Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2017 15:54 - „свободното старче“
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 1864 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 27.02.2017 20:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
             

сядам да си губя времето тук, още веднъж, за да се опитам,
да дам  Трибуна на колегата „свободно старче“, да изложи
своята  пледоария и  версия на „ Русалката ..“ и тролската
му зле прикрита същност, която е фиксирал в нарочен Пост.
Тъй като темата е много сложна, а аз си  падам по много
сложни  неща...та  затова взех  думата в неговия блог..
/от където той ме ..изгони ??!!
и  не за да защитя Тезата на  Уондър за опасното въздействие
и влияние  на тайните скрити послания ,изложени като  
окултни  и закодирани  символи  в „приказния“ Свят  
на  Братя Грим, и  Ханс К.Андерсен ..
а, да го предизвикам на диспут, къде, аджеба  е „точката “
 на пресичане  между  „Русалката„и прополитическите му
заигравки, която  йезуитщина,признавам ме хвърли в потрес..
нищо не е случайно ,и никой не е случаен..
когато говорим за  илюминатска практика,
и езотерична символика , колега…
за влиянието на Психоанализата  на З.Фройд , бих се
съгласила. Това е поредна форма за програмиране на
хора с по нестабилна  психика  и слаби ангели,
както казваме  на наш език..
само един „жид“ би измислил  такава фина гавра ..
да ви  покани на  кушетката, и да  се  постарае , да ви
обърне наопак клетата  душа,за да  търси  там...майка си..
и, на всичко отгоре ,накрая  да ви  инкасира със
солиден чек…

пп  

      Тя ,Истината е  проста, колега , и няма
      нужда  от хилава блогова защита,
     и ..преходна Слава .
    с уважение
   Юлия






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - ;)))) https://youtu.be/SbBcSYdhs_c
27.02.2017 16:03
песничката е..„lost for Words“ Pink Floyd
разбира се, аз съм наясно, че никакъв диспут..
няма да има..
тук отдавна всеки си говори сам...
но, подобно кака уЙчка..
моята любима agender героиня..
и мен ме засърбява езика..
по никое време, и в най неудобна поза;)))
ха ха ха хааа....
ти си..луциферке..
с твоите полюции ,по твоята рогата глава..
цитирай
2. milady - каква турбуленция при мен..
27.02.2017 17:58
от 50 прочита..
2 плюса ..
и те.. мои..
ами, ако имах 3 560
я ги сметни, предаторе..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1766836
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031