Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2017 19:50 - Коя е „ Змията“
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 2193 Коментари: 8 Гласове:
15

Последна промяна: 11.05.2017 22:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
       На санскрит „кундалини“ означава „змия“ или „змийска сила“. Смята се, че лежи като змия е коренната чакра в основата на гръбнака. В Тантра йога е един аспект от Шахти, Божествената женска енергия и съпруга на Шива.

Кундалини енергията притежава огромна сила. Онези, които са я изпитали казват, че е удивителна и магическа. Феноменът свързан с кундалини варира от странни физически усещания, движения, болка, видения, ярки светлини, ярки сънища, психическа сила, екстаз, трансцендентност на самия себе си.

Кундалини е „описана като течен огън и течна светлина“ 
         image

     Притча за АДАМ, ЕВА И КУНДАЛИНИ-ШАКТИ - Трето Око tretooko.com/stories/126-pritcha-za-adam-eva-i-kundalini-shakti
  1.  

    Божествената Змия - КУНДАЛИНИ ШАКТИ - се смили над тези Двамата, които трябваше да останат завинаги в Небитието. Разбира се, това нямаше да е завинаги - Шакти просто избърза...

 

Тя се върна от Всемира и посочи на Жената забранения плод, който растеше на забраненото дърво.

А Дървото за познаване на Добро и Зло бе всъщност Божественият Мозък.

Адам и Ева бяха безмозъчни и копнееха за мозък...

Малкият Мозък пък бе Дървото на Вечния Живот. По-късно Хората имаха в себе си и това дърво, но не знаеха. Това бе привидна част от Илюзията.

...

Двамата започнаха да се катерят по Дървото-Мозък.

Достигнаха до забранения плод. А той не бе Ябълка, както бе прието да се смята в някои времена - това беше една миниатюрна, синьо-брилянтна шишарка.

В по-късни времена я наричаха "ЕПИФИЗА".

...

Покатериха се те на Дървото. И откъснаха Шишарката.

Бяха Двама - така в Света слезе Дуалността. Слезе, качвайки се...

Времето скри истината. Остана само илюзията - затова хората си мислеха, че тези Двамата са били наказани от Бога. Шишарката, или Третото Око, или Епифизата, може да ти покаже практически всичко. Самата двойка "Добро-Зло" по някакъв начин описва Цялото, обхваща го. Тази Двойка е просто един от Символите. Познаваш ли Доброто и Злото - ти познаваш Всичко. 

      

   и  моят  оТговор, хло...

   Секса  е винаги на  мода...

а ,откак има Интернет по селата, 
и Тантра стана мноогоо  актуална 
знаеш ли, милата ми..
имам един любим рефрен..
не слагай каруцата пред коня..
айде да попиша малко повече по Темата..
скоро ти ми писа някъде, че видиш ли и аз съм била
някога на 40 / ха ха/ какъв комплимент само, мерси!
да бъда по -толерантна ..и мила.../опитвам се, бее.))
както ,може би забелязваш , аз не държа да си разказвам 
Житието –Битието тук, още по–малко пък да го..показвам..
и,никога не пиша за неща ,които не познавам от първа ръка..
в този смисъл, исках да ти опонирам възторженото стихо/което харесах
Кое не харесах ?
Тантра /секс/ не се прави, мила..
когато му дойде времето, и преживееш Кундалини/за всеки е индивидуално/
или още  издигането на Змията Кундалини нагоре по пътя на всички чакри..

тогава ,ти започваш да изпитваш екстаз / да не се бърка с оргазъм
и без  невротизма ,да имаш „редовен“ секс..
Замисли се  на едно по–дълбоко ниво..
в Секса има агресия, желание, обсебване, срам ,и даже 
много често чувство за вина...но, това е „опитност „ от 3 измерение..
 И вървим към края..

както е писал Автора по -горе  /Учител по йога и тантра/
важни са тези 95 %, когато ги постигнеш, онези 5 % 
ще дойдат от само себе си..като подарък от Духа..
нужни са бая духовни !! практики преди това..
мисълта / Духа/е винаги водещ, и никога обратно..
мога да завърша така..
благодаря за хубавата Тема..



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - позволявам си да копирам..уникалния сайт ..
10.05.2017 20:39
на Соня /Аеая..
с нейната,надявам се.. Благословия..
с обич /Юлия

www.magickschool/bg/courses1_bg.htm
цитирай
2. milady - аз започнах с йогата ..спонтанно на около 40..
10.05.2017 22:29
имах някаква депресия, вътрешно неудовлетворение..
въпреки децата, семейството, бизнеса..
и всички...материални превземки..
след това започнаха ..Чудесата, и още
не са ..свършили...
цитирай
3. hloris - Юлия,
10.05.2017 22:41
разкажи повече за йогата...тя,Соня точно с това се занимава.
Може ли човек да я практикува в къщи самостоятелно?

