Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2016 19:20 - кой ми изяде медалчетата ?!
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 2677 Коментари: 7 Гласове:
9

Последна промяна: 09.12.2016 14:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                    image
            

      

  Вкус  на празнота   /2016

 

     Затварям  очи, и стискам клепачи..

    в  непоносимо протяжно Безвремие....

    искам да се събудя ,мамка му…

    и ,пак да зърна  онази  синева..

   да чуя на татко  грубата шега…

   и, китарата на батко как  плаче..

   отново очите ми да се смеят до сълзи..

   и ,краката ми да търсят незнайни посоки...

  a, ръцете жадно да копнеят  сладки  утехи…

   

   къде ли сбъркахме в  тази луда  надпревара  ....

   повдигам рамене , а сърцето ми мълчи..

  обръщам се, и тръгвам  отново  сама  

  по онази стръмна самотна пътека,

  където пропуснахме  невинно...

 моята  жажда, и твоята лудост…

 кой ли на мен завидя….

 кой ли на теб  не прости….

 и,защо ли живота е просто….

свирка  с вкус  на  ..празнота…

Julia in Neverland

2016 -06 19





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - колко сте блудкави и жалки,бабки!
08.12.2016 19:23
не си падам по паркетни обноски..
и както казва Джордж Оруел..
„Ако изобщо има някаква Свобода, то
това е свободата,да кажеш на отсрешния
това , което той не иска да чуе.“ край.
такава съм...харесвам се такава ..
и тъй ,маринче..благодаря за въпроса.
цитирай
2. katara - и не искам..помпа, чу ли кукушеле луд..
08.12.2016 19:24
да не режа глави от кръста...
нали ?
цитирай
3. milady - babo rosiela...
08.12.2016 20:41
с лайняните пръстчета при ..Чу
аре,хухавелоооо...друм..
цитирай
4. katara - пИдал , с теб се разбрахме отраз..
08.12.2016 21:20
20:41 - assentassevjohn
цитирай
5. katara - Благодаря, много си,мила.Аз имам най различни приятели и млади и стари ;))
08.12.2016 23:15
thescarletletter написа:
Аплодисменти за стихчето,Юлия......

А за въпроса:общия сбор от годините на приятелите ми,с които сме развивали вижданията си е около 250.Имам късмета да имам близки приятели,които не са с конвенционални разбирания и занимания в живота.
Хубава вечер.

цитирай
6. born - Въпреки, че не можах да вдяна за кои медалчета става дума,
09.12.2016 14:01
пуетичното ти произведение предизвика в мен двупосочни реакции. Все пак в крайна сметка си значително по-изразителна от Бабесата /извини ме за сравнението/. За сравнения относно визия въобще няма място ! Направи ми силно и несравнимо впечатление и удоволствие изразителния ти стил за поставяне по местата им на няколко лайн@ни навлеци в началото на рекоментарите ти. Както вече ти писах - фен съм ти ! Плюс от мен !
цитирай
7. saankii - борн, много галантно, благодаря ! все пак, аз не съм тук заради ..всенародната любов.
09.12.2016 14:14
born написа:
пуетичното ти произведение предизвика в мен двупосочни реакции. Все пак в крайна сметка си значително по-изразителна от Бабесата /извини ме за сравнението/. За сравнения относно визия въобще няма място ! Направи ми силно и несравнимо впечатление и удоволствие изразителния ти стил за поставяне по местата им на няколко лайн@ни навлеци в началото на рекоментарите ти. Както вече ти писах - фен съм ти ! Плюс от мен !


всеки си има амплоа в живота...
но някой админ ме банна вчера..
поради....злобните твари/ то беше яснУ
Весели зимни празници..;))
тук е Пролет..ще ходя на Руска баня..
на открито,разбира се...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1082876
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930