Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2015 20:15 - 10 ч. очаквам поне “благодаря “ ..
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 658 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 15.10.2015 20:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
                                          

всеки Човек ,когото срещаме в нашият Живот

е Учител или  Ученик, няма  трето  положение.


              

https://youtu.be/UMofW5G2DR0

Vann Johnson & Yanni Orchester

             

Тъй като ти си ината и смешно упорита женка,

аз ще се “адаптирам“ към твоята сложна ,

объркана и ...търсеща Личност…

В края на краищата ,по-големият отстъпва;)

Помоли ме ,да не те закачам, да бъда мила ,

търпелива, добра,ерудирана ,като една

истинска европейка,имаш право, any way ;)

                                 

katara.blog.bg/tq-i.../podaryk-za-hlorka.1399651



            Да видим ,кой бил позитивен ,светъл....цветен...
           самотен ,неразбран..нена иБан и так далее....
           Очакваме  Куулминейшъна ,хлорке...
           Ти си....... 


     
 



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - Благодаря ти,братче Стар....
15.10.2015 20:16
„ Ето такива неща дробиш, Хло.
И затова с основание съм те наричал такава и такава.
Но ти продължаваш.
Не е ли двуличен човек, който на ЛС пише едни неща /и примерно иска реална помощ - която естествено няма да ти дам, защото ме е "страх" как ли ще ме разнесеш, а не за друго/, а тук се гаври със същия този човек, от когото я е поискала?! М?!

А за десерт ти оставих най-грозното, Хлорис:
"С лоши думи ме кълне,
а дано и се върнат
утроено на нея те..."
Това може да го напише само един кофти човек!
ТИ СИ КОФТИ ЧОВЕК, "МИЛА"!
цитирай
2. milady - Хло,малка си ощее....Сърцето на Човек е Огледален Кристален Енергиен Резонатор....
15.10.2015 20:32
затова ти виждаш само лъжа измама ,пари...сплетни и манипулации....
??? !!!!

Единственото,което изпитвам днес
след случилото се,е съжаление към....
тя си знае коя...

И пиша тук,за да го знаят всички....това е един цирк,театър,който двамата,в случая
полугерманчената Юлия и Георги играят,и то за наша сметка.
Даже съм си задавала въпроса дали не им се плаща за целия този цирк.

Не си правя реклама,но просто вземете прочетете коментара на въпросната в моя блог
под поста ми "самоиронично",четете и неговия блог,и ще видите какви противоречия ще откриете,и ако приемем,че това са нормални,зрели хора,то това е просто един блогов цирк,който се разиграва...не зная с каква цел...
Георги ме изкарва клюкарка и каква ли не...просто ми е интересно погледнато в чисто психологически аспект...кое е истина,къде свършва играта,кое е реално и кое не е...
Това е-въпросните лица за мен са психологически типажи
Факт
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1082982
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930