Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2015 18:45 - Моля, Лицето...
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 2717 Коментари: 12 Гласове:
12



 
                               

Моля,Лицето Г.100именоффГювечанофф, да не ми изтрива гениалните коменти…

и, Бог не знае, докъде мога...

да стигна...



                  image

06.05.2015 г. 

         

Ти ,бе !! Кога ще прочетеш нещо “извън блога“!?

например „ Хора на Лъжата“ /Морган Скот Пек…

1936/ 2005 /практикуващ лекар психиатър.

не се  усмихвай нагло/ всичко тръгва от главата/

Искам да те излекувам, нямаш време..
за Немезида /сянката/чувАл ли си,гече?

това беше мое хоби 30г.а, по късно  се наложи и

да го „работя“ ,когато станах мъдра и търпелива,

т.е някъде към 50та ми год.,или Апогея в моя

Живот, както не веднъж съм споменавала тук..

Книгата е много силна  и ще бръкне в раните

на твоето Сърце и самотна Душа ,Go! Така е..

всичко ,което имаме,да научаваме  в този

свят, ние сме орисани, да го направим по най

трудния начин/ К.Кастанеда/.За него ще ти

говоря доста по късно/много ти е рано за сега/.

Оф4арката Джули

намиг :))
image





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - отново се опитваш,да създаваш поредна интрига.Това ти е коронната роля, Клоуне .
27.12.2015 18:46
Накря Юлия.
Теб няма какво да ти говоря.
Каквото имам да ти ПОКАЖА - рано или късно ще стане.
А може да сте в едно с лицета, стоящо зад НИК Хлорис, защото то не клевети само оф4арчето /милиНкото/, а и един реален човек.
Да, така ще стане.
Педер... товааа предаторче - ти искаш ли да се включиш?!
Да не излезе после, че за шв. 3-ка съм намеквал, баси.

Още малко ще изтраете оф4аря му проЗ.
После...

Ще поживеем - ще видим!
цитирай
2. milady - master Gogo !! Ти си най най Хакера Кракер на Планетата / успокой сА!
27.12.2015 18:56
само питам, като си Хакер/ и сина ти също/
Защо си развяваш името,адреса..Егн и Ай Пи то по 24 часа ??
да не говорим за Бутафорията с твоята поредна нещастна Лаф..
цитирай
3. hloris - Aууууууу...
27.12.2015 19:09
katara написа:
Накря Юлия.
Теб няма какво да ти говоря.
Каквото имам да ти ПОКАЖА - рано или късно ще стане.
А може да сте в едно с лицета, стоящо зад НИК Хлорис, защото то не клевети само оф4арчето /милиНкото/, а и един реален човек.
Да, така ще стане.
Педер... товааа предаторче - ти искаш ли да се включиш?!
Да не излезе после, че за шв. 3-ка съм намеквал, баси.

Още малко ще изтраете оф4аря му проЗ.
После...

Ще поживеем - ще видим!


Юлия ти аз ли съм,или не съм?!?
Звучи ми много хамлетовски вече на мен! :)))

Докато врътнах една реална пилешка супа за душата,то наш Гого какви ги сътворил...хахахаха....ще падна от стола от смях!

Вече ми дойде и пред новогодишното настроение! :))))))))))))))
цитирай
4. milady - Хло, аз му помагам без пари ,а Той сА прави на Господ Гого/ дето не забравял/ Възмездител !! хахаха
27.12.2015 19:16
наш Женчооо се в Клюките набутан..
лелеее малее, сливо ,ко ти доди на бедната глава!!
цитирай
5. lidislidis - Не е виновен той за нещастната си съдба и излагацията си...
27.12.2015 19:58
От всяко дърво, хакер не става. Вина имат дъртите селски поетеси, които му се пускат вечер по скайпа и трасят смърдящи месища, че да ги друса на 1стр. всеки ден публично и отвратно, а селските тетки да си представят, че са нещо...Манталитет на интригантки и простакеси го ръководи ваш Гоче в блога, но вече писна на всички с тези си действия.
цитирай
6. milady - лидис, благодаря за мнението,оценявам го като безпристрастно..
27.12.2015 20:14
lidislidis написа:
От всяко дърво, хакер не става. Вина имат дъртите селски поетеси, които му се пускат вечер по скайпа и трасят смърдящи месища, че да ги друса на 1стр. всеки ден публично и отвратно, а селските тетки да си представят, че са нещо...Манталитет на интригантки и простакеси го ръководи ваш Гоче в блога, но вече писна на всички с тези си действия.


Ето подарък от мен ,
едно чисто ново ...хайку...


Аз не съм ...Путеса, Парцалеса....
нито Баба Меца ,и за Истината
ще умра, но какво от това ?
Не понасям суета и жалка лъжа ..
апропо,затова съм тук и..сега...
мислите си разплитам, и на никой
от вас не се вричам...
Истината е болна,умира ..
даже и хич я няма /ха ха/.
Скоро ще умрем, нали така ?
и тук ще дойдат демони киборги..
ахх,как ненавиждам това ,и
тази последна фатална война ..
мразя тази технологична „Игра“..
Мразя и..теб...
О,Сатана....

Джули Невърленд /Фейсбук
цитирай
7. rustam - Това вярно ли е?
27.12.2015 20:52
В смисъл, че трие твои коментари?
цитирай
8. lidislidis - Mои коментари е трил.
27.12.2015 21:06
rustam написа:
В смисъл, че трие твои коментари?


Вчера например, когато писах в постинга му с цел да му напомня, че тук не е бардак на дърти поетеси интригантки, които пласира и заедно с които прави интриги и хакерства в блога. Той надписа хиляди гласове на постинг на някаква си с измислен ник близ, която плюеше с вулгарни интриги и лъжи срещу мен на връх Коледа и постинга й стоя 5 часа навръх в избрани... Или той е един долен тип, готов заради пари или виртуален секс от интригантките в блога, да ги друса и те да бълват лъжи и оплювания от постингите си срещу действителни потребители в блога. Ами нито е човешко, нито мъжко, нито нормално това поведение....Един нетен помияр, в помощ на елементарните изтрещели женици, въобразили си, че са творкини в блога, нищо друго не е този долен тип.
цитирай
9. milady - лидис,ти си на 100% права.Ето я бабамилейди46 с дългите до коленете ръце на Орангутанка..Тя е клюклю Курвата на Го/ има и други
27.12.2015 21:25
Последни 20 регистрирани посетителя

17:12 - mileidi46
цитирай
10. milady - ами, как, нали виждаш, че тъпите му курвенски номера във въздуха ги фащам...
27.12.2015 21:34
rustam написа:
В смисъл, че трие твои коментари?

цитирай
11. saankii - Ето пример ,рустаме...защо ме трие Гого
28.12.2015 09:15
Той/ майстора на Лъжите бил собственик на ГЕОДИМ ООД ВАРНА ??!!!

Попита ме кой съм - отговорих ти!
ГЕОРГИ СТОИМЕНОВ
живеещ на ул "Мизия" 11 в София
ГСМ: 0885/844-955
Скайп: just_smartass
Мейл: georgi_geodim@abv
/ти си от Варна - не е ли "Геодим" един от НЕТ доставчиците за Варна - ха ха ха/

Това съм АЗ!
цитирай
12. radkapiratka - кой..кой..коой , беее..
28.12.2015 15:58
кой ти окраде медалчетата, бе маме...
ти заслужаваш...3 поне....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1084735
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930