Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2016 11:05 - аз съм веща Жена;)))
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 5555 Коментари: 21 Гласове:
12

Последна промяна: 21.10.2016 21:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
  ...Вещица  без  прикритие, без листна  шума,  и Светкавици в  празната  къща.....
   нито без Ореол „ около раменете и  главата “...
   без усмивки  и китки  в  косата ,и без дружелюбната  бленда, мъжa и тумбата  деца..
   просто  една обикновена вещица...останала  Сама..
   без възраст, род и Родина ,и без своите...любими деца...
   протегнала  ръка към..Безкрайността...
   Някой познава ли това ?
   
          

               image
                         

Qvo vadis,donna Хулия :)))

https://youtu.be/HQ0X18sc3Nw




 Днес ще обсъдим най-важния въпрос в магията - проговори неочаквано дон Хуан - и ще започнем разговора с енергийното тяло. Той беше говорил безброй пъти за енергийното тяло, окачествявайки го като конгломерат от енергийни полета, огледален образ на конгломерата от енергийни полета, който съставя физическото тяло, когато се вижда като енергия, протичаща във Вселената. Каза, че то е по-малко, по-компактно и по-тежко на вид от сияйната сфера на физическото тяло. Дон Хуан обясни, че тялото и енергийното тяло са два конгломерата от енергийни полета, държани заедно от някаква странна свързваща сила. Той всячески подчертаваше, че силата, която държи заедно тази група от енергийни полета, била според магьосниците от древно Мексико най-загадъчната сила във Вселената. Личното му мнение беше, те тя е чистата есенция на целия космос, тоталната сума на всичко, което съществува. Той твърдеше, че физическото тяло и енергийното тяло са единствените взаимно уравновесяващи се енергийни конфигурации в човешкия свят. По тази причина не приемаше никакъв друг дуализъм освен между тях двете.

Дуализма между тяло и ум, дух и плът той смяташе за чиста приумица, изсмукана от пръстите, без никакви енергетични основания. Дои Хуан каза, че с дисциплина всеки би могъл да доведе енергийното тяло по-близо до физическото. Обикновено разстоянието между двете е огромно. И тъй като енергииното тяло е на определено разстояние, което при всеки човек е индивидуално, то всеки може с по-мощта на дисциплина да го превърне в точно копие на физическото си тяло, тоест - триизмерно същество с плът. От тук произтича и представата на магьосниците за другия или за двойника. По същия начин, чрез процес на дисциплиниране, всеки човек може да превърне триизмерното си, плътно физическо тяло в съвършено копие на енергийното тяло - тоест безплътен заряд от енергия, невидим за човешкото око, както всяка енергия. Когато дон Хуан ми разказваше всичко това, първата ми реакция беше да го попитам дали това не е митическо предположение. Той отговори, че при магьосниците няма нищо митично. Те са практични хора и всичко, което описват, винаги е съвсем трезвомислещо и приземено. Според дон Хуан затруднението да се разбере какво правят магьосниците се дължи на това, че те 

А, гова е самата Вселена - каза той, - несъизмерима, нелинейна, извън пределите на синтаксиса. Магьосниците от древно Мексико били първите, които видели тези пробягващи сенки и започнали да ги следят навсякъде. Видели ги така, както ги виждаш ти, а после ги видели като енергия, която протича във Вселената. И открили нещо върховно. Той замълча и ме погледна. Паузите му бяха съвършено уместни. Винаги спираше, когато повече не можех да сдържам въпросите си. - И какво открили, дон Хуан? - попитах аз. - Открили, че си имаме компания за цял живот - произнесе той отчетливо. - Имаме си един хищник, който идва от дълбините на Космоса и завзема управлението над живота ни.

