Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2015 09:27 - 300% оффф стоименоффф лицемерНИК на пРИмоция!!
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 2417 Коментари: 8 Гласове:
7

Последна промяна: 05.12.2015 17:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           АЗ ПЪК ИСКАМ КАМПАНИЯ..ДА СПРЕМ ЛУДИЯТ ПОМПА ДУР !!! СЕГА !!

            ЗНАЕМ ГИ КОИ СА.....НО „ПРЕКАЛИХА!!!
 
           Lacrimosa-

Jakub Hubner feat Ronny K

Emotion remix

https://youtu.be/JmgT4NXrgN8


           

топли поздрави за моята добра

приятелка  Петра .ЧРД !!

Пепи, бъди ми жива и здрава,

Слънцее !!! Наздраве !! липсваш ми!!





Гласувай:
7



1. katara - колеги, хайде да направим Задруга на истинския Блогер...
04.12.2015 09:42
и да спрем инвесторите...
в края на краищата, те мамят и нас ,
и потенциалните си клиенти/ с тази Помпа...
която ,горките ..не можели ,да спрат...
ха ха хаахаа....
Това ми отговарят вече за 33 пЪт...
Имало пробив в Софтуеерраа...
алооо....Панагюрище ,нали имаш срещи от
Първи вид с тях ,напъни се бе ,майсторе ,и им ...помогни...
или да търся аз ...Майстори от Хелзинки ...
Продажници мизерни..
цитирай
2. lidislidis - Дежурния отговор 8 години за самоуправството в блог.бг!
04.12.2015 10:05
"Имало пробив в Софтуеерраа..."

Този пробив ли помпа приближените на админа?
Този ли пробив пише лични обиди в коментари?
Този ли пробив отстранява потребители без причина, а за радост на хакерите обслужващи платформата и техните любовници тук, основното ядро на блог.бг престъпници?
Този ли пробив трие блогове без причина и се гаври от профилите им? и още сто въпроса за климата в това нет пространство, което няма функции на блог платформа от дълъг период.
цитирай
3. katara - лидис ,българина е мързелив и меркантилен балкански субект..
04.12.2015 10:24
ако има келепир, ще дойдат ейй сега 30 човека,
ноо,щом е за Идеята...никакви ги немаааа...
Каква свещена Простота...
Първо се слага Коня/ Духа/ ,а после каруцата..
която ще се пълни с блага....
Давай идея, аз съм с теб.Ще дойдат и други..
цитирай
4. katara - И,това е Дядо на 72г !! Що за тон? или е мастър Гого с паролата на ..борн? Хораа !!!
04.12.2015 13:02
born написа:
Как е възможно при такава кауза да се излива толкова злоба !!!
ХОРА ЛИ СТЕ БЕ ИДИОТКИ ТАКИВА ! Дано да ви се върне и на вас ! Изроди !
цитирай
5. blackpredator - Юлке,
04.12.2015 17:00
няколко пъти си позволяваш да ме приобщаваш към педалите, дето правят по хиляда и кусур прочити
първо, това е голоп@ткино твърдение, изсмукано при нечие фелацио
моите приятели събират много прочити, щото постингите им не съдържат фръц изхвърляния сведени до няколко хиляди прочита с по-як процесор и пръц редакция на анонимните и толкоз
що се отнася до 65-75 годишния ми вагинатор, той е снабден с каучуков паренхим, който точно ти трудно можеш да вулканизираш до степента на ебАнит
ако перифразирам римската сентенция, това което е позволено на Юнона и Диана в блога, не е във възможностите на Чочарка
иначе казано, не ти е розова глезанката, само кюлотите...
та ДГД, през дедовия ми е, как ще отговориш...
цитирай
6. katara - аз говоря директно, Пръдлъо Черен...
04.12.2015 17:15
нямам против годините ТИ...
ама си тъп, скучаещ помпаДУР на 100 %...
Който дразни с тЪпите си Помпи и импотентни Опити за блогоБЛУдстване
/виж си само постингите !
и ,на кого му пука,в кой сайт си праиш чекиите, брее бУдала...
цитирай
7. mara886 - Черния Пръдлъо и рустам са мераклиите на мара тъпата Кърджалиийка
04.12.2015 17:38
дето се усуква тук за дърти мераклии, а клевети мен/ хахха...и НЕ си показва грозното лице ,а само крадени снимки..
нали ти писах,маро право в очите..
стой си при ебача детегледач,
да ни ревеш после на ..умряло..
цитирай
8. of4arsnakovalnia10 - http://starforlife.blog.bg/technology/2015/10/01/predlojeniia-kym-blog-bg.1396019
05.12.2015 11:03
Юлия, прочети си коментара от линка в заглавието.
Защото там едното от нещата, които изказвам е несъгласие с възможността за помпане.
Но, ОК - сега ще отида да го рекна директно на Предаторчето...
После ще си посвърша по-голямата част от ангажиментите...
И ще насоча "Инвестор" към конкретно решение на проблема с помпането.
За да се убедиш, че на мен ми дреме ще го има ли или не, но те няма да го приложат.

(всъщност, "излъгах" - дреме ми - не искам да го има и ще направя всичко възможно да променя това обстоятелство и тази практика да бъде преустановена)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076240
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031