Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2015 21:55 - Честито,майстор оф!
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 2597 Коментари: 6 Гласове:
10



 
                        image         


   ПП.  
       Имам две новини,мастъре.Една много лоша и една мн.добра.
       Слушай какво, хай хай технологика, толкова си досаден и нахален,  
       че ,нямаш  срама. За 1ч.си натракваш 500 прочита ,които понятно
       дразнят  всеки нормален  читател, влезнал тук да отмори ,и научи
      нещо ново. Най- последният ти номер, да друсаш твои протежета,
      и ,да си коментираш Сам непонятните глупотевини,за да даваш 
      акъл на Цялия български  народ ...който никой не ти е поискал ,
      е толкова „накодено“!! ..егоцентрично,смешно и жалко импотентно..
      поведение на презрял  Пубер на 44 г.,та и бай добронамерен онемя.

      Честит Рден,майсторе! няма да те  забравим.И,ти желаем  най вече
      повече  реални благини,освен изгубеното „виртуално време “...
      и  твоите  1001 авторски роли във Виртуала/ нали така го каза...
      Поредният ти Пост отново е субективен и неактуален/без извинение.
      първо беше „Ти си Хакер ,сине...“ , изплагиатсван от чичко Гугъл...
      а, скоро и Трактата по Тема „Психология на виртуалното общуване...“
       копнат нагло от проф Г.Михов/ ректор на Техн. Уни/ София.
      Това е просто „ВръхТа“ на твоите хаотични емоции
       и болни свръхАмбиции. Имаш проблем,момко. Сириъс !
       Рядко ,даже нито веднъж ,не съм прочела от теб нещо актуално ,
       или обществено значимо по тежките социални и обществени 
       проблеми в нашето общество.В момента върви 3С хибридна война!!
       На всички ни писна от твоите  преекспонирани, безкрайни, пуберски,
       смешни, изкривени  и объркани отношения с някаква “неземна “ 
       звезда, която така и така не те разбра ,и...на.ба...Баста ! 
       Има си лични комуникации за това, тук е обществена трибуна.
       Такива  като теб, изгониха много от най свестните и по-деликатни,
       чувствителни   колеги  и читатели...И,още питаш ....
       Защо те коригират  от модерацията на сайта ?!
       Нагъл си, знаеш ли ?
       Ти си за усмирителна  риза  и лечение според  ЗЗНЗ...
       В твоите  “образователни“ постинги натрапваш нагло ,и
        арогантно отношение,разбираш ли? Защо си търсиш враг?
       Тук не е  лозето на дядо ти, момко !! Защо се натискаш тогава 
       все на Първа  корица ,след като в блога има  16/ шеснайсе / 
       потребителя/според твоите  профи “изледвания“ ...
      персонала  е необучен, злонамерен и простоват,  а ние 
      обикновените потребителите не отговаряме на твоето хай хай 
      ниво с IQ 178 .Хистерия и патетика има у теб извини ме,колега
      Г.Стоименов Гевечанов, и аз заставам на100 % зад думите си.
      За сетен път те съветвам, Г-не ,не си вади *урката  тук в детската 
      градина. Има прекалено много добре презентирани профи сайтове,
      ако ти се възприемаш ,като  ИТ професионалист,за да можеш най
      сетне там да се докажеш ,и начешeш своето болно Его и Мания за
      величие. Нямам никакви лични симпатии и отношения към теб.
     Просто те сигнализирам  в една нормална открита дискусия,
     и  пред лицето на всички колеги  и служебни лица от блога.
     Моля те ,не ми пиши  на лични ! В съда ,разбира се твоите ЛС обиди,
     злоба и яростно оплюване на моята Личност ще видят бял свят.
     Не очаквам публичен отговор тук,но ако се наложи, мога  да 
     свидетелствувам пред Съда под клетва/и детектор/ относно казуса .
     Юлия Тодорова 



Гласувай:
10



1. milady - Етоо наа....и, що така ?!
29.11.2015 22:22

1. sirius11 - :)
20:02
Чудесна музика. Къде ли е сега Глория Естефан?
цитирай
2. vesever - На мен музика ми дай. Нямам идея, ...
20:16
цитирай
2. saanki - препоръчвам за блог вълна...
29.11.2015 22:59
нали така ?
цитирай
3. mara886 - oo,имаме нова звезда....
30.11.2015 10:22
„на терасата на ..Времето....“
или защо веселата кокошка,бяга...бавно...
цитирай
4. hloris - Юлия!
30.11.2015 14:14
Би ли ми обяснила как аз плета блогови интриги,след като не комуникирам на лс с никой?!?
Защото господин ОФ ме клевети,че съм интригантка?
А пък господин Еф ме клевети,че съм ник на господин Оф?

Юлия,сестро,дай ми акъл как да изляза от тази шантава ситуация?!?

цитирай
5. katara - hloriii;)) знам ,че си скрита лимонкаа :)))
30.11.2015 14:24
мила,от такова Зло няма отърване...
но, имам една две идеи...
Мисля ,че категорично доказах ,че си ЖЕНА..
даа,дърдорихме си 1 час...с Антоанета Й./ от Сф/.

Кой е Гого ,мисля ,че и той не се познава..
така ,както аз го знам..
но ,кой е ф френда ?? ей, тва малко ме....разконцентрира..
пиши ми на фейса, да се разберем...
кога ще ги нокаутираме / хай технологичните зомбита...
цитирай
6. katara - ко прай майстор оф4...на Първа пак ?!!
02.12.2015 13:16
23. sirius11 - Все пак
13:08
Най-много държави по света като бройка говорят на испански. Но повечето от тях са доста зле финансово и не оказват влияние на световното развитие. Затова са се наложили английски, френски и немски като международни езици.

Нещо друго да кажа:
Веси, не давай трибуна на такива като въпросната Юлия, които злепоставят по всякакъв начин по повод и без повод уважаван от другите потребители блогър.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076102
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031