Човешките същества са негови пленници. Този хищник е наш господар и повелител. Той ни е направил покорни и безпомощни. Решим ли да се разбунтуваме, той потушава протеста ни. Решим ли да действаме независимо, той заповядва да престанем. Наоколо вече беше пълен мрак и това, изглежда, сдържаше реакцията ми. Ако беше иа дневна светлина, сигурно щях да се разсмея с цяло гьрло. Но тъмното ме възпираше. - Вече е пълен мрак - каза дон Хуан, - но ако погледнеш с ъгълчето на окото, пак ще видиш бързите сенки да скачат навсякъде около теб. Той беше прав. Още ги виждах. От движението им ми се завиваше свят. Дон Хуан включи осветлението и то сякаш ги разпиля. - Ти успя да стигнеш напълно самостоятелно до това, което магьосниците наричат въпрос на въпросите - каза дон Хуан. - През цялото време аз ти говорех със заобикалки, опитвах се да ти внуша, че нещо ни държи пленници. Ние наистина сме пленници! Това е енергетичен факт за магьосниците от древно Мексико. - Но защо този хищник ни е завладял, както го описваш, дон Хуан? - попитах аз. - Трябва да има някакво логично обяснение. - Има обяснение - отговори дон Хуан, - което е най-простото обяснение на света.

Те ни владеят, защото ние сме храна за тях, и те ни изстискват безпощадно, защото чрез нас се поддържат. Също както ние развъждаме пилета в кокошарници, така и тези „кокошари", хищниците, ни развъждат в „човечарници". Така винаги имат храна на разположение. Улових се, че буйно клатя глава от една страна на друга. Просто не можех да изразя негодуванието и погнусата си, но тялото ми се разтърси, за да ги изкара на повърхността. Тресях се от глава до пети, напълно против волята си. - Не, не, не, не! - чух се да казвам. - Това е абсурд, дон Хуан. Това, което говориш, е чудовищно. Просто не може да е вярно нито за магьосниците, ни за обикновения човек, за никого. - Защо? - спокойно попита дон Хуан. - Защо не? Понеже те вбесявало ли? - Да, наистина ме вбесява - отвърнах 
 Тези измислици са чудовищни! - Е, ти още не си чул всичките измислици. Почакай още малко и ще видиш как ще се чувстваш тогава.

Смятам да те подложа на светкавична атака. Тоест, ще подложа ума ти на такава страхотна атака, че няма да можеш да станеш и да си отидеш, защото си пленник. Не защото аз те държа в плен, а защото нещо в теб ще ти попречи да си тръгнеш, докато друга част от теб направо ще обезумее от ярост. Така че дръж се! Имаше нещо в мен, което усещах, че жадува за сурово отношение. Дон Хуан беше прав. Нямаше да си тръгна за нищо на света. И все пак изобщо не ми харесваха тия нелепости, които ми поднесе. - Искам да се обърна към твоя аналитичен ум - каза дон Хуан. - Замисли се за миг и ми кажи как би обяснил противоречието между интелигентността на един инженер и глупостта на неговата система от убеждения, или глупостта на противоречивото му поведение.

Магьосниците смятат, че именно хищниците са ни дали нашата система от убеждения, схващането ни за добро и зло, обществените нрави. Те именно са ни вложили нашите надежди и очаквания, мечти за успех, опасения ог провал. Те са ни дали алчност, ненаситност и страхливост. Именно хищниците ни правят самодоволни, невъзприемчиви, егоманиаци. - Но как могат да го правят, дон Хуан? - попитах аз, донейде ядосан от това, което казва.- Да не би да ни шепнат на ухото, докато спим? - Не, не го правят така. Това е идиотско! - каза усмихнат дон Хуан

"Трикът" на магьосниците от древните времена бил да претоварят ума на летача с дисциплина. Дисциплината изключително много натоварва този чужд ум. Затова именно чрез дисциплината магьосниците побеждават чуждото устройство. Те открили, че ако наложиш вьтрешно мълчаниенад ума на летача, тогава чуждото устройство отлита - така всеки, извършил тази маневра, се уверява напълно в чуждия произход на ума. Той, естествено, пак се връща, но вече не е така силен и този процес на отстраняване на ума на летача вече става навик, докато един ден той не отлети окончателно.

