Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2015 08:52 - Графоман съм ,калпазан съм ..
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1305 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

        
                             

пожелавам ви...летящ Старт ,колеги!!

https://youtu.be/s8ORZ_485mI

Ronny K-  upLifting Trance


                                              Не  всеки калпазан…е графоман..

                 Ей го на ,сутрин скокнал във зори,

               бай Валерйй ни разбуди  рано рано,

               изпреварил и   кварталните  петли …

               със гурулясали очи и  със  прости ,

               тъпи  логорейни псевдостихоплетни ,

               той корема  ми преобърна ….

               и , ахаа насред  тълпата,да повърна …

Бре  ЧУдако ,стара Драко  ,де си

                хукнал с    име  тъй просташко ,

               айде оди ,да се скивъш ,нямаш ли си

               там в  килийката  поне  едно зеркало?

               От тази изобилна,булевардна  логорея,

               струва ми се ,май  ша  подлудея …

               аре ,спри да крякаш ,кЪт един  петел  

               пресипнал ,и  удари  му  там една

              дългаааа , творческа  ...почивка ….

              Кой те пита ,де е твойто либе  върхулица !!!

              и за  къф  чемер тъ зафърли ,кът  проскубана

              ненужна  и   опърпана ...шевица …..

              Аре бегай с  тъз брада,be  Дядка …

             земай си  чашлето със  Лаваца  ….

             и , молим те ,дим  да те.. немааа..

сътворила / една ВърхУлица ;)





Гласувай:
8



1. tikvo4 - едно птиче ми каза на скайпа ....
05.10.2015 10:55
Мъжот на саанкиитУ, отдааавна чакал,
кога ша я крадне офчаря ,барабар с юрганя...
цитирай
2. saanki - аз не съм Саанки....
05.10.2015 14:26
и никога няма ,да бъда....
траа ла лааааа.....
аз съм Птица волна
и над гората свободна летя ...
защото това е моята сладка мечта...
оо,даааа.....
:)))
поздрав от моЙта 18 годишна душа/ ха ха ха/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1085320
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930