Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2015 22:32 - Ха ,познайте Я !
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 3975 Коментари: 9 Гласове:
5

Последна промяна: 28.09.2015 22:00


 
                     image


             19:51 - Крава или  жаба   е  Джойса ! Автор: radkapiratka Категория: Забавление   image 
Прочетен: 22 Коментари: 0 Гласове:   0   

  14. joysii - 9. 4hudovi6teto, 12. myryam1962, ...  12:41 9. 4hudovi6teto , 12. myryam1962 ,10. nalliia 
...........................
Това може да е само истерясалото дуо "Джули + Гина". Те са способни на такова поведение. Освен това ужасно ми завиждат,че свестните тукашни мъже не ме намират за изкукуригала простакеса.  
 

пс.да си анонимна маймуна , и да
имаш наглостта ,да спориш с
норм.регистрирани хора .....
е нечувана глупост и...безсилие..

      image
https://youtu.be/wVVvBSWvTwk






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Здравей, новоизлюпена N-Юлке!
27.09.2015 22:48
/Ти се размножаваш чрез деление бре, баси! Като амебите./

Отдавна искам да ти рекна, че да ползваш "услугите" на изричен сайт за едни толкова елементарни колажи е... обида не за сайта.
Windows има недобър, но достатъчен за блогова изява инструментариум за такива /и не само/ неща.
95% от нещата, които аз примерно правя ТУК, ги правя с безплатните, вградени инструменти на Windows и едва 5% по друг начин.
Следиш ли ми мисълта?!
А тя е, че, ако напънеш двете си мозъчни гънки, които се карат пом/у си в селската ти кратуна - ще можеш да направиш нещо сносно.

ПС: Сега очаквам да публикуваш ЛС-тата ни, защото няма как ЕГО-то ти да устои на това изкушение.
А аз може точно това да искам...
хи хи хи
цитирай
2. katara - отново имаш грам. грешка/ искушение/ ....Тъп инженер. тва е Нечуван оксиморон ;))
27.09.2015 22:54
ами ,поради Голяма злоба ми слагат БАН, тук е така...
никой не иска да чуе Истината ...
но ,аз имам Енергия за ..33 Жени/ не амеби, Кратунчо...
я , кажи сега ,Саанкиту ,кой размер БРА носи....
виждам ,че преживяш и...тъпееш......


ПС: Сега очаквам да публикуваш ЛС-тата ни, защото нама как ЕГО-то ти да устои на това искушение.
А аз може точно това да искам...
хи хи
цитирай
3. starforlife - Юленце, да си ти обърна внимание, миличкото ми.
27.09.2015 23:26
Аз никога не съм се смятал за безгрешен. И дори няколко пъти съм кавал, че особено по български, литература, география и история - не съм бил... светило. ха ха ха
Въобще - на мен ми дай техническа материя и такава с логика - не наизустяване.
Затова и примерно езиците също не ми се отдават.
Но...
Ноооо...
НОООО...
Едно е, Юлченце, мама, да допускаш от време на време правописни грешки и то повечето не от незнание, а от бързопис /например съседство на букви - защото аз пиша с 8 пръста и не гледам в клавиатурата - в момента дори легнал си в леглото и без осветление/
А съвсем друго е да допускаш грешки като твоите.
Да вземе за пример превъзходните форми, на които няколко пъти ти обръщах внимание.
"По" и "най" се пишат с тире и следващата дума плътно.
"по-добър" /любовник - ха ха ха/
"най- тъпа" /в блога - хи хи хи/
Имаш, да! Енергия иде реч.
Но... Енергията ти ВОНИ, Юлия!
Смърди.
Никой не иска да се докосне до нея.
Санкии не я закачай сега.
Дори това, ако те попитам - няма да отговориш.
Какво означава "Санкии"?!
Това е дума. Идва от хинди.
Наричам я също и "Журивади". Също идва от хинди.

Но да не те занимавам сега с океанословия, а да ти предложа нещо:
Ти проверявай и цитирай моите правописни грешки /при все, че аз пиша дълги и смислени текстове, а ти ГЛУПОВИНИ, повтарящи се copy-paste, които си въобразяваш, че са куул/, а аз ще цитирам твоите.
Съгласна ли си?!
И ще ти ги цитирам с... анализ.