Умът на летача изобщо не умее да се съсредоточава. Той отлита завинаги, когато магьосниците успеят да сграбчат вибриращата сила, която ни удържа в едно цяло като конгломерат от енергийни полета. Ако магьосникът издържи това напрежение достатъчно дълго, умът на летача е победен.

От деня, в който летачът го напусне, магьосникът трябва да се осланя само на собствените си "прибори", които са почти на нула. Няма кой да каже какво да прави. Няма го умът от чужд произход да диктува всички глупости, с които сме свикнали. Това, е най-тежкият ден в живота на магьосника, защото истинският ни ум, който ни принадлежи и който е цялата съвкупност от нашия опит, след като е бил потискан цял живот, е станал плах, неуверен и неустойчив. Дон хуан казва, че истинската борба на магьосника започва именно от този момент. Всичко дотогава е просто подготовка.



Летачите, извънземните пришълци поробили хората - Религия, Мистика ... https://www.kaldata.com/.../48346-летачите-извънземните-пришълци-поробили-хо



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - когато аз бях млада блогерка...
21.10.2016 11:30

попивах всичко ,което ми споделяха в Мрежата/т.е. пречупвах го..
ето ,вече не съм млада, и искам да споделя моя опит..
който иска ,да граби с пълни шепи
поради това съм тук и..сега...
имам 2-3 колежки тук ,които ме питат всеки ден..
„но, Защо Кастанеда?
„не е важно ,колко или какви книги си прочел ..
важното е да четеш това, което не ти се чете“
а, Дънов е още по категоричен ..
“правете това ,което не ви се прави“....
усмихвате ли се вече ?
и аз така..;)))
цитирай
2. anin - Хи хи,
21.10.2016 12:15
Юлкее, пуста Инквизиция, ще ти кажат Веща ли си, гореща ли си ;)))))
цитирай
3. milady - https://youtu.be/tbRPYx00AMo
21.10.2016 12:19
lala lala laaa :))))
за теб,специално, анке..
цитирай
4. krassko - Като гледам от кога си тук скоро ще направиш година.
21.10.2016 12:21
Ще ти правим прощъпулник в старческия дом.
цитирай
5. milady - kolega krasskoтУ :)))
21.10.2016 12:28
това ли измисли цяла нощ ?
моите години !!? казала съм ги...
доста тъпо изглежда, да ме коментираш денонощно..
след като ти и повечето празнодумци тук имате модерация...
А,нещо по Темата, да се изкажеш ?
Благодаря !
цитирай
6. katara - Corti ,безценна лудке :))) https://youtu.be/tbRPYx00AMo
21.10.2016 14:04
anin написа:
Юлкее, пуста Инквизиция, ще ти кажат Веща ли си, гореща ли си ;)))))


анче ,специален поздрав имаш от Корти...
цитирай
7. milady - anke, 5 ч. се чудя, какъв умен отговор да дам на твоя..хумор..
21.10.2016 19:42
anin написа:
Юлкее, пуста Инквизиция, ще ти кажат Веща ли си, гореща ли си ;)))))


както казваше моят любим мъж.....
с умната жена всеки мъж,ще се разбере..
с простата,и мъдреца би се затруднил..
вече оправи Кастанеда,и мен да оправиш...
ама си смешка...
цитирай
8. zax - Като с дилемата пред голата с цел, ...
21.10.2016 23:57
Като с дилемата пред голата с цел, другата без цел. Облечената с цел, и полу с цел, другата полу без цел.

;))))

Но избора е винаги Х на факторите.
:)
цитирай
9. solinvictus - вещите жени са знаещите. . . рист...
22.10.2016 02:05
вещите жени са знаещите ... ристиянската секта не обича такива жени и за това ги е горила по кладите ! Маговете са древните астролози ,които са имали Познанието на древния свят!
цитирай
10. tetiva - ?
22.10.2016 02:53
Кога пък успя да ме гепиш на това кадро?)
цитирай
11. valeska - Невъзможно е човек да проектира ...
22.10.2016 09:54
Невъзможно е човек да проектира себе си пълноценно... прочитайки написаното.
цитирай
12. milady - трудно е да..затова пиша..
22.10.2016 10:10
valeska написа:
Невъзможно е човек да проектира себе си пълноценно... прочитайки написаното.


