Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2015 17:51 - ^^^^^^^ КЛИК ^^^^^^^^^
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1505 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 06.12.2015 18:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

    

https://youtu.be/TFRbWJ5DA1Q

Best of Simon O’Shine-  Trance mix  


Аххх, какво елегантно експозе! Сън не ме хвана…

да  изчета последния  МУ  научен трактат..

„За  Помпата “ на мастър  Гого  Франкенщайн ..

Седнал да пише Докторантура наш Ганъо

Панагюрски. „Житие Битие грешного Гога “.

Ox,изплаших се, че си изтрил уникалната творба

“ Ранната селска софистика в Светлината

на  зрялата Блогова  Йезуистика “.

????!!!!

Господи, успокой Сърцето ми…

защото, не знам  до къде мога да стигна…

Ти ме познаваш ! ще ми простиш ... 

Луцифер да те пази , маГОГо!!

и , без Амин ще  минем….





Гласувай:
8



1. katara - Гого, имам само един ...умен въпрос...
05.12.2015 18:00
Защо не подаде/ш жалба с/у инвестора ?
ако аз съм в Сф/ на 44г / Хай Техник или логик,
и , разполагам с такава Енергия ,и ...Време...
като теб, Г. Ст.Гевечанов ,
бих го направила досега ....10 пъти...
????
цитирай
2. milady - за да имитирам дискусия...да предложа и аз идея.. за Скандал..
05.12.2015 18:21
майсторе на Блоговото Право ,Наука ,Изкуство ....
и шеметни еквилибристики пред Огледалото...
виждаме ,че скучаеш невъобразимо страдателно..
та ,затова имам идеи/2/ за Спасение от жестоката зимна Скука..

1.Потърси ББ /Тиквата/ и го разпитай нагло/в твой стил/...
къде „намести “ онези 15 млрд ...Аз нищо не чух за 6 мес !!?
2. Ако и ББ не задоволи твоят вечно търсещ/неуморен Хакерски Дух
опитай ,да влезеш във връзка с Ал Гор...
/ знам, че го знаеш. Ти знаеш всичко , и ..всичко за всички..
та, попитай го ,накъде върви Проблемата с Озоновата дупка..

Имам и № 3 вариант ,ако сколасаш...

пп мисля ,че за през Зимната ваканция ,това ще те задоволи...
цитирай
3. katara - да ни доди СаанкитУ ,да ми отмъщава ,бре майсторе ;))
05.12.2015 18:42
по цял ден / и нощ/ си тук ,даже и дистанционно..
а ,когато те попитат нещо.....
все си....навън.. ха ха хаа...
като в оня виц...
или ,чакаш бабамилейди с дългите до коленете ръце
/ като орангутанка/...
да те информира всеотдайно.. на ухо...
кой къде е...с кого , и какво мърсуват...
аре, дишай ,умряло куче не се рита.
цитирай
4. lidislidis - Въпросът е логичен и навреме
05.12.2015 21:20
katara написа:
Защо не подаде/ш жалба с/у инвестора ?
ако аз съм в Сф/ на 44г / Хай Техник или логик,
и , разполагам с такава Енергия ,и ...Време...
като теб, Г. Ст.Гевечанов ,
бих го направила досега ....10 пъти...
????


Уж недоволен от Инвестор, а с бабките от Инвестор първи дружки. Следя от няколко дни тази аномалия.Не ме впечатлява вече нищо в този блог. Уж против фалшижите прочита, пък самият той ги надписва и на първа стр. пак тези, които с фалш гледаме от години...Толкова ли са неадекватни, че не се усещат, че блогърите не са нито слепи, нито тъпи... Както и да е , това с тази 1 стр и фалша стана вече жалко падение на битуващите там с надписани прочита.
Приятна вечер, ти желая!

цитирай
5. katara - Лидис, Благодаря ,че ме разбираш правилно...
05.12.2015 21:53
Този мъж го познавам лично...
и отлично....
целият Чат знае....
а, ти знаеш ли, защо още пиша...
Изумена съм от толкова лъжи,измами ,и жалки балкански комплекси..
И ,това е “образован“ сравнително млад мъж, баща ....
А ,“приятелката /на 70 г. „Дама“ ?? му е денонощен доносник за интригите...
Ти чуваш ли ,какво става тук?
....Затова много хора бягат от сайта.
Това е налудничаво.Унизително.
Хубава вечер от мен.
цитирай
6. milady - Защо не осъдиш инвестора, бе гООляма Уста ?
05.12.2015 22:08
Блога е отворена платформа, затова пиша Истината, и мисля ,че съм права.
120% тук знаят ,що за манипулатор и лъжец е Офчаря,който досажда
по 20 ч. на малкото нормални останали читатели...
И винаги “покатерен “ на първа ,като ..Вожд / хах хаха/
МНого е странно ,Го, що са занимаваш единствено със самотни женички,
и забравени от Бога , депресирани пенсии? или „търсиш“любов от
малки деца, които са спонтанни/ да!!/ но, без критично мислене и..жит.опит
Рустам е прав,важно е как остаряваме....
...Малко хора имат достойно държание и маниери.
Пантофи ,или Катедрали, ще бъдем ,или жалки Клоуни?!
Огледай се, каква “компания “ имаш ,и не търси “сламката„ у другите?
Няма един нормален Мъж/ примерно край теб?! Защото всеки усеща
твоята многопрофилна, лицемерна същност,която проси Внимание,а спекулира.
Блога седнал ,да оправя .Оправи си Живота ,децата ..Любовта,Секса !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1085612
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930