ПС: Добре, че понечих да допълня едно "ТУК" в първия си коментар, че да видя жалкия ти опит да вмениш, че съм допуснал грешка.
Написал съм си го правилно поначало, а опитът ти да изкараш, че съм сгрешил и евентуално после поправил, разкрива единствено комплексираната ти същност и тривиално безсилие да оборваш "противника" си с помощта на Интелект и Качества.

Или ще кажеш, че не е така?!
Направи го /кажи го/ и ще отправя още едно предизвикателство към теб тук.
/което ти, страхливке необразована, естествено няма да приемеш/
цитирай
4. milady - писах ти ЛС...стига показни селски номера / тук
27.09.2015 23:58
и аз правя неволни грешки от бързане..
малко ми се измориха очите 10 г на компа...
Не е толкова фатално, а не ти ли идва наум...
мързи ме ,да търся тирета ,запетаи ,и...ала бала
А ,бе човеко...аз съм ..Свободна ,затова имам
голямо самочувствие и... Енергия ,която е привлякла
много ценни Хора, вкл. и мъже ,разбира се ;)
Ти имаш Болно Его, и лоши жълти очи/ видях ги отблизо...
затова дори и Саанкиту не те иска реално / сигурна съм/
Иначе ,нямаше да ми пишеш тук ,като полудял...фен .хеххе
Просто умира от скука милата и се чуди с кого ,да съгреши...
Нямам против,Всички грешим и..се учим.
Айде стига безплатни лекции....Жоорееее
утре ще ставам рано в 05 00 за Автобусаа..хахахах
цитирай
5. laverka - чекай ,да те заковаа....знам ,какъв си ми....пъдпадък ххииххи
28.09.2015 00:44
starforlife написа:
Аз никога не съм се смятал за безгрешен. И дори няколко пъти съм кавал, че особено по български, литература, география и история - не съм бил... светило. ха ха ха
Въобще - на мен ми дай техническа материя и такава с логика - не наизустяване.
Затова и примерно езиците също не ми се отдават.
Но...
Ноооо...
НОООО...
Едно е, Юлченце, мама, да допускаш от време на време правописни грешки и то повечето не от незнание, а от бързопис /например съседство на букви - защото аз пиша с 8 пръста и не гледам в клавиатурата - в момента дори легнал си в леглото и без осветление/
А съвсем друго е да допускаш грешки като твоите.
Да вземе за пример превъзходните форми, на които няколко пъти ти обръщах внимание.
"По" и "най" се пишат с тире и следващата дума плътно.
"по-добър" /любовник - ха ха ха/
"най- тъпа" /в блога - хи хи хи/
Имаш, да! Енергия иде реч.
Но... Енергията ти ВОНИ, Юлия!
Смърди.
Никой не иска да се докосне до нея.
Санкии не я закачай сега.
Дори това, ако те попитам - няма да отговориш.
Какво означава "Санкии"?!
Това е дума. Идва от хинди.
Наричам я също и "Журивади". Също идва от хинди.

Но да не те занимавам сега с океанословия, а да ти предложа нещо:
Ти проверявай и цитирай моите правописни грешки /при все, че аз пиша дълги и смислени текстове, а ти ГЛУПОВИНИ, повтарящи се copy-paste, които си въобразяваш, че са куул/, а аз ще цитирам твоите.
Съгласна ли си?!
И ще ти ги цитирам с... анализ.

ПС: Добре, че понечих да допълня едно "ТУК" в първия си коментар, че да видя жалкия ти опит да вмениш, че съм допуснал грешка.
Написал съм си го правилно поначало, а опитът ти да изкараш, че съм сгрешил и евентуално после поправил, разкрива единствено комплексираната ти същност и тривиално безсилие да оборваш "противника" си с помощта на Интелект и Качества.