и пак ще пиша, но...
важни са ..„ Действията “...
както писах оня ден при „Идеала “
на ваня 23....
Тя така и не ми отговори..
но ,аз пак ще пиша, защото
с идеи и Идеали..не става..
до скоро...
вал,благодаря за отзива !

цитирай
13. cortana - https://youtube.com/watch?v=EgFCUlWx7bg
22.10.2016 10:18
katara написа:
анче ,специален поздрав имаш от Корти...

Юлия, постингът ми не беше провокиран от споменаваната от тебе.
Има много по-лицемерни тук. Осмяла съм ги в интерпретация по песничката от заглавието на коментара. Само да примоля приятел да ми я вгради в клипа и ще го публикувам.
А може и да не го публикувам. :))))
цитирай
14. cortana - ПП:
22.10.2016 10:20
Сега очаквам Закси за пореден път да се прояви като НЕмъж, и да не допусне коментара ми под посветения ми постинг.
А в него в прав текст назовавам никовете на двама от гъсоците. :))))
цитирай
15. katara - You re Welcome, darling ! I know, what you mean ;))
22.10.2016 10:21
cortana написа:
katara написа:
анче ,специален поздрав имаш от Корти...

Юлия, постингът ми не беше провокиран от споменаваната от тебе.
Има много по-лицемерни тук. Осмяла съм ги в интерпретация по песничката от заглавието на коментара. Само да примоля приятел да ми я вгради в клипа и ще го публикувам.
А може и да не го публикувам. :))))

цитирай
16. breeze - Добър боец сте.
22.10.2016 10:54
Мисля че Ви липсва още нещо, последното.
Открийте го и ще получите желаното.
цитирай
17. katara - натам съм тръгнала, breeze...и,няма да се спра,нямам други желания..Благодаря!
22.10.2016 11:21
breeze написа:
Мисля че Ви липсва още нещо, последното.
Открийте го и ще получите желаното.

цитирай
18. katara - аз виждам без да гледам, анонимко ,затова имам дързост да пиша.
22.10.2016 11:24
анонимен написа:
Но не си видяла айсберга под повърхността. Това над, е нищо просто!!
Например: жена тук да ни залива със захаросаните си.... красоти (които аз открито определих като кич), а в действителност да е една мърла, която.... например с дни си ляга нощем с пуловера, с който през деня върши какво ли не, включително и чистене на печка на дърва!! Умът ми не го побира! Да те вали, да се напрашаваш мокра от пепелта, и накрая с тази дреха да си легнеш сред чаршафите!!!!!!! Като преди това си била с нея къде ли още не!!!!! Колко ли ще остане 'жениха с китарата' когато види такива неща?!??


ако лустрото е...това, какъв ли ще бъде пълнежа..
на козунака ?
хубава песничка, зарежда ...
имаш страхотни хрумки,казах ти го неведнъж...
:P
цитирай
19. cortana - О, 'пълнежът' е още по-неочакван!!
22.10.2016 12:50
Откакто вчера прочетох това,онова - се опитвам с детски песнички да се възстановя.
Като тази тук:
http://cortana.blog.bg/technology/2016/10/22/posveteno-na.1484199

А сега със Софийската част от познатите тук, сме решили да отидем на следобедно кафе и кино. :))))
После може да постна снимки, че Закси си умира да види неземната ми красота. :))))))))))))))
Но може и да не постна. :))))
цитирай
20. katara - Ох,Корти, МУзата ми се възбуди, я подай ми го туй „тайно“ вдъхновение..
22.10.2016 14:21
cortana написа:
Сега очаквам Закси за пореден път да се прояви като НЕмъж, и да не допусне коментара ми под посветения ми постинг.
А в него в прав текст назовавам никовете на двама от гъсоците. :))))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076017
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031