Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2015 08:46 - Lady Chatterley https://youtu.be/Mmym0sbR8O8
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 810 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 08.10.2015 13:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     
                          

https://youtu.be/Mmym0sbR8O8

Lady Chatterley- official trailer -



Лъжи...лъжи..лъжи…and why....

Нямам никакви претенции, или

сантименти относно тази Особа

но ,в моя мноого богат, разнообразен

и достатъчно дълъг живот…..

не се  надявах ,да срещна вече такъв

мъжки екземпляр...Човекът Оркестър, или просто Пересто Паунов Папагал...

Вижте,любими читатели , аз не се

оплаквам, а се забавлявам,и вие също,нали;)

просто обичам многооо да чета ,

още от  малко дете ,а тук в  блога се

научих и  да пиша .
С какъвто се събереш,такъв ставаш..
Благодаря на всички ви !

Как  започна  моята смела авантюра…

ами  ,в една топла  лятна  нощ, когато бях за месец в Бългерия...

и ..така….

За добро ,или зло , тя приключи за отрицателно  безсрамен срок ,и не по моя вина.
Само чуйте това…..

Първата ,и най дебелата  опашата

лъжа, той ми каза ,че работи в ДАНС, индивидиуално/ само нощем!!? Той

имал специална мисия/ да пази Небето

на България ?!Сигурно ДАНС е нивата на дядо му от Долно наПанагюрище/хе и, когато са влюбил безпаметно /пак/

в Анна от Варна / 8г.по голяма буля и

самотна крава/ с две деца/.Той бил така  лудо влюбен, че отзад на служебната

униформа на ДАНС ... изтрил двете букви, и....останало...АН...
просто сюрреалистично ,а ...
Мили Боже, тези приказки той
ми разказваше /уж/ небрежно в скайп в часовете преди заспиване..

Следва Втората голяма , опашата лъжа…Сцената е

неговият печално известен профил…

lovertosimplicity.blog.bg/

Гогата имал две операции за Рак на стомаха,

правени едната в САЩ , а другата в Германия.

Това “струвало“около 300 000$ , от които той изплатил !??

половината ,а другата половина

изплащал сега ,като закрепостенСупер Гений в ДАНС.

/ той лъже винаги мащабно , и със Холивудски

зашеметяваш  маниер.

Третата лъжа беше  “разгърната“ в пълен колорит и мащаб

на  ..индийска  Сапунка.

Gogo бе “вкарал няколко герои и героини в този  профил/ по долу/

lovertosimplicity.blog.bg/. qga ,celebrity75, , beatufullcreature  & etc..

Tъй като ние се изпитвахме , като евентуална двойка,

той  лично ме насочи ,да прочета и другият  му профил…terca.blog.bg/

  •  

Па  ,да взема ,да се  очудя и шашна , на какъв Гений съм налетяла ..

Интересно ,нали? Гого е Митоман от Висока

класа ,признала съм го.. но, това е психично отклонение!! А ,не весело хоби!

да контактувате с такава Персона е ..хм висш пилотаж, ама да не ви е  на  главата всеки ден

Затова повтарям отново ,той е Идеалният блогер/ чатърмен ;)) не съм злопаметна

И така ,чета аз ,чета  2/ 3 / 5 дни , и ми става се по мътна ,кървава ,и

 къорава  тази  „монологична импресия “ на

моят Романтичен и  всеотдаен  Вертер от равното Софийско поле...

Ще бъде много банално ,ако сложа диагноза ,ама

в случая е  таман  таман... „логорея блогус невротикус “/патента мой/

Разбирате добре, в профила му  гастролират и дефилират все едни и същи “лица“

помните ли ги още ?

с картинки на дъното на чашките  кафе,
„изби рибата Тук“ , мастър гого .

Само бай Даскохлопофф беше  “реален “ и

поради тази причина  Аз го„извиках“ на  справка  
на скайп, за да се уверя в
каква  авантюра се „потапям “с един непознат ...

В края  на краищата  ,скука  е ,
но все пак аз  съм зряла жена /Дама/

Съмненията ми се  оказаха на 100% верни.
Такава безгрешна интуиция имам !

Този човек беше обсебен от себе си ,той “играеше“

“себе си “ 24 ч. непрекъснато ,и изпитваше  мазохистичен Оргазъм  от контакта с Публиката и нейните...хмм, реакции.

На третият  ден от “моето сърфиране “ в океана на Океанословията на

“ловъря  и търсача на простотата“ / какъв ник само ,а ?!   аз отделих от  плявата  един Пост, където моят герой си “водеше “ кротка  дискусия /около ⅚  часа ,относно някакъв  пореден злополучен РДЕН,

и някаква поредна  нещастна Любов ,че как ;)

и , kak Той “Желязко“разкарал  любимата от общата им квартира без да му

мигне  окото/ Аууу !! Тъй като Тя не го разбирала...

оценявала и любила ...достатъчно!! хм??

Моят герой „беше“ на   страхотната възраст 29 г, и словоохотливо

отговаряше на по наивните, любознателни блогъри  с многоо голям мерак ,и

и ..артистичност .
Някои от тях,

дори  пожелаха и да  му  помогнат
.. уви…по кабела:)))

Шизофренично ми изглежда ,
викам туй , и някак си не е  нормално....

Най важната  фигура в блога  , беше  една  мома/ и тя 29 ;))

beautyfullcreature.tumblr.c….

Момата / деактивирана от2г. / има  аватар на Лея,

Принцеса Лея , от Междузвездни Войни, един от

най  любимите филми на „моят“ Герой.

Тъй като съм многоо смела и..сигурна в Ума си,

една вечер  “изневиделица“ му зададох въпроса ребром..

...Коя е тази  дама ,която му пишеше редовно в 08 00, 22 00 и 03 00 през нощта !!

...Нали уж ще се обичаме!

Искахме , да изградим основа и  доверие на
бъдещият наш Живот, който той

искаше  да изживее с мен. Ти си на заден план,

Саанки ,мила Глупачке от село Смядово/Кюстенд/

При моят  „камшичен „въпрос ,моят Ромео..
изгуби равновесие , и излезе от

готовия  сценарий .
Влака дерайлира ;)

Попитах го учудена, защо няма  връзка с „Лея“ ,

защо няма  поне   една снимка !!
 а,Той ми отговори  скромно…..

Била  много млада / ха ха ха /
 ама Герой си намерих, и аз !

След  тези  откровени  и заплетени  лъжи ,
аз Го взех на абордаж нашто момче ..

от Долно Панагюрище ,и още и още
се смея и развеселявам на  този НЕподражаем

Образ ,който е заслужил   блогов Герой, нали ?

Уважаеми мои читатели, приемете  моят разказ,

като поредната  сапунка. Знам ,че ви е скука ...

Щом се  срещаме тук редовно ;)

Оставям с благодарност и любов

към вашето  внимание !!
Джули от Невърленд …





 



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marmalady - всички сме луди, нооо
07.10.2015 10:12

някои от нас са по луди/ Дж.Оруел „ Фермата “
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1085915
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930