Или ще кажеш, че не е така?!
Направи го /кажи го/ и ще отправя още едно предизвикателство към теб тук.
/което ти, страхливке необразована, естествено няма да приемеш/

цитирай
6. milady - и аз ,като Папагал ,чекай да те „ закова “...да не ми мърдаш, кът курва налево ,надесно
28.09.2015 00:46
starforlife написа:
/Ти се размножаваш чрез деление бре, баси! Като амебите./

Отдавна искам да ти рекна, че да ползваш "услугите" на изричен сайт за едни толкова елементарни колажи е... обида не за сайта.
Windows има недобър, но достатъчен за блогова изява инструментариум за такива /и не само/ неща.
95% от нещата, които аз примерно правя ТУК, ги правя с безплатните, вградени инструменти на Windows и едва 5% по друг начин.
Следиш ли ми мисълта?!
А тя е, че, ако напънеш двете си мозъчни гънки, които се карат пом/у си в селската ти кратуна - ще можеш да направиш нещо сносно.

ПС: Сега очаквам да публикуваш ЛС-тата ни, защото няма как ЕГО-то ти да устои на това изкушение.
А аз може точно това да искам...
хи хи хи

цитирай
7. starforlife - Сега да се хвана ли за това ти "Итре", м?!
28.09.2015 00:49
/както ти правиш и после проглушаваш ушите на хората тук да тръбиш/

Ето сега ти повтарям нещо за N-ти път:
Казваш "не ти ли идва наум... мързи ме ,да търся тирета ,запетаи ,и...ала бала"
Огледай текстовете назад, които си писала.
Съдържат стотици запетайки.
В 90% от случаите обаче не са поставени издържано.
Толкова ли е трудно да се научиш, че препинателния знак се пише плътно след думата, следва интервал /шпация/ и тогава новата дума?!
И тук не иде реч за някакъв шаблон. Спазвайки това правило, в 90% от програмите или тук, във WWW, ще ти работят неща като: правописна корекция /било то автоматична или само като обръщане на внимание чрез подчертаване - вълнообразно червено при правописна или вълнообразно зелено - при граматическа грешка; ще може да не започваш новото изречение с главна буква, държейки натиснат Shift /нали не го правиш с CapsLock - хах/, а ти си пишеш, а Word или нещо друго само прави първата буква на изречението главна, при въвеждането на шпацията след нея.
Но това /примерно/ работи ЕДИНСТВЕНО, ако спазваш правилата.
С две думи: не е ли тъпо да имаш климатик в Митсубишито /Лансер - ще ти покажа снимки, че съм имал и аз такъв автомобил/, но той да не ти работи, защото примерно си... залепила скоч на вентилационните отвори?!
Тъпо е, не мислиш ли?!
А Санкии-то не я меси, казах ти.
Първо: тя няма нищо общо със "спора" ни по същество
и
Второ: изключително далеч си от много неща, които си мислиш, че знаеш.
Логиката ти също не само не е неоспорима, а е смешна в повечето от случаите.

И ще завърша със следното:
"Иначе ,нямаше да ми пишеш тук ,като полудял...фен"
Юлке, ако си направиш труда да преровиш блога назад /има технически възможности това да става автоматично, задавайки стрингове или използвайки глобални символи/ ще достигнеш до следния факт:
Аз НИКОГА и НИКЪДЕ при и под други блогъри и постинги /със съвсем малки изключения и то при не повече от 2-ма, 3-ма Приятели тук/ не говоря за теб.
А ти просто не си спряла. Вече почти три години!
Еее...
цитирай
8. katara - нямам шпация ,бааххх м'ааму..само тва ми липсваше.аз съм стар човек ,бе Лавърчооо
28.09.2015 01:02
не разбираш ли „бе...аз МРазя Контрол и Правила...
Има само Едни Правила за мен ,които преследвам...
„ Tracking Freedom “.....Или “Пътя на Воина .К.К.
Не намесваам аз СаанкитУ,ти наду главите на хората
тук ....за едната слива .Е ,не можа ли по тихоо ,бе брат ?
ами ако зема и аз да пиша за моите всички Любови...а ;)))
Пиша за теб ,щоТото тЪ изследвам...Луцифере...
като..опасен .ШЕбек , пардооон ..спи ми сее ..
Ибект, не ..ОБЕКТ... направооо Тъмен Балкански Субект
и ...нее съм..Пиянаа ...кой аз ли беее...
Ебаваам ти....запетайките и тиретата ..лапсусе.....хаххаха
цитирай
9. milady - тази лудница не се търпи повече....
28.09.2015 01:15
Последни 20 регистрирани посетителя

00:57 - sladkotojelanienap
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1081765
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930