Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2017 09:26 - всяка жаба.. бг нар.приказка
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1239 Коментари: 7 Гласове:
5

Последна промяна: 25.07.2017 23:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


   

жабата в гьола, или..гумичката на хло..;))))

тази сутрин ми идва на ум..да ви запитам..

около 80 % гравитиращите тук  блогови елементали..

защо влизате в отворена/ и  безплатна /

социална  платформа, след като нямате

никакъв талант за комуникация  и дебати

защото е без пари ли?


пп.

     и тъй като Истината трябва да тържествува,

    поне в моите блогови ширини, ще задам и 2 примера

   оня ден, ябълка  ударила популярната блогерка Хлорис

 по главата, и  тя  топнала „разбиващо“  заглавие…

 нещо от сорта …..

 „дядо Добри  грейна на ..калкана ;))

  тъй като, не съм дребнава, и обичам сложни дебати,

 скачам аз при кака  Хло, и задавам ъперкът въпрос,

/че как  иначе  da  събудим обръгналата на  какво ли

не Публика /Благодаря  ви !!

и пиша аз нещо подобно ,ще цитирам по памет ,щоТ

просто съм паметлива /и инатлива , даа

таа, накратко запитвам милата ми дружка ,

осъзнава ли тя Делото/и  зад кулисите/ на това

Богоугодно дело, Бог да прости дързостта ми…

че , Мафият организира всичко, което мирише

на пари, даже и хляба ви/извинявай хлорис,но АЗ

хляб в България  не ям. Опасно е за здравето, мила .

/но, затова ще пиша  отделен пост, не че не съм/

и тук, хлорис изпадна от  Темата/както винаги/

и далдиса , да ме пита, защо така.... тра ла лаа..

разбирай, защо не..ям хляб..

а, защо обичам..френска любов

кой да ти каже..;PPP


Хлорис, ти си типичният Спамер..не аз...
Та в прав текст те запитах..

Ти вярващ ли в Бог/каквото и да  означава това..

и конкретно в  „ делото“ на Дядо  Добри ..

след доста време , и никакъв адекватен отговор

от твоя страна..решаваш , че ние/аз/  сме нагли

спамери, и слагаш  катинара за коментарии.


твое право, дааа....

толкова можеш, толкова даваш…

жалко за чудесната /и безплатна платформа..

/уморих се…

айде, малко музика. неделя еее…

 

https://youtu.be/MVO1J7ST6ZM

July Morning …

enjoy :))





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - вторият пример, след второто..каффе..
23.07.2017 11:15
тъй като, Скарлет е интересен събеседник..
нямам понятие, тя пък защо е с тотална ..манипулация
исках да кажа..педерация..
хубаво е, че снасяш тук там по некое „златно“ яйцe поне, бейби
/ аз знам, че ти четеш по бързо, отколкото брат ми старчето..
мисли, та затова го..преметнах ,и минах между капките..
иначе ,той ме трие..като..хлорката..както Дявола ...тамяна/ ххах
хубава Тема ,фрий, ноо много калпави събеседници..
и, от къфф..уй/пардон/ те друсат...хабер си немам вече 4 г..
и по полека с ракията, др.път ще ти посветя спешъл Постинг..
ако обичаш, да четеш...
/намиг, кака Джулия
цитирай
2. milady - тихоНикойев..акъл ще даваш ..
23.07.2017 20:43
на майка си,или на твоята кифла,нали..
втилясваш се ти..
цитирай
3. starforlife - Въпросният Дядо Добри го познавам (като персонаж иде реч - не лично) още от... 2004-та - 2005-та година.
23.07.2017 23:53
По онова време още имаше нормални автобуси (сега са предимно бусчета) Панагюрище-София, в които се гледаха филми, пиеше кафи или безалкохолно, сервирано от стюардеса.
Въпросният се качваше от определено място в района на белица и пътуваше до София. За мен беше учудващо, че всеки път, когато аз пътувах с автобус до София - той винаги пътуваше също - явно за него това е било ежедневие.
Мисълта ми е, че не съм си позволил да яхна ситуацията когато той стана известен (за мен глупак) с даряването на онази огромна сума, и да извличам блогови "дивиденти" на негов гръб.
Груб съм, че го наричам глупак ли?
Ами не!
За мен е не просто глупак, а кръгъл идиот!
Защото тази сума можеше да направи минимум 3 прекрасни дома за сираци, а не да бъде дарена на Църквата.
Нищо лично против Духовността и Вярата, но не съм поклонник на принизяването й и то до печалбарска религия.

Та така...
цитирай
4. starforlife - А за този, когото визираш в последния си коментар...
23.07.2017 23:57
Ми, за да не се повтарям - може да прочетеш мнението ми в един от коментарите ми под последния ми за момента постинг.
А и днешното му поведение доказва твърдението ми, че е абсолютен фейк: по 4-5 постинга дневно публикуват да не кажа изключително, но предимно самотни льольовци, които търсят вниманието на околните тук поради липса на реално такова.
цитирай
5. milady - историята на Дядо Добри ми е доста съмнителна/просията е под контрола на мафията..
24.07.2017 09:18
отдавна не се вързвам на сълзливи истории,
а когато чуя пък за Църкви, попове, и дарения..
и разни фанатични фиксации в...неопределеното
Време -пространство, разбирам, защо голяма част
от хората са нещастни и неудовлетворени..
Няма никакъв Бог, Сатана , Ад или Рай..
това са опорни точки за...слаби ..
всичко е тук и сега , в главата ти
/защото нашата Вселената е създадена, като
супер сложно поставена Матрица на квантов дуален принцип..
/ любимата ми Тема/
Ж,видя ли поканата за семинара на Андро? в профила ми ..катара .
изкушавам се, да фръкна до Ковачевица , да го видя..
не мога да упрекна Дядото, толкоз му е акъла ..
жалко...за ..потъналите парички..
а,за колегата тикоев, много накратко ...
виж му само..аватара ..и умри...
успешна седмица на всички...
цитирай
6. saankia - salve, Julia Druzila..
25.07.2017 11:13
всяка жаба да си знае..гьола..
и локвичката в блога...
veni,vidi vici..
цитирай
7. karamelita - Ами да, едно кафе е близо 2 лева, к...
27.07.2017 19:03
Ами да, едно кафе е близо 2 лева,който е беден не може така... а ако не ходиш на кафенета никой приятел не те търси...та седиш си и си скучаеш,търсиш разтуха в компютъра...Добре,че го има...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262439
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол