Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2017 18:57 - лебедовата песен на една пaT.ka
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1996 Коментари: 12 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                       О, нищо от Бога

не бива излишно,

неправилно, грешно –

как късно прозрях!

Душата обгрижвам,

но моля се скришно

за ново прераждане

в тяло за грях.


image


:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - любимата ми тЕма..
01.05.2017 19:04
за патетичните блогови..патКи..
тази същата пУтеса е на една завидна възраст..
и има глупостта , да напише публично.
ето това..
„ ние сме от кал..
и на кал ще станеме “
на всичко отгоре аплодирана от редовните мисирки, клакьори и клакьорки ?!
потресена съм, мила ми венето въХх..
нищо ,че се опитваш, да си измиеш срама с тези кавички
(((((
цитирай
2. milady - наверно някои от вас ..
01.05.2017 20:11
се досещат, какво ме дразни тук..
низките скрити страсти , и..високите духовни претенции..
ето, това аз наричам..чалгАрия..
имитация на ..живот..
мога да го обясни и по сложно,ако ме помоли г-жата
айде, по скоро в..следв. прераждане..
и успех..
цитирай
3. otherwise - Случайно ти попадам на безбройните профили.
01.05.2017 21:16
Може би защото си ги помпаш, за да излизат към "Избрани" и имам въпрос: колко безсмислен и скучен трябва да ти е живота, за да се занимаваш така злобно с цял един блог толкова продължително и безплодно?
цитирай
4. katara - на какво дължа Интереса ви ,г–жа БогоуГодна..
01.05.2017 21:31
otherwise написа:
Може би защото си ги помпаш, за да излизат към "Избрани" и имам въпрос: колко безсмислен и скучен трябва да ти е живота, за да се занимаваш така злобно с цял един блог толкова продължително и безплодно?


лично аз, намирам вашите профили за много по опасни /и налудничави/
от моята откровена премерена критика..
и, това ще продължава така..
нямам понятие от техники, а вие имате болни последователи,видно е.
Жено, иди си с Мир,всеки има различен ПЪт към Истината..
в моя живот няма случайни, безмислени неща..
всичко е здраво, истинско, пълно и препълнено..
и..мнократно проверено..
жалко за вашия...
казвам се Юлия

цитирай
5. katara - има специална диагноза за вашият случай..Шизофрения на религиозна основа/вие сама го декларирате
01.05.2017 21:41
4. blagovestie - Хехе,
26.01.2012 17:55
ти се радваш,
и ти благодаря за това,
но мен точно това ме разплаква.
Пустата лимбична система,
поне да не бърках редовно,
както сега
хипокампусът и хипоталамусът
с амигдалата ;)

Пощръклях май :))
цитирай
6. otherwise - :)))
01.05.2017 21:54
Аз моите диагнози сама си поставям, което е видно, понеже го правя на всеослушание.

Въпросът ми беше към теб, Юлия.

Благодаря за интереса и доброто разследване!

Сега обаче в мен възникна още един въпрос, освен горния, на който не виждам отговорът. И няма отговор, тъй като "в моя живот няма случайни, безмислени неща.. всичко е здраво, истинско, пълно и препълнено.." звучи неадекватно спрямо поведението ти, не мислиш ли?
И защо смяташ, че всички в този блог, които не харесваш, трябва да се съобразят с критиката и претенциите ти? Дали ТОВА не е някаква диагноза.

Ако позволиш - и нещо по-лично: Какъв е твоят път към Истината? (понеже го спомена)
Питам всичко това от чисто любопитство. Да, дразнещо е някой да плюе по когото свари и непрекъснато, но има опция игнориране, така че най-вече ми е интересна мотивацията ти.

ПП: Не съм религиозна.
цитирай
7. saankii - уважаема Людмила ПопХристова,комуникацията в блога е ..
01.05.2017 22:22
Сausa perduta...
и,все пак благодаря за въпросите Ви..
разбира се,че вашата Идентификация и „профили“ тук,
са елементарна работа за такава като мен, която борави с 5 акаунта..
ако имате здрав интерес към моята Персона, ще си направите
Труда, да почетете малко повече и разнообразни мнения...
както всеки път,бих повторила отново...
Колкото повече Учители, толкова по?добре..
оставам с надежда /Юлия
спокойна нощ..
цитирай
8. otherwise - :))
01.05.2017 22:31
Е, няма да ровя. Като искам да знам нещо - питам. Сигурно е недостатък, ама вече не съм малка и едва ли ще се променям тепърва :)

Иначе сама виждаш, че не е приятно да ти ровичкат в нещата, особено ако отсрещната личност не желае или иска да е в определени граници. Нещо, което ти правиш с куп блогъри, развявайки ги в блоговете си.

Оставам със симпатии, особено когато не си ехидна.
Благодаря ти! Хубава вечер и на теб, Юлия!
цитирай
9. katara - 8. otherwise - :))
01.05.2017 22:47
оо, голяма Дума не изричайте
„голям камък хвърлете..“
аз се променям всеки ден и час..
така смятам , че е полезно по пЪтя..
да се боря винаги със себе си..
с най добри намерения, и
Благодаря за отговора.
цитирай
10. otherwise - Права си за развитието и усъвършенстването,
01.05.2017 22:52
които са необходимост, Юлия.
Имах предвид за конкретното нещо, че не искам да се променям - като искам да знам нещо за някой - да го питам, това имах предвид.
А ти правилно правиш за гъвкавостта и надмогването на собствените слабости иначе :)
Лека нощ! :)
цитирай
11. nalia - Катарке-критикарке Ю,
03.05.2017 14:13
не ставай с д-то нагоре:)
цитирай
12. katara - мила,без критика ..накъде? ..притъмня ми от пУети и путетки /сорри
03.05.2017 14:28
nalia написа:
не ставай с д-то нагоре:)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1082509
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930