратено: 19:58 От: katara


цитирай
15. starforlife - Ха ха ха Наистина ме разсмя с този коментар! БЛАГОДАРЯ за което!
06.08.2017 20:08
Пращам Корти (с личното ми БМВ - номер РА2342АК, небесно син цвят, което тя кара вече почти втора година) да изпълни разпореждането ви, г-жо СъдЯ, и доведе насилствено "Лошата"... Чукча! ха ха ха
Едни врати не могат да спрат когато се събере толкова барут на едно място, но поне един от нас (Аз - ха ха ха) ще е нормален и ще се опита да удържа прескачането ви през масата, товаа... нормалното протичане на заседанието.

"Копчетата" са... да го наречем пейки (дървени малки седалки за сядане) пред бившото кино с/у пощата, в началото на главната, вляво - посока "Джумаята".
Един пловдивчанин няма как да не знае какво е "Копчетата", че да го бърка с нЕк'во си заведение предполагам и оттам за охрана да списва.
А обществените площи - се пазят от "Егида" - общинската фирма и... така.
Ето виждате ли как работи моя милост, г-н СъдЯ? - С акъл!
Ништо, че ми е малко! ха ха ха

Наздраве! И...
Дано БМВ-то си свърши работата...
цитирай
16. starforlife - Ахаааа... Щом вие изнасяте секретни материали по делото - що да не го направя и аз:
06.08.2017 20:15
Махай се ти казах...
Махай се ти казах...

Изпратено: 15:05 От: tikoev


~~~


Не си ти този, който ще ми каже какво да правя!
0885 844 955
Това е един от ГСМ-ите ми.
Ако утре закъсняваш - просто звънни, женчо!

Изпратено: 15:06 От: starforlife


~~~


:) Абе ти май си по-нахален от зелена ...
:) Абе ти май си по-нахален от зелена муха...:)))))))))))))))))))

Изпратено: 15:18 От: tikoev


~~~


Re: :) Абе ти май си по-нахален от зелена ...
Естествено!
Но нали знаеш: Зелените мухи налитат на...
лайна!
Така, че - прави си изводите!

Край на комуникацията - утре в 18:00 ще съм на "Копчетата", "биячо".
Да те видя що за мъжага си!

Изпратено: 15:20 От: starforlife


~~~


Re: Re: :) Абе ти май си по-нахален от зелена ...
Ако мога ще мина да ти набия комбите...

Изпратено: 15:21 От: tikoev


~~~


Re: Re: :) Абе ти май си по-нахален от зелена ...
И да знаеш че ще го направя добре

Изпратено: 15:23 От: tikoev


~~~


Re: Re: Re: :) Абе ти май си по-нахален от зелена ...
Аз само не разбрах: утре или на 18-ти?
Щото друго си писал в коментар и ти отговорих.

Уточни!

А за "набиването на комбите"... винаги има по-ербап от теб, не мисли, че не съм наясно.
Но определено за мен - това не си ти, женчо!

Та?
Утре или 18-ти?
Да не кажеш после, че съм се отметнал...

