Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2017 19:36 - „розова серия“
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 727 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 23.07.2017 18:10


  19:33 къде ми остана ..критическия комент
или ,точно аз нямам право на мнение...
ахъм ..
добре, ще го повторя още веднъж...
Катя не може да пише...
лошото е, че тя не иска да се учи.. 
чуди се как да улови вниманието на блоговата седянка ..
Според теб, това последното разказче е ...„силно“
веселке и ти се мислиш за лингвист..
това е просто нейна марка “тюрлю гювеч“..
нито приказка, нито Хорър, 
нито дори ..Розова боза 
жалко но това би забелязал..
всеки един,изкушен от Литература
и никак не го казвам нарочно..
още повече съм смаяна, че там коментират ..
и гласуват учители по БЕЛ..
веске, или имаш много кофти вкус, или 
или просто се подмазваш за да ти обръща 
някой изобщо внимание тук..
комай са двете 
не се сърди, мила
летвата ми е висока, а ти нямаш вина..
целуни..гаджето...,що не му показа поне
върха на ..кожената бота ... хах ха ха, майтап да става..
това ме подмладява неимоверно..
кажи сега, защо те дразни закс Морския..
нали не си..войнолюбива натура/ и айде пращай я
тъз куртана в архива,стана много шизофренично..
след като ти си по добър, кво ти пука, кой бил Принца?
Сега, я кажи ,как е в подМосковието?
ко прай Товарищ Путин..
разказа ли му Играта и на него..
вкара ли му една “кортана “в главата ..
или..му сделаш..технологично копие?
ПуткоРобОтко..
не ме карай да пиша Пост, мързи ме дн



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1082611
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930