пп.Аз не мога без секс в интерес на истината...мисля,че без секс
ще откача...може би съм на някакво ниско енергийно ниво,но това съм аз.
Имам нужда и си го доставям.

И в какво се изразяват чудесата?
Не бъди егоистка...моля те,разкажи ми
цитирай
4. katara - хло, сериозно ли ме питаш? тук ?
10.05.2017 23:10
айде, ще се скрием двечките и ще ти споделям..
реших да копирам Магична, тъй като тя няма
отворени коментарии, понятно има си школа жената..
знам ,че четеш достатъчно, мила Тони..
и правилно , нo само с четене не става..
нужни са и опитности, също така интимни и взаимни..
щом като имаш голяма нужда от секс, няма лошо/значи имаш
многоо Енергия /а това е хубаво/Тази дива ,първична Енергия,
е нужно да се канализира/това е то Кундалини, Пътят на Змията
от ниската 2 чакра, и така нагоре..към „високата“ Коронна чакра
може да прочетеш няколко пъти Указанията при Соня Аеая, Тя е мн.добра!
но, мен лично Никой не ме водеше, само Духа и моят Висш Аз
седнах на килимчето и..започнах с 5–6 Асани, по 10 пъти ги повтарях..
полека лека ми хареса многоо, и всеки ден правех все повече..
и така..до 65/ на тази бройка се спрях...10 по 65 , всеки Божи ден..
ее, разбира се,през това време съм имала периоди
на сексуални Валпургиеви нощи..хи хи..
имала съм и моменти на дълго въздържание..
бях отслабнала с 10 кила, имах 2 ма мъже,плюс две деца..
и така, продължи Играта с моята инициация на Жрица..
/ сега по сериозно, да завърша..
За да се отворят правилно всички чакри по пЪтя на Змията
/ не слушай тези глупотевини за „Греха на Ева“ и наказанието на Бога/
тази 2ра Чакра/сексуалната трябва да се „ нахрани“и така да продължи
отварянето нагооре, докато стигнем до Висшите Чакри, също и Третото оКо...
което е много важна Метро Станция/прозорец към Космоса и Безкрая..
затова е нужен Опит, както от 4 клас не минаваме изведнъж в 10,нали
мисля, че Ти си на прав път..
;))




цитирай
5. barin - Мисля, че змията е изкусителката от ...
11.05.2017 12:40
Мисля, че змията е изкусителката от Райската градина, която подмамва Ева и затова е наказана от Бог да няма крака и вечно да се влачи. По принцип змиите са противни за много хора, дори и за такива като мен, които не се стряскат, като ги видят. Случвало ми се е често из планините да виждам змии, но на вървящите зад мен казвам, че е гущер, за да не се плашат.
Поздрави!
цитирай
6. katara - 5. barin - Мисля, че змията е изкусителката от ...
11.05.2017 16:41
здравейте, ами тя го е посочила в Есето горе Соня/авт.
Змията е Мъдростта, Познанието, Тя всъщност дава
Мозък на Адам и Ева, за да могат да различават
Добро и Лошо..
според мен Еволюцията иначе би била невъзможна..
Раят е една Обител на „нищоправене“, докато тук
на Земята/в трета плътност на Физ.свят е Залата на творчеството
най общо Училището /Академията на Живота ..
а каква е Змията ? противна ,или не..това не събужда моя интерес..
благодаря за комента
цитирай
7. katara - мила хлори, що за невротизъм те мъчи..
12.05.2017 12:33
защо е нужно непрекъснато..да се стремим..
към някакво „физическо задоволяване?
тантри мантри и тинтири минтири..
та ние сме така и така съвършени Духовни същества,
за малко слезли на Земята, за да се учат, и да
не скучаят вечно в Рая ;)
ето от там се е зародила тази Програма за манипулиране
и поробване на ВА/висш Аз /
т.н..Човешкото грехопадение и Вина/която била изкупена от Сина Му..
Моля ?
пълна лъжа и йезуитска демагогия..
цитирай
8. katara - eto...interesa na hlo...
17.05.2017 07:36
3. hloris - Юлия,
10.05 22:41
разкажи повече за йогата...тя,Соня точно с това се занимава.
Може ли човек да я практикува в къщи самостоятелно?

пп.Аз не мога без секс в интерес на истината...мисля,че без секс
ще откача...може би съм на някакво ниско енергийно ниво,но това съм аз.
Имам нужда и си го доставям.

И в какво се изразяват чудесата?
Не бъди егоистка...моля те,разкажи ми
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076426
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031