Изпратено: 15:27 От: starforlife


~~~


Re: Re: Re: Re: :) Абе ти май си по-нахален от зелена ...
На 18-ти...бе пич...Там ще те ме метна....срещу Фееърито.....

Изпратено: 16:17 От: tikoev



Моля бившите ми колеги от "Охрана на клиниката за слаботелесни" да ми се притекат на помошт, штото Тишо-ништото ше ма бий.
(с уста по члена дет' има една "Лоша" приказка)
цитирай
17. katara - Време е за лятна Ваканция.напр. на Паралия Катерини/прати ми Фалкон-а ,Стар ..
06.08.2017 20:18
а дали имам БАН, или еБЪн, като се съберем на лУнна светлина
на пляжа със свидетелите, ще направим една гола Шведска маса
ей тъй..по българо-турски мурафет..
и ще се...„опознаем“. хеххеех
Ашкооулсун ,Тишо Челеби...
аз съм Хюрем Султан..
/нали тъй беше...онъз сапунка..
цитирай
18. milady - аххх, ти палавнико, прощавам ти, може и със ..френски целуффки да се извиниш, прщаваам ти, СуперСтар.
06.08.2017 20:30

Дойде време за молбата (разгеле):
Г-жо СъдЯ,
вие казвате, цитирам ви: "Седнете, моля..", но аз ви моля да разпоредите на разсилния да удържа Тишето, защото той иска да седне в скута ми!

Упс - това май влиза в противоречие с разпореждането ви да се държа прилично и признавам - заслужих глобата си за обида на съда.
Може ли да платя в блогова слава?

цитирай
19. katara - и така, къде останаха приятелите, Тишо?
06.08.2017 20:49
закс, анка, веселка, хлорис, дето многоо те харесват и обичат...
Уважението и Обичта се доказват,моето момче, ако изобщо си мъж..
ти денем пишеш, нощем триеш, и си сменяш „красивите“ снимки всеки ден
Така имидж не се гради, колега охранител..Затова не се сърди на никой..
само на себе си,Всеки си прави Съдбата сам..
тъй като пиша редовно тук, твърдо мога да кажа, че ти ..
търсиш скандал с Георги вече около 4-5 месеца, а оня Бъзльо закс те набута.
еее, поне те направихме известен..
кажи ТенкЮ, баби, и целувай на колене ръка..
аз съм Юлия
благодаря ви, верни мои читатели, знаете, аз какво...гоня..
оня, дето духа в клоните...
успешна седмица и прекрасно лято на всички..
цитирай
20. starforlife - Виж сега, Муцунка...
07.08.2017 13:21
Аз дори не съм разбрал, че търси моето внимание защото не го чета.
Всъщност - не еднократно съм казвал, че тук чета много, ама много малко хора и то в повечето случаи по диагонал.
Това "дразни" такива, които търсят внимание. В случая както активно пиша при теб - бъди сигурна, че ако не дразни някои тук, то най-малкото ги вкарва в психо-състояние да им напира отвътре да четат какво се пише.
Такива хора обикновено са едни обикновени жалки клюкари.
Не зная и не бих могъл да твърдя дали Закс го е набутал в тази роля, но има резон в казаното от теб.
Има резон по причини като:
- Закс е страхливец и като такъв (в психологически аспект говоря) е естествено да се опитва манипулативно да прехвърли "огъня" далеч от себе си. Тоест - страхливите хора по дефолт създават какъвто и да е вид интрига, за да отклонят вниманието от себе си когато се нагорещи около тях. Което е жалко, защото само и единствено показва факта, че са страхливи.
- Закс е празнодумец и като такъв е нормално да се опитва да отклонява "разговора" в коренно различна посока, защото така не губи целостта на ЕГО-то си от опасността да бъде разкрито празнословието му.
Ако не се схваща, че под "Закс" не визирам НИК-а Закс тук, а го използвам като обобщаващ образ за типаж - то ето, казвам го изрично!

Ще прозвучи нафукерено, но аз съм от хората, за които обикновено се казва, че са лидери и то от по-добрите - неформалните.
Казах, че ще прозвучи надуто, нали така?
Факт е обаче, че през целия ми живот досега е било така.
Обикновено съм заемал по-високи позиции в структурите на местата, където съм работил, но на това винаги съм гледал като на нещо несъществено. Защото формалното делегиране на власт се явява много по-слабо като ресурс за развитие не само на притежаващия я (властта), а и на колектива, в/у който тя се упражнява.
Формалният лидер приема властта и произтичащите от това отговорности, а неформалният я провокира (с поведението си, с резултатите си, с позициите си... - и оттам генерирайки тази власт като доброволно отдадена му от околните). Тоест, на формалния лидер властта е делегирана законово, а на неформалния е спечелена като доверие.
Такива неща обикновено създават в комплексирани индивиди чувство за нетърпимост, за нехаресване, за некомфортност... и те се опитват (обикновено задкулисно, с методи като: лицемерие, интригантщина, лъжи...) кога съзнателно, кога несъзнателно да запазят своята зона на комфорт по отношение на позицията, която много често дори и нямат, а им се иска да имат.
Тях (комплексарите) не ги кефи, че някои не приемат статуквото, а го предизвикват. Те приемат реалността, а лидерите я изследват.
Ето например по последното мога да дам примера с модераторското поведение онзи ден когато няколко пъти ми изтриха постинг:
Въпросните модератори са формални... мениджъри тук и администрират (чат-пат) - неформалният в мое лице иновира.
Техните действия са ефикасни - на хора като мен, ефективни.
...
Темата е дълга и достатъчно океанословствах, но това са факти, които ако се изправи честно пред реалното положение на нещата, мисля, че всеки знае/ще признае.

Аз съм 99 на 100 убеден, че ако кажа нещо как е правилно да става (говоря в чисто технологичен аспект) - 99 на 100 от хората тук ще приемат това, а не нещо, което евентуално бъде казано от екипа на блога.
Защо мисля така?
Дава ми основание да го мисля, без да си самовнушавам, че съм прав естествено, факта, че както и да си позволявам често да се държа - неоспорим факт е, че:
- Първо: на никого нищо лошо не съм сторил през годините (освен често дори и грозно вербално да съм се опитвал да го "вкарам" в пътя)
- Второ: доказал съм достатъчно пъти, че няма нещо, което да не може да се направи или оправи.
Тоест, връщаме се отново към формалните и неформални лидери.
Формалните действат по "Кога?" и "Как?", а неформалните - по "Какво?" и "Защо?".
Формалните са добри изпълнители (на волята на своите началници) - неформалните са уникалности, невписващи се в ограничеността на Матрицата и фокусиращи нещата към нещо напред.
...
Това е.
Просто си позволих до попиша по тема, която на всеки курс за мениджъри би била разисквана и много от нещата които казаха са не просто признати, а се явяват доказани в реалността практики.
А обикновено виртуалковците, които нямат позиции там, в реалния свят, на реалния "пазар" на взаимоотношения - се опитват да ги създават (позициите, значимостта си) тук, във виртуалния свят.

Или греша?
цитирай
21. katara - Ж, разбира се подкрепям те напълно/нищо човешко не ми е чуждо..
07.08.2017 14:05
"И наистина, който търси, обикновено намира,
макар и не винаги точно това, което е търсил."
Дж. Р Р Толкин

самият факт, че си говорим вече 4г, и отново пак двамата,
доказва Тезата за креативността, и таланта ,разбира се.
бъди спокоен, който има очи, той вижда,
който има уши, той чува..
а, другото е плява..
/добре че е майтапа, па да си кажем и некои истини..
Живота е шарен има от всичко , нека има изобилие..
това е накратко моето Кредо...
а,по въпроса за Хаоса..
ами, да живее Гл.Юзер!
усмивки от мен..

цитирай
22. starforlife - Ташачето иска да му обръщам внимание?
07.08.2017 15:42
Ей сегинка ште го направя (штастлиффф)
цитирай
23. katara - жороооо, изпаднах ..в скуиърт аз ,мастър..бррррр....
07.08.2017 16:01
starforlife написа:
Ей сегинка ште го направя (штастлиффф)



За много хора нe числото 42, а думичката "squirt" e
смисълът на живота, вселената и всичко останало
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1082569
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930